{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

til alle traktorfører herinde !! {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg lige fået et klip i kortet for at køre for stærkt i traktor.. men så snakkede jeg med en igår, og han sagde at der muligvis var noget med at man kunne undgå klippet, hvis det var et liftophængt redskab, som vejede under et vist tal..??
Er det også noget i har hørt om, eller??

og nej, jeg gider ikke høre alle dumme kommentare om at traktorer ikke hører til på vejene..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til alle traktorfører herinde !!
  • #2   23. maj 2008 tjo men nu har de jo ikke ville oprette noget der hedder traktor galleri, fordi de ikke mener at der er nok mennesker, der gider stejle en traktor.... og sys ligesom den passede bedre her, end på hestegalleri... smiley

• #3   23. maj 2008 men nej nej baby galleri er der plads til :S

• #5   23. maj 2008 jaja, men hvordan ville i overleve uden os, til at lave alle råvarene til mad

• #6   23. maj 2008 og i dagens danmark, kræver det en stor gård, og det kan man ikke få her, hvor markerne hænger sammen... men nu var det nu ike det jeg ville diskutere idag... nu var det mere den lov der

• #8   23. maj 2008 Jeg har stadig god griner over man kan få et klip for at køre for hurtig i sådan en satan.

Hader dem nu på grund af de fleste ikke gider køre ind i heller når de har lavet en fucker lang kø, som de faktisk skal.

• #9   23. maj 2008 ja men vores arbejds dag starter sjovt nok også ved 7 tiden og slutter også ´ved 4 tiden ... det er sjovt nok ikke et 24 timers job mere, som det var for 50 år siden... vi er skam fulgt med udviklingen....
    og ja, kan godt forstå at man bliver muggen over at ligge bag ved en traktor, men hvis man nu kører med en 25 tons gyllevogn, så er der sku ikke så mange steder man kan holde ind...

• #10   23. maj 2008 men ja... ikke nogen der kunne have hørt om den lov..?

• #12   23. maj 2008 Helt ærligt, det findes sgu også det der er værre end en landmand, de gør jo bare deres job, som i gør jeres.! og når det nu er så stort som det er i dag, er det altså ikke alle rabatter der er lige hårde! så lev med det.

• #13   23. maj 2008 ja det gør vi nogen gange ogse, altså starter klokken 6 - og der er har vi også først fri klokken 8 om aftenen måske... men det gider man jo ikke hverdag - og hvorfor kan alle andre ikke bare starte klokken 6 og holde fri klokken 14..? det er et lige så tåbeligt spørgsmål, for hvis vi skulle kunne det kan andre vel også..

• #14   23. maj 2008 tak thomas... endelig en der har lidt almindelig traktor viden :P....

• #15   23. maj 2008 Det med at ligge bag en traktor er det pisse irreterende, men det har også meget at gøre med færdselsloven, det er jo ikke alle steder de må trække ind til siden. F.eks. hvor der er fuldoptrukken kørebanestriber, så er kan det jo være lige meget om de trækker ind til siden, for du må ikke overhale alligevel, du jo faktisk ikke en gang overhale en knallert, hvis du ikke kan gøre det uden at overtræde fuldtoptrukken. Men det er der ikke nogen der overholder alligevel, og nej det gør jeg sku heller ikke selv ! Det var også bare for at fortælle at, der faktisk er mange steder de ikke MÅ eller BEHØVES trække til siden. For os personvognsbullister må ikke overhale alligevel.

• #16   23. maj 2008 nej, nemlig... tak derfra også smiley

• #17   23. maj 2008 Andersen det er jo ligesom størst og først ikk og som mange fat svage bilister ikk fatter man kan jo ikke bare køre ind til siden alle steder
    og er det så stort et problem må du jo bare starte lidt før og slutte lidt tidligere smiley men syns nu vi er gode til og køre til siden lige så tit der er mulighed for det

Christoffer J
    Syns ikk lige jeg har hørt noget om den regl det burde da være ens om det er lift ophængt eller vogn

• #18   23. maj 2008 Kommer til at tænke på virkelighedens Ass-Jack, - Hvis bare alle traktorer kunne køre så stærkt, så ville det være rarere at køre på vejene:-)

http://fuckhoveder.dk/film/traktor.wmv

Kommentér på:
til alle traktorfører herinde !!

Annonce