{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

hjørring politi ny kage fabrik eller ? {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld men føler lige for at komme af med min vrede!

hva fanden er det enlig vores skatte penge bliver brugt til ved politiet ? når de ingen gang gider at rykke ud når det virkelig gælder ?

Ved godt jeg er ekstra fusteret, nu fordi jeg har oplevet min kæreste blev slået ihjel fordi de ikke kom men helt seriøst ud over den sag her med Monika så der fanme mange fuck up's ved politiet for tiden !!!

vis i andre har oplevet nogen form for svigt ved dem så sig frem det må sgu til at stoppe så må de sgu indse deres nye reform er fuldstændig latterlig.

det enste der virker i dag er selvtækt !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjørring politi ny kage fabrik eller ?
  • #1   11. jun 2008 Fortæl lidt mere hvad det drejer sig om..

• #2   11. jun 2008 Monika sabine skærbæk olsen var min kæreste,

hun havede en meget jalu x kæreste som en dag stod uden foran vores dør så man ringer til politiet for at få ham fjernet og forklare politiet godt og grundigt at de køre en volds dom imod ham hvor han tidligere havede slået hende og at han faktisk ikke måtte være der !

4 timere senere er der ikke sket noget mande bryder ind og slår løs og stikker min skat ned!

orker ikke give jer historien i ditaljer men den står mere eller mindre i bt udgave..

de har sgu mere travlt med og køre rundt og pille xenon lys af vores biler fordi det der penge i !

• #3   11. jun 2008 står i ude og hjemme.. trist

• #4   11. jun 2008 Du må have det rigtig hårdt nu Martin, må være et mareridt!
    Men man kan vel ikke rigtig sammenligne din situation med "brian'er" der klager over at de bliver stoppet pga. tonede ruder, eller kører for stærkt.

• #5   11. jun 2008 Apropos pizza. Jeg sad engang på et pizzaria hvor en betjent kom ind og bestilte. Hans walkie talkie kaldte ham op og han fik at vide at han skulle komme straks.. Tror i så ikk at spasseren venter på sin pizza før han løber ud til sin bil??? Det er 10 minutter hvor en kriminel kan ha' stukket af.. Der skulle fandme strammes op omkring så noget.

• #6   11. jun 2008 Føler sgu med dig..
    Folk er jo syge i hovedet..

Men du har fuldstændig ret, mange af dem laver kun det de gider.

• #7   11. jun 2008 Alex

var nu heller ikke det jeg tænkte på for det er jo fair nok men syns bare det fuckt de kun gør det fordi der er penge i kassen når de gør det. om nogen får tæsk eller bliver truet på livet fuuuck da det det spild af resuser

• #8   11. jun 2008 **BDOG**

Ikk lige nu.. Tror ikke man bør joke herinde..

• #9   11. jun 2008 puha martin.. føler med dig selvom det ikke hjælper dig en skid.. du må have gennemlevet et sandt maridt... kan godt forstå din vrede.. og den er begrundet..

• #10   11. jun 2008 martin - det var en trist sag du var indblandet i, føler for dig.

Men det være sagt, så har politiet i hjørring RIGTIG mange fuckups. Skød en hund i deres varetægt da den gøede og så fik en betjent nok... - en betjent skød sig selv i benet på vej til en skydeøvelse ( FLOOOT) - monterede ulovligt sporeudstyr i en mistænkts bil ( viste sig så at være ok da han blev fældet, men fremgangsmåden var ikke ok ) - monika sagen o.m.fl.

• #11   11. jun 2008 Jeg ved ikke hva det er men det skal sgu strammes op på, har altid set politiet som min sidste udvej vis lortet brænder på ! men aldrig mere jeg vil spilde min tid på dem !

det også findt nok poltiet bliver gennemgået nu problemet er bare det politiet der skal gennemgå poltiet alså de skal gennemgå deres ejen indsats, sjovt nok kan de ikke finde den første telefonsamtale hvor man forklare alt og hvor alvorligt det er...... flot !

en uge senere møder jeg en ven som havede fået nogen på hovedet hvor de var sluppet væk men manglede en ven de ringer self. ting politiet og få den besked at de vil bringe det vider til hjørring afdelingen og se om de har tid til at komme, det vil sige de måtte selv gå tilbage og finde deres ven gennem smadret og trampet på !

