{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Hø-feber {{forumTopicSubject}}

Heysa

Lidt meget off-topic..

Meen.. døjer med det vilde høfeber.. og det er begyndt iår igen nu.. Har været ved lægen sidste år og fået taget en prøve.. der slog jeg ud ved 9 ud a 10.. ringer så der ned idag.. og spørger om jeg ikk kan få den der sprøjte for det..

Så vil de ikk gi mig den.. Nogen andre der har haft samme problem med deres læge.. eller?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hø-feber
  • #1   2. jun 2008 denaday hjælper min kæreste rigtigt meget..

• #2   2. jun 2008 Jeg får bare nogle piller for det. Jeg går bare dernede og siger, nu er det begyndt igen, må jeg godt få en recept så jeg kan købe min piller? Andet er der ikk i det.. =)

• #3   2. jun 2008 Og de hedder Tellfast..

• #4   2. jun 2008 har bare det problem.. at jeg har prøvet alle piller.. hjælper ikk en skid på mig... med får jeg den der sprøjte.. så er det bare væk hele sommeren..

• #5   2. jun 2008 Jensen: En trist historie og jeg har osse selv hø feber, men har kunnet holde det nede med piller indtil nu...

Men angående sprøjten så er det fordi den både ska gives tidligere så vidt jeg husker, men endnu vigtigere er det at den sprøjte ikke er sund for din krop. Stoffet i den sidder og trykker på din binyre så derfor de nok ikke vil give dig den.

Fik du den sidste år?

Rune

• #6   2. jun 2008 jeg doper mig bare med benadryl... det virker fint... men hver morgen er jeg ved at nyse næsen af... det er en træls årstid mht høfeber..

• #7   2. jun 2008 Rune J >> ja der gad min læge helle rikk gi mig den.. havde det så mega slemt den ene weekend.. og tog til vagtlæge.. han sagde så " jamen du skal sku da ha en sprøjte for det".. fik jeg så.. og mærkede ikk mere til det---

• #8   2. jun 2008 Jen$en jeg ville blive ved at ringe. Fortæl at der intet andet der hjælper.
    Har selv høfeber. Meget endda. I højsæsonen kan jeg slet ikke klare det uden den binyrebarkhormom (staves) sprøjte.
    Min læge har sagt den må gives med ca 2 måneder mellemrum dog højest 2 gange på en sæson.
    Og den virker perfekt og med det samme.

• #9   2. jun 2008 Jeg har en kammerat der også lider af høfeber og er alergisk over for flere ting. Blandt andet tomat. Han har fundet dette http://www.allergikompagniet.dk/
    Og han har snakket om at 9 ud af 10 gange kan de kurere en. Så det er jo bare at prøve smiley

• #10   2. jun 2008 jeg gik ned på apoteket og fik det der medicin til sprøjten og så gik jeg op til lægen og ventede på at en læge eller sygeplejeske kunne give mig den..

intet problem der.. og har intet høfeber nu smiley

• #11   2. jun 2008 Prøver så vidt muligt at undgå medicin imod hø-feber. Det indeholder Binyre-barkonom og er skadeligt for kroppen i længden.

• #12   2. jun 2008 Jeg indtager recept piller i form af Kerstine, de hjælper mig bedre end nogen af alle de andre mærker. Har døjet med høfeber / allergi hele mit liv, og kerstine er det der hjælper MIG bedst.. SÅ det er med at prøve sig frem... SNØFT!

• #13   2. jun 2008 jeg tager øjne drypper og noget til næsen smiley allergi over for Græss

• #14   2. jun 2008 Min læge vil heller ikke give mig sådan en sprøjte, det er noget med nogle vægsthomoner der bliver fucked :s

• #15   2. jun 2008 Jeg har fået sprøjten.... smiley Ved sku ikke helt om den hjælper....!

• #16   2. jun 2008 du kan prøve med en astma inhalator den hjælper.

Sprøjten hos lægen er kun en her og nu behandling og der skal det være rigtigt slemt før de anbefaler den.

• #17   2. jun 2008 Cetiricin Alternova fås på apoteket på håndkøb. De hjælper mig meget og jeg havde også 9 ud af 10 i priktesten...

• #18   2. jun 2008 Jeg får næsespray, piller og øjendråber. Udover det får jeg den indsprøjtning. Det første år skulle jeg ha den hver uge, og nu er det hveranden mdr, men sys ik det hjælper! Det er mod græs!!

• #19   2. jun 2008 er der nogen der vil bytte!?
    Jeg vil heller ha høfeber end være alergisk over for øl og vin.. og nej det er ikke tømmermændene men en rigtig alagi!

• #20   2. jun 2008 Jeg har haft det i 12 år... der er seriøst ingen piller der kan fjerne det helt på mig.. lige meget hvad jeg tager så får jeg det stortset altid alligevel... MEEEEEEN, så snakkede jeg lige med min onkel, og han fortalte mig om DIPROSPAN-sprøjten.. SÅ snakkede jeg med min læge om det, og så fik jeg lige sådan en, og der gik ikk engang et par timer før jeg kunne mærke forskel !

Jeg kan 100% anbefale den ! den holder i 3 måneder, men så længe er sessonen ikk engang jo smiley

husk det, Diprospan!! smiley

• #21   2. jun 2008 Intet være end høfeber. Kan nyse op til 50 gange på en dag, mine øjne kan klø som om jeg havde fået et myggestik i øjet osv osv... klamt fuck høfeber, også fuck den sprøjte, den virker ik helt på mig smiley

• #22   2. jun 2008 Benadryl virker også, men kun kort tid.. smiley

• #23   2. jun 2008 tro mig der findes noget værre end hø-feber ... prøv nældefeber ...

• #24   2. jun 2008 Lider sq også af det lort, men det bedste tidspunkt og tage de piller er, aftenen før mellem 19-21 for at det skal virke ordentligt næste dag..

• #25   2. jun 2008 Har selv høfeber og har haft det i i hvertfald 5.. måske mere.. Jeg kunne i starten klare mig med piller/næsespray men er nu kommet dertil hvor jeg får en sprøjte med binyrebark-hormon hvert år.. Kan mærke at det er ved at være tid til den nu (satans til blæst og varme) smiley mine øjne klør af helvede til !

Til tråd starter... Hvis din læge siger nej, så gå til en anden læge og få den. Evt. tag til en speciallæge.. De plejer at være lidt mere large hvis de kan se at den er gal for dig smiley

• #26   3. jun 2008 Mit var sidste år så slemt at jeg ikke turde køre i bil ned til lægen. Kunne (næsten) ikke se noget, nøs konstant og havde problemer med vejrtrækningen. Jeg fik en sprøjte binyrebark hormon og recept på øjendråber, næsespray og astmainhalator. Det hjalp hele sæsonen selvom jeg ikke brugte øjendråberne (kan ikke klare at få væske i øjet).

Idag var jeg nede hos lægens sekretær og sagde at jeg skulle have en ny næsespray og inhalator og så skrev hun den. Det kan helt klart anbefales

Næsespray = Nasomet til 140,90kr
    Astma inhalator = Bricanyl til 161,85kr

Kommentér på:
Hø-feber

Annonce