{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Hjemmeside - hjææælp :O) {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået lavet ny hjemmeside www.CalaArt.dk

Mit galleri ligger stadig på min vens server, er der nogen der ved hvordan man flytter galleriet, eller opretter et galleri på surftown? Jeg har prøver så længe og syntes simpelthen at det driller så meget at jeg snart ikke gider mere... håber der er nogen som kan hjælpe...

Og så har jeg også et andet spørgsmål, hvad syntes I om disse billeder jeg har lavet af en Opel.
Jeg vil prøve at forbedre mig med at lave billeder af biler og motorcykler. Jeg har derfor brug for kritik til disse biller på følgende link, hvis i har lyst altså, det ville være en stor hjælp.

(klik på billederne for at se det i stort format)

http://www.photok.dk/Stine/displayimage.php?album=7&pos=0

http://www.photok.dk/Stine/displayimage.php?album=7&pos=2

http://www.photok.dk/Stine/displayimage.php?album=7&pos=5

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmeside - hjææælp :O)
  • #1   26. feb 2008 ser sku godt ud... men havde nu været bedre med en bil der var mindre "kasse" formet hehe

• #3   26. feb 2008 Ser nice ud:)

• #4   26. feb 2008 Nåår ja, men det er ikke bilen der skal kritiseres, det er billedet....
    Bilen er jo ikke den mest fotogene og smarte, det er jeg godt klar over, skulle jeg vælge ville jeg da også hellere taget billeder af Galado eller ligende. Det er også kun prøve billeder der er laves for sjov... Men har brug for at vide om stilen dur til bilbilleder?

• #5   26. feb 2008 hvis du ikke er så meget inde i php database osv. vil jeg anbefale du trækker bilederne ud fra hans side af, altså ligger dem ned på din computer, hvis de ikke er der.

Så installere du et gallery på surftown og ligger dem så der ind via det gallery du installere.

Kan du finde ud af database og php, kan du installere et gallery lave et backup af billederne og databasen de ligger i og flytte dem over, men det kan hurtig lbive noget rod.

• #6   26. feb 2008 junker: som du kan se så ligger mit galleri hos photok.dk og ikke på calaart.dk
    Jeg vil gerne have flyttet mit galleri ind så der står www.calaart.dk når man klikker på photo gallery - forstår du hvad jeg mener, for jeg er ikke den bedste til at forklare - kvinder og teknik hihi to ting som ikke altid høre sammen

• #7   26. feb 2008 du kan jo lave det sådan at dit gallery åbner ind i din side og ikke et nyt vindue og derved kan man ikke se den linker til photok.dk. det er også en mulighed.

• #8   26. feb 2008 Zharr - det lyder super nødet og indviklet.... tænkte bare om man kunne gøre noget smart med at flytte den over enkelt og let måde... men det lyder det vist ikke til

• #9   26. feb 2008 ja se Zharr det var en bedre løsning syntes jeg... men hvordan dulen gør man det

• #10   26. feb 2008 som sagt, du kan også lave det sådan at det åbner ind i din side, så den stadig holder dit design også kan man "skjule" hans adresse, så det stadig ser ud til at være på din hjemmeside.

Problemet kan være hvis han vælger en dag at slette billederne, så bliver de ikke længere vist jo.

• #11   26. feb 2008 Jeg har skam alle billederne hos mig selv Dennis. Men har over 200 billeder på min hjemmeside, så det er lidt af et arbejde at få det lagt over - så indtil jeg har fundet en fed måde at lave mit galleri på, tror jeg at jeg vil arbejde med Zharrs idé - aner bare ikek lige hvordan dulen man gør det. Men det må jeg jo bare fikse lidt med...

• #12   26. feb 2008 godkendt venneansøgning så kan vi tage det over privat, evt. med noget msn messenger, hvis det gør det nemmere, så vil jeg gerne prøve at give en hånd, så du kan få mest muligt ud af det.

• #13   26. feb 2008 Så er du godkendt - jeg har fri nu, så nu gå turen hjem til Viby...
    jeg kommer på igen i morgen, vi skrives ved Zharr

Kommentér på:
Hjemmeside - hjææælp :O)

Annonce