{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Fck - Brøndby kampen igår {{forumTopicSubject}}

- Jeg sys at kampen gik OVER stregen
helt erligt at kaste med romerlys, ned på kvinder og børn, det ka være livs farligt, 16 børn blev kørt på hosptalet med større forbrændninger, som højest sansynligt har brænd mærker resten af livet, også at de kommer op at slås efter kampen.. Det er sku kedeligt man ikke kan sidde på familie tribunen uden man ska have romerlys i hovdet..

Min far var inde på familie tribunen og fik romerlys i nakken, men slap dog med mindre brænd sår, hvor der i mod en kollega har fået et større brænd sår..

Jeg var fck fan, men gider jeg sku ikke mere når de er blevet sådan der..

Hvis i vil skrive noget , så kun seriøse svar tak !

Undskylder sproget ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fck - Brøndby kampen igår
  • #1   19. maj 2008 Det er bare direkte sindssygt at gøre sådan noget.... hva fanden tænker man på, lige inden man kaster dem ned i hovedet på folk ! Så kan man fandme ikke ha' mange brikker at rykke rundt med......

• #2   19. maj 2008 De skulle selv have et brændsår i nakken de idioter der smed de romerlys...

et brændsår fra den pistol der nakkeskød dem!

Lige meget hvem man kaster sådan noget efter så er det hjerneblæst..

• #3   19. maj 2008 Jeg synes satme også det var for meget det der.. ..

• #4   19. maj 2008 PS. En af grundene til at jeg heller ikke gider se klub-fodbold på div. stations længere er alle de fulde svin, som står og kaster øl udover folk... kraftedeme også for klamt det lort !

• #5   19. maj 2008 Pappi

Jep, fatter heller ik at folk er sådan,, men man burde også have større tjek når man kommer ind.. altså hvor folk tager skoene af osv..

• #6   19. maj 2008 Ja synes også det er sørgeligt...og kan ikke forstå hvordan folk kan gøre sådan noget...nogle folk må ikke have nogen samvittighed overhovedet...!

Jeg er også selv mindre Brøndby fan, og skammer mig ofte over de ting der sker på stadions, i toge og rundt omkring...

Folk ødelægger sporten + andres liv

• #7   19. maj 2008 de sku skydes men sådan er de skide fuckere

• #8   19. maj 2008 Det giver heller ikke noget mening med de ting hvad har det med bold at gøre. de kan ordne det når de kommer ud fra banen

• #9   19. maj 2008 Nice Car (SOLGT) 1

Det gør de skam også, men det går også ud over en masse mennesker der er på vej hjem. Min far måtte låse dørene fordi de opførte sig som en sindsforvirret folk høns

• #10   19. maj 2008 Jeg syntes udviklingen indenfor denne sæson er blevet skræmmende... Jeg forstår slet ikke hvorfor de ikke blev bortvist med det samme... De skulle ADLRIG have lov til at sætte deres ben på et fodbold stadion igen...

Det samme skete efter kampen, da sagesløse brøndby fans overfaldte nogen uskyldige med fck trøjer på! HVORFOR?? Vi vandt jo...!!

Der er alt for mange syge mennesker indenfor denne verden... smiley Hvorfor skal de bare ødelægge det for os andre????????? Grrrrr

• #11   19. maj 2008 » ' ~ Team 4000 Lauzii~ ' « !
    sikke en god fan du er så.. fck har ikke brug medgangs fans som dig.

jeg syntes sku heller ikke det er fedt at vores tilhængere gør sådan nogle ting, men desværre er det jo ikke det eneste hold der gør sådan nogle lamme ting i dk og rundt i verden.
    vi kan kun fordømme det.

der er faktisk generalt mange problemer med at gå ind og se en kamp. ville da slet ikke tage min datter med derind hvis det ikke er slås kamp eller romerlys så er det fandeme øl i nakken.

• #12   19. maj 2008 benjamin B

jo, så længe de røvhuller ikke kan opføre sig ordenligt er fck til at lukke op og skide i , færdig slut så

Igen , undskylder sproget

• #13   19. maj 2008 ja seriøst hvad er der blevet af at sige tillykke til det andet hold. de vandt skidt for os men helt ærligt.

jeg kan da sagtens sige at brøndby spiller godt når de altså gør det smiley

• #14   19. maj 2008 team 4000 der kunne de i det mindste finde et sted hvor de så kunne gøre det

• #15   19. maj 2008 jeg var på stadion igår, og man ku tydeligt se de kun var ude på ballade de var alle klædt i sort med hætter osv.

• #16   19. maj 2008 er det fansene eller holdet du støtter.? du er det jeg hader allermest ved fans.. hvis fck taber 4 kampe i streg så er du he ikke fan af dem mere.

• #17   19. maj 2008 Nice Car (SOLGT) 1

Desværre tænker de ikke så langt..

• #18   19. maj 2008
    syns også der er for vildt man ikke kan tage sin familde med ind og se rolig fodboldt kamp

uden og få et romer lys i nakken..

der syns jeg at der er begyndt og gå for galt for brøndby og fck

sidste weekendten der gik der jo for galt for brøndby og smarder et tog til en 1 mio !

der er for vildt det er begynd og være ren roligans !

