{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Morfars.dk Anbefalninger? {{forumTopicSubject}}

Jeg har siddet lidt og kigget inde på morfars.dk, men kan ikke helt bestemme mig for hvad jeg vil købe.. Nogen der kan sige hvilken bil der er god som begynder bil? En der ikke kræver man ved så meget og ikke koster alt for meget over 1000kr.. Skal bare være en der kan køre fint udenfor på asfalt.. (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Morfars.dk Anbefalninger?
  • #1   3. apr 2008 jeg har en HBX onroad bil købt hos morfar.dk den køre skide godt, og der er så mange ting du kan ændre på den og få den til at køre endnu hurtigere.

• #2   3. apr 2008 HBX er klart den bedste omkring en tusse.

Skal du have noget i klassen over, skal du have en TT-01 - men skal du have batterier, lader og kontrol, kommer den nemt over 2000. Så er det omkring en tusse du vil smide i noget gade-sjov, så er det HBX'en du skal købe.

• #3   3. apr 2008 Jakob S
    Den har jeg også kigget på.. Synes bare de fælge er rimelig grimme.. Men er nok heller ikke så vigtigt i sidste ende..

• Tan T
    Tan T Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 556
    #4   3. apr 2008 har oss købt en HBX.. rigtig god bil ellers, men elsker måske ikke at kysse kanterne :D.. købte min for kun 420 kr i qxl, og var hel ny :D..

• #6   3. apr 2008 Brian N
    Sjov er det eneste den skal bruges til.. (:

• #7   3. apr 2008 Brian N - sikke noget bullshit. Undskyld mig, men det kan sku godt være du kører "på et højere plan"

Men alene en ICT motor til et par hundrede kroner vil øge topfarten og accelerationen på en helt standard HBX med den "nye" elektronik (som morfars sælger dem med) og så vidt jeg ved er ca 300 kr. da ikke over 1.000.

Men som du selv siger, for dig kan den ikke bruges, og det er da naturligt, jeg selv kører heller ikke med den, når jeg nu har flere andre og bedre og VÆENTLIGT dyrere undervogne, men netop til en som vil køre lidt gadesjov er den jo perfekt.

Men man skal lade være med at sammenligne den med biler til 4-5-6 gange så mange penge.

• #8   3. apr 2008 kig forbi min bruger på rcg link i info men tag en hbx den er sgu god nok

Kommentér på:
Morfars.dk Anbefalninger?

Annonce