{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

Pc crasher, hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har et problem når jeg spiller Assassin's Creed, jeg har lige købt spillet originalt, men når jeg har spillet 5-10 minutter, så crasher min pc, billeder bliver dækket til af en masse røde og hvide prikker, mens lyden fortsætter i baggrunden. Jeg kan intet andet gøre end at restarte min PC. Det er ikke et bestemt sted i spillet den crasher.
Jeg har prøvet at google mig frem til problemet, men uden at finde en løsning. Dog har jeg fundet et billede af hvordan skærmen ser ud når PCen crasher:

http://billedeupload.dk/showpic-1509.jpg

Jeg har prøvet at opdatere min grafikkort driver, men uden nogen form for virkning. Er der nogen herinde, der kan fortælle mig hvad problemet er, som måske selv har oplevet det? Eller nogen der kan guide mig lidt på vej?

Med venlig hilsen

Morten Ruskjær

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pc crasher, hjælp!
  • #1   12. apr 2008 Ligner en hardware fejl, dvs en fejl på dit grafikkort.

• #2   12. apr 2008 Det ville jeg også sige. Kan være en af dine ram på grafikkortet er stået af.

• #3   12. apr 2008 kan også bare være fordi der en noget i din computer der bliver for varm, prøv evt. at rense den og div. blæsere.

Men det kan også være et defekt grafik kort, måske endda også defekt ram blok, men prøv at start med en ordenlig rensning evt. ny kølepasta mellem cpu køler og cpu og køler på grafikkortet.

• #5   13. apr 2008 Jeg har fået løst problemet med at PCen crasher. Jeg måtte underclocke mit grafikkort (Ja det lyder mærkeligt), men det hjalp. Nu der er ingen crashes, ikke endnu i hvert fald.
    Der er dog stadig en lille problem, når jeg løber rundt i de forskellige landskaber, og især når jeg har en samtaler i spillet. (Stederne kan vel betegnes som nogle af de steder i spillet, hvor der bliver kræves mest af grafikkortet), så er lyden begyndt på at "hakke" i lyden i omkring 2-4 sekunder, og bagefter er der ingenting. Det kommer jævnligt i spillet, vil nok sige omkring hvert 10-15 minut og stort set altid.

Med venlig hilsen

Morten Ruskjær

Kommentér på:
Pc crasher, hjælp!

Annonce