• #12   11. jun 2008 Min far har mange gange oplevet indbrud i hans firma i Brøndby, hvor de kunne se at indbrudstyvene på overvågningen, men tror I at de havde tid til at komme ud? nej nej.
    Vagtfirmaet måtte nemlig ikke gå ind, når tyvene var bevæbnet.

• #13   11. jun 2008 Jeg tror det er alle de besparelser, som giver bl.a. politiet problemer.

Men jeg er ærlig talt ved og være træt af at folk, kun kan kritisere det danske politi. Hvornår har i sidst hørt politiet få ros?

• #14   11. jun 2008 Dennis C - du har ik overvejet at der måske er en grund til det er sådan?

• #15   11. jun 2008 holder 110% med dig......har selv oplevet deres helt utrolige opførsel op til flere gange....de gider ik at rykke ud når man ringer til dem......men kan de fange en for at køre uden sele så er de helt vilde.......

• #16   11. jun 2008 Det danske politi er et meget godt billed af Homer simpsom.. Hvis du ringer til dem siger de bare jaja okay fint og hvad skal jeg gøre ved det?

• #17   11. jun 2008 Jeg har oplevet hvor jeg var på McDonald i Skalborg i Aalborg at jeg overhørte i deres walkie talkie hvor paderne holdte i kø i en Mcdrive hvor jeg holdte stille så en kunne bakke ud hvor jeg var i meget go høre atstand at der var en ung pige der var blevet tæsket ved bilka hvilket ligger meget tæt på (det kom også i TVNord senere) og tror i så ikke de bare blev i køren og holdte ind og spiste ved tankstatioen bagefter!!! jeg var målløs!!!

• #18   11. jun 2008 Claus--> arbejder som vagt og det er sgu selvsagt at vi ikke går ind når der er tyve på stedet. Vi må jo ikke en skid, så hvem tror du der får på snotten hvis jeg siger: "stop eller jeg øh lyser på dig"?
    Jeg venter altid på politiet og de har på nær én gang været hos mig med det samme...

• #19   11. jun 2008 Skal dog siges her hvor jeg bor er de flinke til at komme ud, når man ringer... De havde brudt min garage op og stjålet min scooter. Der kom de og tog fingeraftryk osv.. Og opklarede det, så det ros skal de da have.
    Men lyder til at det slet ikke er det samme i hjørring

• #20   11. jun 2008 Dennis C...

udden tvivl er det selv altid de nigative ting der kommer frem men det som relt også altid nogle små latterlige ting du høre mig ikke brokke mig over de giver farts bøder eller sådan nogle ting... og ja kan godt være det pågrund af besparelser

så er det bare jeg spørg skal og vil vi finde os i det ? vi betaler aligevel rimelig god sum af vores løn for de skal fungere og vi skal kunne føle os tryk ! kan vi bare ikke !!!!

ved godt vores skatte penge går til mange andre ting også men så bliver de øslet væk på alt muligt lort.. f.eks i hjørring har de lukket østergade og lavet den om til gågade og brugt flere mil. på det og nu mindre en 3 mdr efter vil de åbne vejen igen er det seriøst det vores penge går til ???

• #21   11. jun 2008 Charlotte L:
    Siger overhovedet ikke at det er vagternes skyld. Det giver bare politiet endnu mere ansvar, for at tage ud til sådan nogle ting.

• #22   11. jun 2008 blev rimelig negativ på dem fordi at jeg havde indbrud og da de kom ud så kiggede de på mig om mistænkte straks mig for at have problemer med at betale en narko gæld (skal lige siges at jeg INTET har med stoffer at gøre)........dagen efter fik jeg en bøde for at spille for højt musik i min bil og for at køre uden sele........latterligt!
    og kender til mange tilfælde hvor de har pisset på folks anmeldelser, eneste de går op i er hvor de får deres næste måltid billigst.......

• #23   11. jun 2008 må ærligt indrømme jeg er så ked af jeg ikke slog ham ihjel med sit ejet bat da jeg havde det !!!

og er ikke et sekundt i tvivl om i dag vis min dør blive brudt op er jeg 100% klar til og slå ihjel og gør det !!!

bare utroligt man er nød til at have det sådan !!!

