{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuge mellem mursten.
  • #1   3. maj 2008 det lyder meget rigtigt smiley min far er muremester så det har jeg bare forstand på smiley

• #2   3. maj 2008 Nybyg 12mm...Men det sker tit de er bedre...både i studs og lejefugen...Det er jo Håndværk:)

• #3   3. maj 2008 12mm er rigtig... men de kan godt være minde eller støre for man kan ikk regne helt med stenes størelse... jeg er murer så har da lidt forstand på det

• #4   3. maj 2008 Grunden til jeg spørger er at vi er ved at få bygget et nyt hus, og der er noget forskel på fugerne. Nogle fuger er der måske helt op til 30mm, hvor nogen måske er ned til 10mm. eller måske endda lidt mindre.

Men ved ikke rigtig om det er noget man kan gøre noget ved. Det er et byggefirma der bygger det for os. Det har vel ikke nogen anden betydning end at det ser træls ud, har det?

• #6   3. maj 2008 som der bliver sagt..
    hvis du evt vil tjekke om det passer.
    så mål tre skifte, altså tre sten med tre fuger, så skal det gerne gå op i 20 cm.

• #7   3. maj 2008 Ser klart pænest ud med 12-15mm men når du nu siger 30mm så det lige i overkanten...Gør som Thomas siger...

• #8   3. maj 2008 Morten M: Er det ikke højden? Den virker egentlig ok. Det er bredden, altså på langs jeg syntes der er stor forskel. Men det er måske også kun fordi man ved det nu, man ser det....

• #9   3. maj 2008 Ellers ca 5 sten på 120cm...kan være mere eller mindre pga sten:)

• #10   3. maj 2008 Johnny K: Man kan godt se sig blind i det,Men har du fuger på 30mm så synes jeg lige...Du skulle have Murermesteren ud og kigge på det! Det bare ikke iorden det der!

• #11   3. maj 2008 Ok... Så vil jeg nævne det over for dem. Gad bare ikke nævne det, hvis det var meget normalt, så man kunne stå og føle sig dum, over at nævne det. smiley
    Tak for svarene. smiley

• #12   3. maj 2008 Brok dig hurtigst mulig. du får ikke noget ud af det når huset står færdigt! Og hold fast i din mening til at det ikke kan være rigtigt!
    M!

• #13   3. maj 2008 problemet er, at hvis det er udført håndværksmæssigt korrekt, så har de "retten" på deres side, selvom det ser ud af helveds til! Anbefaler du ringer til deres mester i morgen og spørger ham, at du af nysgerrighed ringer for at spørge, hvor stor en studsfuge normalt er (12 mm).. og du gerne vil vide, hvor stor en afstand der normalt er mellem 3 skifte (20 cm), og når han komme med de korrekte svar, så fortæller du ham om din situation, og at du vil have lavet det om! Ring fra telefon og optag samtalen. Du skal være efter dem fra starten, det er sikkert også dem som skal lægge fliser i bad og køkken alrum, og der sjusker de sikkert ligeså meget! Hvis du ikke får gjort noget ved det fra starten kan du gå og ærge dig over det resten af levet

Kommentér på:
Fuge mellem mursten.

Annonce