{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.289 visninger | Oprettet:

x x
x x
Følger: 1 Emner: 80 Svar: 491

lorte lastbilparkering {{forumTopicSubject}}

var ved at få et mega flip her for lidt siden

var op i byen sammen med damen for at hæve penge ved bankautomaten(banken er jo lukket i dag-grundlovs) holder ude foran banken så damen kan hæve (holder lovligt)

så kommer der fadme et lokum af en stor lastbil som holder over på den anden side af vejen (skal lige siges at det gør at der ik kan komme noget igennem som er meget større end en personbil
han (lastbilchaufføren en knægt ca 20 år med fed solbriller) løber så over i pizzariet inden han er over vejen holder en bus som har set hans parkering og som dytter for at fortælle (du kan ik holde her)

lastbilchaufføren viser blot en finger til buschaufføren og råber slap af ?

var jo så så heldigt at jeg så kunne køre så bussen kunne komme igennem - men hvad går der af sådan en klovn?-havde det k været helligdag i dag og lukket i banken var vi gået ind og så havde hele vejen været spærret pga den lastbilcahufføres åndsvage parkering

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lorte lastbilparkering
  • x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#1   5. jun 2008 kris h

så sandt så sandt

• #2   5. jun 2008 hehe. Lastbils chaufføre er generelt syge i roen. Os på motorvejen osv. Så falder de i søvn og kører i nødsporet hvor der holder en bil der gået i stykker, BANG, og så overhaler de en der kører lige så stærkt som dem selv, så de laver to km kø og vi andre skal stå på bremsen fordi de bare blinker og trækker ud samtidig.. Der burde være et seperat spor til lastbiler..

• #3   5. jun 2008 Mange lastbiler kører desværre efter princippet at STØRST kører først. Og det er skide træls for os andre. Hvis folk generalt overholdte den første paragraf i færselsloven ville det hele gå noget lettere....

• #4   5. jun 2008 Når Kim her kører bil, gælder der kun een regel.

FLYTTEREGEL. Pis ind til højre spasser. smiley

• #5   5. jun 2008 Kris H

skal du kalde mig idiote

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#7   5. jun 2008 søren b

han skulle ik aflevere noget men have mad tl sig selv
    vi vendte inde ved stationen og tilbage ca 5 min efter

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#8   5. jun 2008 søren b

vil ik så meget køre på lastbiler men mere på at sådan en parkering laver man ik

hvis banken som sagt havde åbent var kæresten og jeg gået ind og så havde bussen ik kunne komme igennem

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#9   5. jun 2008 forøvrigt tog buschaufføren det pænt roligt (en dame ca 40) hun prøvede f'ørst at vinke til ham og pege hen på jans bil og så dytte da hun fik fingeren

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#11   5. jun 2008 hans bil-sorry smiley

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#12   5. jun 2008 michael n

nemlig

kan godt være at jeg formulerede mit indlæg forkert -så det kunne opfattes som om det KUN var lastbiler

men mener alle som parkerer sådan

men skulle han havde vel for små nosser til at fjerne bilen

ihvertfald gloede han som om "hvem er dog det der har parkeret den lastbil der" og gik videre FJOLS

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#13   5. jun 2008 og er sikker på at havde der sket det at bussen havde raget siden på min eller der var kommet en panser så havde han sikkert også løjet om at jeg var ankommet sidst - altså min fejl ikke hans

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

#14   5. jun 2008 søren b

forøvrigt er jeg skide ligeglad hvor meget lort han skal aflevere

ahn skal ik lave farlige situationer for os andre

og det kunne det have blevet hvis vi havde forladt bilen og banken havde været åben så havde hele gaden været spærret

og undskyld mig men så er man et fjols at parkere sådan - aflæsning eller ej

Kommentér på:
lorte lastbilparkering

Annonce