• #24   11. jun 2008 føler med dig martin..

har selv oplevet at jeg bev truet på livet a nogle mennesker pga. nogle ting, hvilke kan være lige meget, men jeg havde intet med det at gøre, sagde til sidst at hvis de ville noget kunne de jo komme, aftalte tid og sted med dem, ringede så til politiet og sagde det til dem, og de ville ringe dagen efter for at snakke med mig, ingen ringede og endte med at jeg ringede rundt til mine venner og fik samlet nogle stykker. dem som truede mig dukkede så ikke op og der er kommet styr på det, ved fredelige midler.

men hørte intet fra politiet, og det var ellers døds trusler osv. så ca. 1 år efter ringer politiet til mig, at jeg havde indgivet en anmeldelse om trusler osv. hvordan det var gået med det.... jeg var måløs!!! mildt sagt, næsten 1 år efter!!!! og han kunne se at det næsten var 1 år siden den var indgivet!.. sagde bare at vi havde taget sagen i egen hånd fordi de var for dovne til at lette deres fede røv og gøre deres arbejde... han svarede bare at de jo var underbemandet og at de ikke rigtig kunne gør noget, så han kunne faktisk godt forstå at vi tog sagen i egen hånd... dybt latterligt!

• #25   11. jun 2008 hvis det var mig der stod i samme som dig den after havde jeg ude at tøve gået til modangreb på ham med det samme.. endda ville jegl at slå ham ihjel hvis det kom så langt ud....

Jeg ved bare med mig selv at jeg har en indre pzykopat i mig og ville og kunne gøre det...

Samt hvis f.eks hvis der var en lave sexuelle over greb på min søn og han var blevet dømt skyldig ville jeg uden tøven vente på ham indtil han kom ud og aflive ham...

Hvis folk krænker mig nok vil jeg gøre det som er nødvendig for at der sker refærdighed.........

• #26   11. jun 2008 K L.....

Fuck hvor latterligt ! forstår det virkelig ikke har også selv hørt fra nogle poltimænd at de ikke rigtig gider at være der mere fordi de ingen resuser har fint tænker jeg så står frem i bt og brokker mig så vi evt. kan få lavet om i det ! hva sker der jeg bliver rykket ind på aalborg politi station til 2 afhør hvor jeg bliver "truet" på sådan en måde man ikke kan gøre noget og havede ingen med men de kunne ihverfald tilbage holde mig osv og så skulle jeg passe meget på hvad jeg udtalte mig om rundt omkring !!

uden tvivl er der mange gode betjente men tror bare der trænger til at blive rodet op og få rettet på den latterlige reform !

• #27   11. jun 2008 MANTA DRIVER FROM HELL.... .

Kan kun sige jeg havde det ligesom dig men tro mig når du står i siturationen (stavepade.dk) ved du overhovedet ikke hvad der sker og du skal ikke tro jeg ikke gjorde noget kæmpede mod ham fik bank med alu bat fik det enda fra ham og gav ham nogen men det var bare ikke nok !
    han prøvede også efterfølgende at tage mig med som en slags bonus
    gad det havde lykkes ham

• #28   11. jun 2008 bliver du taget ind på en station til afhøring kan du nægte at udtale dig indtil der er en advokat til stede...

• #29   11. jun 2008 Tue P

rigtigt nok man gør man ikke når man ved man intet forkert har gjordt og gerne vil have opklaret sagen... ihverfald ikke før man ved bedre!

• #30   11. jun 2008 jeg tro jeg skød sådan en mand som ham

• #31   11. jun 2008 Martin S

godtnok lige frækt nok, seriøst man :S... jeg havde ringet til min advokat med det samme de prøvede på sådan noget. også kunne de da bare tilbageholde mig i 24 timer hvis de havde lyst til det, så var der bare mere til BT... min respekt for politiet ligger på et meget lille sted, dog render jeg ikke rundt og kaster ting efter dem osv. da nogle a dem jo er gode nok og forsøger at gøre deres arbejde...

men må indrømme at da de ringede igen efter næsten 1 år vidste jeg ikke om jeg skulle græde eller le!...

• #32   11. jun 2008 det sgu for nemt bare at skyde folk som ham de burde blive smadret så meget at de havde lyst til at skyde sig selv!!!!!!

• #33   11. jun 2008 martin s..

Det vil jeg gerne tror... men jeg ved bare med mig selv at hvis jeg står i en sations vil jeg går over handle som den del af mig som jeg er ikke er særlig stolt af og nogen gangen er bange for....

Men jeg føler med dig og ønsker og håber at du kommer over det og finder dig en sød ny kæreste og skabe et liv og fremtid sammen med hende.......

• #34   11. jun 2008 igen sådan havde jeg det også men håber da du gør det vis du er så uheldig hvilket jeg ikke håber...

tak for det men er sgu ikke lige det jeg har lyst til...

