Pc crasher, hjælp! {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har et problem når jeg spiller Assassin's Creed, jeg har lige købt spillet originalt, men når jeg har spillet 5-10 minutter, så crasher min pc, billeder bliver dækket til af en masse røde og hvide prikker, mens lyden fortsætter i baggrunden. Jeg kan intet andet gøre end at restarte min PC. Det er ikke et bestemt sted i spillet den crasher.
Jeg har prøvet at google mig frem til problemet, men uden at finde en løsning. Dog har jeg fundet et billede af hvordan skærmen ser ud når PCen crasher:
http://billedeupload.dk/showpic-1509.jpg
Jeg har prøvet at opdatere min grafikkort driver, men uden nogen form for virkning. Er der nogen herinde, der kan fortælle mig hvad problemet er, som måske selv har oplevet det? Eller nogen der kan guide mig lidt på vej?
Med venlig hilsen
Morten Ruskjær
nov 2002
Følger: 77 Følgere: 75 Biler: 4 Emner: 29 Svar: 1.472
nov 2003
Følger: 10 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 680
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 6.652
Men det kan også være et defekt grafik kort, måske endda også defekt ram blok, men prøv at start med en ordenlig rensning evt. ny kølepasta mellem cpu køler og cpu og køler på grafikkortet.
feb 2004
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 39 Svar: 318
Der er dog stadig en lille problem, når jeg løber rundt i de forskellige landskaber, og især når jeg har en samtaler i spillet. (Stederne kan vel betegnes som nogle af de steder i spillet, hvor der bliver kræves mest af grafikkortet), så er lyden begyndt på at "hakke" i lyden i omkring 2-4 sekunder, og bagefter er der ingenting. Det kommer jævnligt i spillet, vil nok sige omkring hvert 10-15 minut og stort set altid.
Med venlig hilsen
Morten Ruskjær
Pc crasher, hjælp!