{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P-Bøder
  • #1   4. maj 2008 Tror nu også at P-vagter har billeder af det, garanteret bare intet de sender ud, med mindre det er til en sag.

• #2   4. maj 2008 Det er konen der havde været nede i byen og købe noget sammen med min far. Han har et handicapskilt, og det havde de lagt i bilen. Han havde på et tidspunkt fået af vide, at man ikke skal indløse billet når man har sådan et, så det havde de ikke jo ikke gjort.
    Men de så går i modsat ende af byen, end hvor bilen holder, far han det skidt, og hun vil så hente bilen ned til ham, så han ikke skulle gå.

Da hun så stikker nøglen i låsen på bilen, kom p-vagten hen og gav hende p-bøden i hånden, og som min kone sagde" p-vagten snakkede meget nedladende til hende"
    Nu står jeg så med bøden i hånden, og har egentlig ikke lyst til at betale den. Men ved sq ikke rigtig om man kan gøre noget??

• #4   4. maj 2008 Kan godt ske du har ret. Men der står så på lige præcis denne p-plads, at ved benyttelse af handicapplads er man fri for at indløse billet, men den plads var taget, og så for at gå kortest muligt havde de taget en af de mange andre ledige "normale" pladser der var. smiley

• #5   4. maj 2008 skal handicappede nu ha alt serveret? smiley
    de skal da også betale. det skilt er ik en fri billet, men bare så man kan parkere på sådan en plads til dem.

• #6   4. maj 2008 Taget fra Horsens Kommunes hjemmeside:

Regler på offentlige betalingspladser

Bilister med invalideskilt må holde gratis på alle offentlige betalingspladser.

• #7   4. maj 2008 Det er ganske rigtigt, men personen der ejer skiltet skal være ved bilen... og hvis der er 1 times parkering må der kun parkeres i max. 2 timer som handicappet....

• #8   4. maj 2008 Kan godt ske. Det må jeg lige prøve imorgen. smiley

• #9   4. maj 2008 Desuden følger handikap-skiltet bilen og ikke personen.. Man kan ikke bare tage det med rundt..

• #10   4. maj 2008 Jo, du må godt tage det med. Det er lovlig nok. smiley
    Han skal heller ikke melde det nogen steder, hvis han selv skifter bilen ud f.eks.

Kommentér på:
P-Bøder

Annonce