{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

x x
x x
Tilmeldt:
18. mar 2007
Følger: 1 Emner: 80 Svar: 491

blinkende traktor {{forumTopicSubject}}

kørte i dag bag en traktor - en vej -godt befærdet med max80km/h- var på vej til en kammrat efter en hæksaks han havde lånt

pludselig blinker traktoren til venstre og længere henne er der en flok huse så jeg tænker godt han skal derind og bremser ned

men ak nej han fortsætter der er så en lille vej længere henne så jeg tænker ok- han blinker nok liiiiidt tidligt så han skal nok derned

men NEJ igen kører han videre sådan fortsætter vi nu 400-500meter med 30km/h - han blinker lystigt til venstre ???

en tysker bag mig overhaler og da han er op på siden af ham dytter han og da han kommer ind foran ham sætter han venstre blinklys i gang for at fortælle "hallo du blinker uden grund"

jeg er da stadig bag ved

pludselig ser jeg endnu en der vil overhale

til min glæde smiley er det er patruljevogn:-) den kører foran ham og stopper ham

da jeg senere er på vej hjem ad samme vej (ca 1 time efter) holder hans traktor i siden med politibånd omkring?? så mon ikke han var en spritter eller andet var galt?

men fedt de fik ham

hvad havde I gjort

mener det er jo skide farligt "hvis" han pludselig svinger?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blinkende traktor
  • #1   11. jun 2008 Mange traktorproducenter har aldrig fattet at lave et blinklys der selv slår fra som på en bil...mega irriterende...og man kan ofte glemme at man kører og blinker.

    På de fleste nyere traktorer har de dog fundet ud af at lave en alarm eller et blinklys som selv slår fra.

    Der kan sgu hurtigt opstå en farlig situation!!


  • x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 80 Svar: 491
    #2   11. jun 2008 christian a

    det sjove var bare at han netop ik havde drejet og dermed ik slået det fra

    han kørte på en alm lige vej og vupti

    så blinker han lystigt til venstre??


  • #4   11. jun 2008 det er vel ikke værre end når alle de for pul.... scootere også kører og blinker i vilkårlige retninger

  • x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 80 Svar: 491
    #5   11. jun 2008 torben B

    enig men nu var det en traktor jeg oplevde i dag smiley

    men ja
    er det en 45 scooter så er det skide irreterende-ganske enig

    er det en 30knallert så er jeg selvfølgelig opmærksom men ellers ligeglad hvis den bliver ved at blinke da den skal køre som en cykel - altså må IKKE dreje før at have set sig tilbage og biler har passeret forbi


  • #6   11. jun 2008 Grunden til at traktore ikke slår blinklyset fra selv, er nok at der ikke er selvoprettende styrtøj på som i en bil. Og dermed ved den ikke hvornår den er færdig med at dreje... Blot et gæt smiley

  • x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 80 Svar: 491
    #7   12. jun 2008 karsten

    endnu engang:-)

    han havde IKKE DREJET

    kørte ligeud og hovsa- så blinker han -)


Kommentér på:
blinkende traktor

Annonce