499 visninger
|
Oprettet:
Chip til PS2 {{forumTopicSubject}}
Hey alle..
Jeg køber en PS2 her idag eller i morgen og den er ikke chippet..
Så vil lige høre om der er nogle af jer der kan fortælle mig hvordan det foregår og hvor jeg kan få chippet den..
For hvad jeg har hørt så gør chippen bare at jeg kan spille brændte spil..
- På forhånd tak! (:
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 133 Svar: 4.527
tryk på komplet liste øverst til venstre for at finde en i dit område der kan chippe...
du kan vidst os læse der inde hvad chippen gør og om fordele/ulemper
men jo! gør at du kan spille brændte spil og spil fra USA og japan...
jan 2006
Følger: 45 Følgere: 45 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 334
Men du kan lige så godt køre ned i thansen og købe swapmagic det koster 2-300 kr og er lige så godt og det er bare en bootdvd
mar 2008
Følger: 44 Følgere: 38 Biler: 11 Emner: 101 Svar: 831
Jeg siger mange tak! (:
Vil lige tage en kigger her senere idag da jeg står og er på vej ud af døren nu, så har ikke tid.. (:
Dennis A
Har godt læst LIDT om det der swapdisc..
Men af det jeg har læst, så skulle det ikke fungere og chancen for at min konsol skulle gå i stykker skulle vidst være stor.
Ved så ikke om det er det samme vi snakker om, men har hvertfald læst noget med at swapdisc ikke fungerer altid og at den kan ødelægge min konsol..
dec 2004
Følger: 1 Emner: 195 Svar: 586
1745kr med chip instelleret og det virker perfekt..
mar 2008
Følger: 44 Følgere: 38 Biler: 11 Emner: 101 Svar: 831
Jeg har hørt at den skulle være ustabil, dårlig osv..
Desuden kan jeg bedre lide den gamle store klods!
Men nægter at give så meget for en PS2
Har desuden købt den gamle PS2 og så har jeg bestilt en PS3 som jeg regner med at skulle hente senere i dag, hvis Fona har ordren klar..
Så grunden til at jeg faktisk køber en PS2, skyldes at der er nogle spil jeg gerne vil spile som PS3'eren nok ikke kan..
Så vidt jeg har hørt og hurtigt læst mig frem til, kan PS3 40GB modellen ikke spille så forfærdelig mange PS2 spil..
Og samtidig er det heller ikke muligt, endnu. At kunne få den chippet eller fikset til at kunne spille stort set alle spil..
Chip til PS2