lorte lastbilparkering {{forumTopicSubject}}
var ved at få et mega flip her for lidt siden
var op i byen sammen med damen for at hæve penge ved bankautomaten(banken er jo lukket i dag-grundlovs) holder ude foran banken så damen kan hæve (holder lovligt)
så kommer der fadme et lokum af en stor lastbil som holder over på den anden side af vejen (skal lige siges at det gør at der ik kan komme noget igennem som er meget større end en personbil
han (lastbilchaufføren en knægt ca 20 år med fed solbriller) løber så over i pizzariet inden han er over vejen holder en bus som har set hans parkering og som dytter for at fortælle (du kan ik holde her)
lastbilchaufføren viser blot en finger til buschaufføren og råber slap af ?
var jo så så heldigt at jeg så kunne køre så bussen kunne komme igennem - men hvad går der af sådan en klovn?-havde det k været helligdag i dag og lukket i banken var vi gået ind og så havde hele vejen været spærret pga den lastbilcahufføres åndsvage parkering
mar 2007
Følger: 1 Emner: 80 Svar: 491
så sandt så sandt
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 272 Svar: 3.421
nov 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 132 Svar: 2.808
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 49 Emner: 20 Svar: 519
FLYTTEREGEL. Pis ind til højre spasser.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 71
skal du kalde mig idiote
mar 2007
han skulle ik aflevere noget men have mad tl sig selv
vi vendte inde ved stationen og tilbage ca 5 min efter
mar 2007
vil ik så meget køre på lastbiler men mere på at sådan en parkering laver man ik
hvis banken som sagt havde åbent var kæresten og jeg gået ind og så havde bussen ik kunne komme igennem
mar 2007
mar 2007
mar 2007
nemlig
kan godt være at jeg formulerede mit indlæg forkert -så det kunne opfattes som om det KUN var lastbiler
men mener alle som parkerer sådan
men skulle han havde vel for små nosser til at fjerne bilen
ihvertfald gloede han som om "hvem er dog det der har parkeret den lastbil der" og gik videre FJOLS
mar 2007
mar 2007
forøvrigt er jeg skide ligeglad hvor meget lort han skal aflevere
ahn skal ik lave farlige situationer for os andre
og det kunne det have blevet hvis vi havde forladt bilen og banken havde været åben så havde hele gaden været spærret
og undskyld mig men så er man et fjols at parkere sådan - aflæsning eller ej
lorte lastbilparkering