• #19   19. maj 2008 D Å R L I G E T A B E R E!!!!! smiley

Kæft hvor er det bar fedt at de ingen medajler får i år!

• #20   19. maj 2008 Er brøndby fan, og det er fuldstændig uacceptabel det de har gang i, Brøndby fansene smadrede togene og FCK fansene kaster med romerlys.

Synes folk skal til at tænke ved hvad de laver?
    Og angående kontrol når du skal ind, det skal strammes gevaldig op.
    Var på SAS arena i Herning og se pokal Cup semi finale, det rjekkede de også skoene smiley

Der var kun enkle romerlys og 4 kanonslag.

• #21   19. maj 2008 Man kan jo ikke engang betegne dem som fans...

Det er nok nærmere slagsbrødre...de er jo ikke ude på andet...de har brændt hjernen væk

• #22   19. maj 2008 benjamin B

Hvorfor skulle man holde med et hold, man ikke kan tage ind og støtte
    pga. man ikke gider at være offer i fodboldens verden,
    altså jeg er blevet overfaldet af 2 brøndby fans i parken, kun fordi at de ville slås skulle det jo self gå udover den nærmeste de kunne finde.

1. Jeg finder mig ikke i det
    2. Det er bestemt ikke fedt at tage i parken mere
    3. Fuck fck hooligans

• #23   19. maj 2008 Det der undrer mig mest er at de i hele sæsonen ikke gør noget synderligt ved når folk står med et romerlys i hånden. Det er jo ikke svært at se hvem der er den skyldige når han ligefrem står med det I HÅNDEN.

"jamen det opildner til mere ballade hvis vi går ind"

Det er da perfekt, så viser alle idioterne kulør, og vi kan få dem allesammen ud med et hug og få dem forvist fra stadions for evigt.

Jeg s åen brøndbyfan til pokalfinalen, der lagde sig ud med den forkerte fisker. Han stod på tribunen over nogle EfB fans og HÆLDTE (ikke kastede i jubel) men HÆLDTE i ren provokation, øl ned i hovedet på os. Et par stole henne blev det for meget for en skaldet med-fisker som gik stille og roligt op og trak ham ud bagved.

Så kan han fandme lære at opføre sig ordentligt.

Det undrer mig forøvrigt mht i går at en flok der INDEN kampen allerede har kastet flasker efter polititt overhovedet får lov at komme ind på stadion. Hele flokken skulle, UDEN UNDTAGELSER have været nægtet adgang. Så kan de tage deres frustrationer ud på ham eller dem der kastede flasker mod politiet i stedet.

IDIOTER

• #24   19. maj 2008 ENGANG

Far, og Søn
    tog til fodbold kamp sammen ,
    en rigitg far og søn dag,
    den gang kunne man stå stille og roligt
    og nyde kampen og se de andre glade fans
    juble når der blev scoret , og blev råbt ''Buuh''
    hvis der blev dørmt forkert..

IDAG

Far og søn
    bliver hjemme fordi idag skal
    Brøndby spille i mod Fck
    så ar tør ikke at tage sin søn med til
    fodbold pga. voldelige fans
    som kaster med romer lys, øl flasker osv..
    1 ting de har betalt for øllen , så drik den dog
    og la da vær med at kaste den ned på andre mennesker
    og pak romerlysene væk, det er ikke nytås aften endnu..

• #25   19. maj 2008 Lige meget hvad der står på trøjen, om det er fck, lyngby, Brøndby eller hvad faaan, de skal straffes hårdere..!!

• #26   19. maj 2008 DonVoss ™

En kantæne for resten a sæson'en
    eller en bøde ra politiet side af, ville være på sin plads

• #27   19. maj 2008 » ' ~ Team 4000 Lauzii~ ' « !

så er det vidst heller ikke værre det er jo ikke gang der er kamp at det bliver sådan.. nogle gange går det bare helt amok..

• #28   19. maj 2008 benjamin B

hmm jo, hvis din datter kom til skade derinde ville du så ik flippe bare en smule ud ?

• #29   19. maj 2008 Folk der laver sådan noget har burde generelt ALDRIG sætte deres ben på et stadion igen !

• #30   19. maj 2008 Jeg fatter ikke at de "fans" overhovedet tager med til kamp... Hvorfor mødes de ikke bare på en grusplads/mark og deler sig op i to hold. Når så kampen er fløjtet af på det medbragte lille tv, så kan de begynde at opføre sig som hulemænd og slås.

Til sidst kan de give hinanden hånden og sige: "Tak for kampen"

• #31   19. maj 2008 Martin

ja, gid man kunne..
    en gang lukkede først fck fansene ud
    og fik dem væk først også derefter Brøndby fansene
    or at ungå slås kamp. Men nogen mennesker fatter det vidst ikke

• #32   19. maj 2008 Nøø... De må jo tro det hjælper deres hold ved at banke det andet holds fans

• #33   19. maj 2008 Matin

jaa, nogen mænd tænker altså med underlivet;)

Kommentér på:
Fck - Brøndby kampen igår

Annonce