{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

dyrepoliti NU!! {{forumTopicSubject}}

jeg kan ikke klare at se gang på gang i nyhederne at et dyr er blevet mishandet!

Det er mig en gåde hvorfor Danske Folkeparti ikke kan få forslaget om et dyrepoliti igennem.. er det fordi det er DF som står bag forslaget og bare fordi man ik kan lide DF er alle deres forslag forkerte eller hva..

hvad får folk til at gøre disse ting ?
http://ekstrabladet.dk/112/article1018272.ece

http://ekstrabladet.dk/112/article975068.ece

http://ekstrabladet.dk/112/article1011312.ece

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article976380.ece

http://ekstrabladet.dk/112/article127549.ece

og jeg kunne blive ved men regner med i har fattet pointen !

Hvordan ville i reagere hvis i tog nogle på fersk gerning ?
jeg tør slet ikke svare på hvordan JEG ville reagere .. men min straf ville ihvertfald blive højere end dyremishandlerens

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyrepoliti NU!!
  • #1   11. jun 2008 man sku skære folks nosser og se om de bryder sig om det

• #2   11. jun 2008 Vil give dig helt ret Bo K ..

• #3   11. jun 2008 Det er jo helt forkasteligt sådan noget. Hvordan kan man være så syg i hovedet.

Jeg læste om en gravhund hvis forben var stibset fast og så var den hevet i en sø... Hvis man ikke vil ha sine dyr mere er det mindste man ka gøre da trods alt at give dem en human aflivning til 600,- hos en dyrelæge

• #4   11. jun 2008 straffen for dyremishandlerens til døde skulle være lige som mord, syntes jeg sku!

• #5   11. jun 2008 Giver dig 100 % ret. Kan sgu ikke forstå jeg kan sidde og se udsendelser på Animal planet med dyrepoliti i f. eks. USA og England. Vi burde da være et land der er ret langt fremme med alt ting og bliver dyr bare behandlet som affald. Kan bare ikke være rigtig. DF får klart min stemme....

• #6   11. jun 2008 jeg fatter ikke man kan sove godt om natten, hvis man har været ondt over for et dyr - et totalt forsvarsløst væsen..

• #7   11. jun 2008 Ja det er sygt... Håber df kommer igennem med dyrepoliti...
    Det er svært at sige hvordan jeg ville reagere, måske bliver man så choket, at man ikk gør noget...
    Men står jeg i situationen, håber jeg, jeg ville smadre dem smiley

• #8   11. jun 2008 Normalt er jeg ikke til katte men det der er fandeme for groft !! Hvad er der i vejen med bare at spule dem ud af haven med vandslangen ? Folk der begynder med sådan noget skulle have samme tur selv !

madsen

• #9   11. jun 2008 Nikolaj det var bare lige de første 5 links jeg så, at det så var katte er en tilfældighed..
    dyremishandling er generelt idiotisk og øretæveindbydene

• #10   11. jun 2008 Okay men det gør ingen forskel ligemeget vilket dyr det er. Straffen burde være højere, Meget højere

• #11   11. jun 2008 Man glemmer bare helt, at den der udfører mishandlingen måske er psykisk syg, og har brug for hjælp, som han ikke kan få pga. regeringens besparelser og "effektiviseringer" i psykiatrien. Er det måske rimeligt, at en psykisk syg, der ikke fatter hvad han/hun laver, skal straffes for det?

Og DF kommer ikke til at gøre en forskel i sagen. De snakker bare befolkningen efter munden, og spiller på (ældre) menneskers angst, for at høste stemmer (pop-politik). Der skal et flertal i folketinget til, for at få et dyrepoliti, og det flertal kommer aldrig, så længe VKO har regeringsmagten - de vil hellere bruge pengene på skattelettelser.

• #12   11. jun 2008 Føler med dem der har mistet deres dyr eller har fået dem mishandlet

og dem der har gjort det de skulle sku have den samme tur ...........

ved sku ikke hvorfor man skal være så ond mod dyr eller andre for den sags skyld...

• #13   11. jun 2008 Kort og godt!!!!!!!!! De sku bar selv tæskes ihjæl med et bræt og slæbes efter en bil de fuckung svin.... Fuck de sku lide de små tabere...

• #14   11. jun 2008 Torben B jeg går ud fra at du er ude fra den yderste venstrefløj hvor netop populær politik er i højsædet ..

men når DF kommer med noget ... så er det useriøst og bla bla bla

fuck da hvem som kommer med forslaget ????? det handler om dyreliv det her ..

