{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

x x
x x
Tilmeldt:
18. mar 2007
Følger: 1 Emner: 80 Svar: 491

ikke normal person? {{forumTopicSubject}}

i går var kæresten og jeg ude at køre

vi holder så ude foran en kiosk og jeg standser bilen og løber over efter en cola til kæresten (tager ca 1 minut)
på stedet vi holder er der standsning tilladt men parkering forbudt
altså jeg gør altså intet forkert i at standse der 1 minut for at hente colaen

da jeg kommer ud af kisoken er min kæreste steget ud af bilen og en mand står tæt op af hende med en knyttet nævne- jeg farer over og råber og skriger hvad der sker-
han skriger så hvorfor jeg holder et sted hvor jeg ik må?og peger på skiltet (parkering forbudt) og siger at skiltet betyder standsning forbudt? jeg griner og siger "sæt dig ind i færdselsloven"og jeg svarer for det første at der er standsning tilladt og at "hvis" jeg havde holdt hvor jeg ikke måtte så rager det ik ham da han ik er betjent- han plaprer løs om at unge er syge i hovedet og min kæreste er en luder og fed sæk (ska siges hun vejer 60 kg??) det var dråben jeg farer hen til ham og siger at han burde vaske sit hår (møg fedtet) og få nogle tænder i munden (var næsten tandløs og den ene han havde var sort FØJ)
det skulle jeg så ik have sagt? han vender om og sparker til min baglygte på golfen så den flækker

imens har en ældre herre på knallert politiet i tlf´en og de kommer og optager rapport

men hvad fanden sker der snart for folk? mener er alle gruelige gale?

manden var ca 40 år og kørte i en gammel skoda

fatter ik man ka opføre sig sådan?

nu bagefter ka jeg føle mig lidt svag over at jeg ik gjorde mere-men på den anden side så vil jeg ik ende i brummen for det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ikke normal person?
  • #1   24. maj 2008 svært og bevare roen i sån en situation, men flot klaret alligevel....

  • - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

    Følgere: 21 Emner: 238 Svar: 1.167
    #2   24. maj 2008 hvis han havde sparket min lygte i stykker og kaldt min kæreste for en luder havde han fandme fået en på skallen. færdig

  • #3   24. maj 2008 Du kan altid tage fat i kraven på manden og feje benene væk under ham, når han ligger ned med dig ovenpå holder du ham fat og truer ham med tæsk hvis han ikke ligger stille - bagefter blejer de at blive blide som lam......men bliver han ved, ja så knald idioten et par hurtige til han ikke snakker mere...sig det var i selvforsvar.

  • x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 80 Svar: 491
    #4   24. maj 2008 det mest sjove var at han ik viste hvad skiltet betød gg

    men helt ærligt- "hvis" nu at der var en der gjorde noget ulovligt så kunne jeg da aldrig drømme om at påtale det overfor personen (selvfølgelig hvis han spærrede min vej så ville jeg spørge om jeg måtte komme ud) men altså fordi der evt "var" en der parkerede der så rager det da ik ham- han er sgu da ik politimand


  • #5   24. maj 2008 HAHA en gammel nar!!! man kan jo kun grine af ham...selv om man bliver sur når det sker..men det jo ham der var forkert på den...så ham skal du bare skide højt og flot på.....hvordan tog din kæreste det..hun blev vel lidt bange eller hvad?

  • #6   24. maj 2008 Flot klaret. Jeg vil sige folk skal eddermame dumme sig før jeg overhovedet blander mig. hader simpelthen folk der mener det er deres borgerlige bligt at rette på alle os andre. - specielt når vi ikke engang før noget forkert.

    Håber du får erstatning fra spadens forsikring på den lygte der.


  • #7   24. maj 2008 flot klaret, at bevare ro´en, jeg havde nok pandet ham en.

    og så fordi han ike kender tavlens betydning. det er der fandeme mange der ikke gør.

    og der er manger de ikke gide sætte sig ind i færsels loven, og den er da ændret et par gange siden den blev inført, for mange år siden(det ved jeg ikke).


  • #8   24. maj 2008 tror sku ikke jeg kunne bevare ro'en. tror han ville komme til at samle sine tænder op med 10 brækket finger..!

Kommentér på:
ikke normal person?

Annonce