{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.299 visninger | Oprettet:

Gammelt station2 afsnit med vagtfirma {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

For LANG LANG LANG tid siden, var der et vagtfirma som var i station 2. Det stammede fra sjælland.
De havde biler som polities, med blå blink, og ja tøjet var også ligesom polities osv. Jeg kunne godt tænke mig at se det afsnit, eller den film omkring dem igen. Nogle der ved hvor det kan findes evt?

Vagtfirmaet skiftede navn osv efter det afsnit i station 2.

Har prøvet at lede lidt på google.com osv, meeen syntes ikke der er kommer noget brugbart.

Mvh
Simon M

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gammelt station2 afsnit med vagtfirma
  • #1   26. feb 2008 hvornår det ca. fra år.???????

• #2   26. feb 2008 ka godt huske det program, så det sidste år da jeg var på vagtkursus, de hed et eller andet med ejendoms et eller andet.
    deres metoder mindede vildt meget om politiets og de lavede den ene dummert efter den anden og havde militær agtig opførsel samt at deres chef mindede om en nazist

• #3   26. feb 2008 Puha husker dælme ikke hvad år..

Tigger. - > Præcis det ja. Så det nemlig også oppe på det kursus. Og ja det lavede mange fejl osv, men vil gerne se det igen..

• #4   26. feb 2008 simon: så har du været på kursus i århus, hvem havde du som lærer
    jeg har selv ledt efter det, for det var faktisk lidt af en griner

• #5   26. feb 2008 Tigger. - > Ja præcis i århus.
    Jamen jeg havde sådan en høj tynd gut, som havde været ansat i en lufthavn i lang tid mener jeg at jeg husker. Husker desværre ikke navnet. Også havde vi en anden en også, men heller ikke hans navn husker jeg.
    Jaa det var lidt sjovt, derfor jeg lige skal have den frem i hukommelsen igen.. smiley

• #6   26. feb 2008 Maj 2003
    ( http://www.vagtkontakt.dk/i2003.htm)

Ved dog ikke hvor klippet kan fåes.

• #7   26. feb 2008 vi havde en lille buttet gut ved navn jan , men han var nu lidt af en hård gut vi havde så osse en mørkglødet fyr fra holsterbro som efter sigende skulle være en af de bedste dørmand i dk, han var nu osse ret tough, samt så havde vi en ældre tynd fyr som bare ku hele den danske lov udenad , han var tidligere g4s vagt

• #8   26. feb 2008 Åh så dumme de var... Kan sgu kke huske hvad de hed men det er ca -4 år siden det var der... Jeg havde det med på video på vagtkurset..

• #9   26. feb 2008 Dennis P - > Præcis dem.. Nu har jeg da navnet.. Tak..

Tigger - > Navnet "jan" siger mig noget. Men han var tynd. Ham den ældre havde vi også. Han kunne alt ja, og pisse tør og kedelig at hører på. Og ja han var tidligere g4s vagt, rigtig nok..

• #10   26. feb 2008 de hed Bygningstjenesten

den mørke gut vi havde hed michael

• #11   26. feb 2008 "Over 1.000 SMS’er og mails kastede TV 2’s kriminalmagasin Station 2 ud i den hidtil heftigste seerstorm mandag den 28. april efter et indslag om ”Bygningstjene-sten”. Et nobelt navn, der imidlertid gemte et nordsjællandsk vagtselskab, som med hunde, benlås og militant ydre fik seerne til at kaste sig til tasterne.
    Indslaget var produceret for at bidrage til debatten om private vagtværn og politiets ringe synlighed. Og effekten udeblev ikke.
    - Vagtbranchen var rasende. De mente, vi havde kastet samlige vægtere og seriøse firmaer for løverne. Men de henvendelser vi fik, fortalte tydeligt, at seerne var klar over, at der var tale om nogle ekstreme metoder, som vi ikke almindeligvis ser i Danmark. Folk kan godt se forskel, siger redaktør Camilla Karlslund.
    De mange henvendelser fordelte sig i tre grupper. Nogle var forargede over den militante fremtoning. Måtte de virkelig køre så hurtigt? En anden tredjedel ville vide, hvordan de kunne søge stilling i Bygningstjenesten – et job med markant maskuline dyder. Og resten luftede deres frustration over politiets fravær.
    Udsendelsen fik et kontant efterspil, da Bygningstjenesten nedlagde sin virksomhed få dage senere. Nogle seere havde genkendt en vagtmand som søn af en kendt nazist. Vagtens forhold blev aldrig reelt kortlagt af EkstraBladet, der bragte historien, men også andre rygter og det faktum, at Frederiksund Politi nægtede at udtale sig og tilmed havde et sagskompleks på vej mod vagtvirksomheden, fik en række kunder til at opsige kontrakterne."

• #12   26. feb 2008 tigger. - > Han siger mig ikke rigtig noget, desværre hehe.. smiley

• #13   26. feb 2008 http://station2.tv2.dk/arkiv/index.php?side=3

Den 28 april smiley

Men kan I åbne siden og se det?

• #14   26. feb 2008 ka ikke åbne det

• #15   26. feb 2008 Heller ikke her.. Øv..
    Har kigget 20 sidder igennem på google nu, med ordet : bygningstjenesten..

• #16   26. feb 2008 jeg skal nok snart lige en tur ud forbi skolen og hilse på, måske jeg ka tiltuske mig en kopi af programmet.
    skal ud og se om jan ka hjælpe med et job, han har jo ret gode forbindelser i sikkerhedsverden

• #17   27. feb 2008 Jaa det har han.. Nå men vi må jo bare lede videre på nettet.. Ærgeligt der ikke lige er nogle der har det liggende..

• #18   27. feb 2008 du skal bare afspille det med real player har lige se det

• #19   1. mar 2008 Mikkel H - > Mange tak for det mester..

• #20   1. mar 2008 var så lidt du smiley

Kommentér på:
Gammelt station2 afsnit med vagtfirma

Annonce