Jeg tvivler på at de alle er psykisk syge dem som udøver dyremishandling .. du kan vel selv læse nyhederne om dem som har gjort det...
    en svineavler eller to har gjort det pga de bare ikke magtede mere..
    en gjorde det fordi han blev så gal ...

er man psykisk syg hvis man bliver nemt stik tosset ? for så kender jeg godt nok mange .. og Torben B.. hvis du vil have alle til psykriater som bliver nemt sindsygt sure.. så koster det hurtigt samfundet MANGE penge

for mig virker dit svar som om at du er imod forslaget om dyrepoliti ..
    FØJ

• #15   11. jun 2008 Dansk folkeparti styrer!!! smiley

• #16   11. jun 2008 hvis jeg så nogle der var i gang med sådanne noget ville et skud ikk være nok..

• #17   11. jun 2008 Nu er det dyrepoliti i Texas ASPCA jo privat ejet, der er bare ikke nok i danmark som vil give privat tilskud til et politi.

• #18   11. jun 2008 Hmmm nogen der kender til den første historie om katten? Hvor I ringsted det er? Det er nemlig ikke første gang det er sket nu jeg læser det... også i Ringsted... Kunne jo være det kunne kædes sammen.

• #20   11. jun 2008 Bo K: DF får aldrig vedtaget et forslag om dyrepoliti med højrefløjen, og derfor vil det ikke give nogen mening at støtte højrefløjen. Så hudt jeg visker, var det SF der i sin tid kom med et forslag om et dyrepoliti - dette forslag har DF så blot snuppet, for at score billige points.

Hvis en svineavler ikke længere magter, at passe sine dyr, så må der vel være en grund til dette. Kan det være, at han har fået et nervesammenbrud, og derfor ikke magter det? Kan det måske være, at der er andre psykiske eller sociale årsager til, at det gik galt for ham?

Nu er "dyrepolitiet" på Animal Planet nævnt, og hvis man bare af og til ser disse udsendelser, så vil man se, at det oftest er folk, som enten er udstødte af samfundet, eller folk som har psykiske eller sociale problemer, der ikke behandler deres dyr optimalt. Havde disse folk fået hjælp fra samfundet, så var dyrene aldrig kommet noget til.

Jeg går delvist ind for et dyrepoliti - men dette kan alligevel kun bruges til "organiserede" sager, hvor folk kan tjene penge på at behandle dyr dårligt (tænk på dyretransporter etc.), og det er der allerede myndigheder i form af fødevarestyrelser etc., der tager sig af.

Bo K: Jeg kan gætte mig til, at du er fra den yderste højrefløj, med det menneskesyn du har. Du ville sikkert helst se, at man huggede hænderne af de socialt nødstedte, der ikke behandler deres dyr ordentligt, fordi de ikke har ressourcerne til det. FØJ SIGER JEG BARE!!

• #21   11. jun 2008 KG' S: Hvor rigt...

• #22   11. jun 2008 Torben B - de bliver også brugt i storstilet aktioner imod folk der bruger dyr til kamp, f.eks hunde og haner.

• #23   11. jun 2008 Jeg ville flippe skråt... Forestil sig det var ens eget dyr... feks min Hund Simba... en kærlig og elskelig gul labrador... Jeg sku bare se der var nogen igang med ham og jeg ville beskytte ham som var han mit eget barn... Han betyder uffatteligt meget om han er et dyr eller ej.... Fatter ikke folk ikke tænker på der er nogen der har det sagesløse dyr kær når de gør sådan... ja undskyld mig men de artikler gør mig altså pisse sur...

Fuck hvor er nogle folk altså bare dumme..... FØJ for den lede....

Og at alle sku være psykisk syge ved alle de tilfælde... ahhhhrrrr tror du nu oxo selv på den Torben B?? Skal du nu nok længere ud på landet med... Og hold nu kæft med hvad DF gør og ikke gør... De er kommet med et SUPER forslag så hvorfor skulle det ikke blive taget imod med kyshånd.... DF STYRER og i VED det...

• #24   11. jun 2008 Torben B du kan tro jeg er fra højrefløjen. 100% skal jeg så kaldes racist nu også ? .. for det er jeg altså ikke. men altså.. .
    for venstrefløjens genereliserene undskyldning for alt er jo bare... psykisk syg.. eller samfundet skyld. og det holder bare ik

nu ham svine avleren jeg snakker om .. hans økonomi kunne ikke hænge sammen og derfor prøvede han at gemme sig fra verdenen i sit hjem. Det kan ske for selv den bedste..
    igen

• #26   11. jun 2008 Allan T P: Det er stadig ikke DF, der kom med det forslag. Det er bare DF der har gjort det populistisk. Mener det var SF eller Enhedslisten, der fremsatte det første gang.

Bo K: Et dyrepoliti ville ikke kunne have gjort en skid forskel på de sager, der er omtalt her i tråden. Pengene ville være bedre brugt til at styrke færdselspolitiet, så vi kan slippe af med unge mennesker, der kører/ræser sig selv og andre ihjæl.

Kommentér på:
dyrepoliti NU!!

Annonce