{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Folk i bil {{forumTopicSubject}}

Jeg kørte ud af motorvejen ved hvidovre mod kastrup da jeg kommer der hvor man kan køre mod KBH eller kastrup, der 2 lastbiler jeg køre så ud i yderbanen, der kommer en Golf 3 lidt bag, da jeg er derude blinker Golfén og da jeg ikke flytter mig (mener er jo igang med at skulle overhæle lastbilerne)så køre han inden om med hornet i bund, ja han fik hornet igen, så bremsede han og så smid han noget hårdt ud af vinduet som ramte min rude, så skyndte han sig væk ja mercéren kan altså godt finde ud af at køre, så efter ham samt at jeg ringede til politiet, ved bella centret står han ud og tager billede af min front og siger fed reklamme du har, også stikker han af , ja politiet kom lidt efter og jeg fik at vide at det var en dame der egede den Golf 3 og fik at vide at hunvvar forsikret i Fair forsikring så det kunne jeg oplyse og politiet skal have hende til at fortælle hvem ham gutten var og får sikkert også at vide hvad han har gjordt samt at der muligt kommer en erstatning..

hvorfor kan folk ikke bare opfør sig ordenligt nu til dags.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk i bil
  • #1   31. mar 2008 jeg er dig svar skyldig.

  • #2   31. mar 2008 Okay sygt:( Sådan nogen folk er der osse...

  • #3   31. mar 2008 Stoffer og andet skrammel er hvist desværre kommet for at blive.

    Sådan en spade fortjener fanme en røvfuld.

    Håber det hele falder på plads for dig, det er fanme surt sådan noget.


  • #4   31. mar 2008 ja nogle er bare nogle fjolser, som ikke burde have kørekort

  • #7   31. mar 2008 Michael, det der har da intet med stoffer at gøre? Spænd nu lige.

  • #8   31. mar 2008 fordi folk tror de er sikre i en bil, har osse selv været ude for lign hænnelser ... det er meget irriterende og ødelægger ens gode humør og lyst til at være flink i traffiken

    håber du finder ud af det med forsikring og polti... håber ikke du lader så dan en blød paptallerken løbe uden straf


  • #9   31. mar 2008 Jeg plejer at rykke lidt i håndbremsen når der kører en spade bag mig og blinker vildt med lygterne....
    Så kommer de pludselig tæt på og får et lille chok...
    Det plejer generelt at virke... smiley


  • #10   31. mar 2008 ja jeg plejer sku at tænde tågelysne bagud det plejer at os at kunne få folk til at trække sig tilbage, samt det med håndbremsen plejer os at virke

  • #11   31. mar 2008 ja har ingen problemmer med at klemme kørte i min mercér 316 alu men slåshmm gider ike sådan noget hmm han var højre og breder end mig,

    meen tror nu han blev skuffet ( skuffejern til ham) får der ikke sket det store et lille hak i ruden, hvad vi lige kunne se med poilitimands lygt, men en ny koster jo.så må se imorgen...



  • #12   31. mar 2008 hehe var det mig han havde gjordt det ved så baer ned og køre så han ikke kan komme forbi overhovet ... for lastbilerne og en også bare ligge der er nummer samme fartr som lastbilerne..

    man må MAX køre 130 det er ikke noget krav smiley

    og en spade der køre hasserederet ved at blinke og dytte for at det er ham selv der laver noget ulovligt .. sikke et fjols.


  • #13   31. mar 2008 havde han kastet noget ud af vinduet til mig havde jeg bare klokket bremserne og lade ham jore op bag i mig.

  • #14   31. mar 2008 Nicolai Z nope men skal lige se imorgen omder er noget, lidt svært i mørke... det kommer i døgn reporten hos kbh politi..
    og kim M jeg plejer at sænke farten og ligge sammen med den jeg overhæler:o)

    Bo L ja problemmet er det godt nok en mercér 316 med 159HK men det en alu. mod en lille Rød Golf 3 ikke lige nemt især når han lige noget inden om.

    men han prøvede jo at komme væk da han havde kastet det hårde men selv ommin mercér er alu kan den godt komme afsted har da prøvet at se hvad den kunne engang og ja 160 kan den godt men der må så heller ikke være modvind:P


  • #15   31. mar 2008 Håber bare han får en stor bøde. Det er sku ikke en måde at opføre sig på i trafikken.

  • #16   31. mar 2008 Jens nej han kunne jo bare give fingeren hvis det var men hvorfor skal man kaste hårde ting ud hmmm kunne være jeg skulle have taget min retlås og smidt ud i hans øhh nåååår nej det var jo en dame er egede den ikke ham det derfor han opfører sig sådan, og prøver at stikke af hmm mon han er kendt af politiet

  • #17   31. mar 2008 syntes i alt fald ikke det road rage høre hjemme nogle steder

  • #18   31. mar 2008 Nicolai helt enig med dig

  • #19   31. mar 2008 sikke en nar...
    jeg var ude for en engang der spærrede så jeg ikke kunne komme ud efter at have læsset varer af.. nærpolitiet lå 50 m væk så dem hentede jeg... vi står så og venter i lidt over 5 min og betjenten checker om om det er en handicapbil for han holdte på en sådan plads.. så går betjenten ind og henter bødeblokken og imens kommer ejeren ud.. jeg siger så til ham at han lige ska vente med at køre for der er en der gerne vil tale med ham.. han snerrer bare og prøver at køre mig ned... men han fik en p-bøde med posten istedet..


  • #20   31. mar 2008 Deuce DK

    hehe ja men det utroligt at de gider, tænk hvem vil være kærste med sådan en
    nu har jeg set flere gange fyre med deres pige i bilen hvor der en ældre mand har ja dummet sig så farer fyren op og vil slås mens pigen begynder at græde p.g.a. hans opførelse,

    for nyeligt så jeg på amager ved bella centret ved artallerivej en fyr rundt og stopper stiger ud og går fra bilen, han var tosset men ikke på andre billister men sin pige hun ja græd ......


  • #23   1. apr 2008 Tak kjeldsen - så giver det mere mening smiley

    Damn jeg hader folk der bliver så hidsige og arrige i trafikken.

    i går kørte jeg af og skulle ind til frdericis, og folk som har kært derind ad, forbi Burger King, ved at det er en 4 sporet vej, men man må kun køre 60 eller 70. Jeg kørte mellem 80 og 90, men det var øjensynligt ikke nok for en dreng i sin fars bimmer bag mig, som blinkede til venstre blinkede og dyttede for at komme forbi. men da det ikke er nogen motorvej bliver jeg liggende, fordi jeg skal til venstre, men er usikker på hvor langt jeg skal. Kæft det var sjovt at se ham sidde der og te sig tosset som et lille barn.


Kommentér på:
Folk i bil

Annonce