• #35   11. jun 2008 Hey champen. Godt at se du kommer ud med det.
    Daniel.
    Ses til weekenden..

• #36   13. jun 2008 Det er jo ikke politiet der ikke ønsker at hjælpe... hvis der er 10 opgaver der venter, og man har 5 vogne til det, så må vagthavene jo over tlf. prøve at danne sig et billede af hvad der haster mest.. Det er mennesker man har med at gøre, og der vil kunne blive skønnet forkert. Dette er selvfølgelig meget trist og tragisk når det får et dødeligt udfald. Men der bliver lavet fejlvurderinger i alle virksomheder, også i politiet.

Problemet er nok i stor grad at der er for mange opgaver og for lidt politi.. Man kan heller ikke bare tage al færdselspoliti og lade den udfører alm politiarbejde, da der så vil komme en stigning af hastighederne på vejene, hvilket vil give flere drabte i trafikken. Det vil befolkningen heller ikke acceptere.

Betjentene skal også have tid til en pause og lidt mad. De bliver nogle gang NØDT til at spise i vognen, fordi de ikke har tid til at komme ind på stationen og spise ved et bord.. (dårlige arbejdsforhold), som mange ikke ville finde sig i på deres arbejdsplads. Samtidig har alle der er ansat i en virksomhed krav på lidt pauser.. og i politiet.

Så mon ikke det er politikerne der skal have brokken og så lidt flere resourcer til politiet.

Til sidst vil jeg kondolere med tabet af din kæreste.. trist smiley

• #37   13. jun 2008 Hold da fuck en "historie"... Syg oplevelse at have i baghovedet!
    Håber på det bedste for din fremtid!

• #38   13. jun 2008 Kan godt værre at politiet ikke har meget tid og de må spise i vognen.
    Jeg har f.eks lige været i usa, hvis 2 betjente står et sted og de får en melding så springer de ind i bilen og køre afsted med en helves fart for at nå det.. hvis man gjorde det i dk, så ville de jo nok få et bedre ry..

• #39   13. jun 2008 Ja Daniel A.. men det har de to danske betjente måske de sidste 10 gange hvor du ikke så det. Og nu har de altså behov for deres pause.. Hvis man ikke holder en pause eller lige kobler af, så kan man heller ikke udføre et godt stykke arbejde.. Sådan er det bare!!

Det er altid så nemt at tude over politiet, da er jo nogle skiderikker når de giver os bøder, og nå de prøver at hjælpe, så er det heller aldrig godt nok!

Hvis halvdelen af medlemmerne herinde gav deres mobilnummer til politiet, så kunne politiet lige ringe inden de kørte ud på gaden. Så kunne de lige få fortalt hvordan med løser alle situationerne inden de opstår af jer!

• #40   13. jun 2008 Det drejer sig om at få en masse penge i kassen, og det nemmeste er at snuppe de forskellige bilister for deres lovovertrædelser, hvadenten det er sprut, for lav en sænkning, for høj fart et givent sted etc.

Det der sker, når det er en voldssag, så skal der skrives en forbandet masse papirer/rapporter, det tager tid, og er der noget politiet ikke har (efter deres påstand), så er det tid, da der er underbemandet, så hellere bruge tiden på de "lette" penge, istedet for at skal be´ en person om at holde sig væk.

Jeg føler med dig, og jeg håber også, at de hos politiet har en dårlig smag i munden, over deres manglende handling, og respektløshed for deres medmenneske der måtte lade livet.

• #41   13. jun 2008 BluezCat-DK

Et simpelt spørgsmål... Hvad dør der flest mennesker ved i dagens Danmark... I trafikken eller ved vold og drab? Hvorfor tror du så at politiet bruger meget tid der... 1/3 af alle uheld har sprit indblandet, så lidt vigtigt er det nok at få disse tosser frakendt deres kørekort!

• #42   13. jun 2008 Mikkel T
    Jeg er fløjtende med, hvor der dør flest mennesker, hvad det er foresaget af, det her drejer sig om, at de skal lytte efter, og reagere, og ikke bare lade det stå hen, som de har gjort i det her tilfælde.

Her havde de muligheden for at hindre det skete, istedet vælger de at vente til det ER sket, og istedet må de bruge endnu mere tid på en klovn, der ikke burde være tilstede.

• #43   13. jun 2008 BluezCat-DK..

Ok, kan du så ikke oplyse hvor mange ledige vogne de havde på det tidspunkt hvor opgaven skulle klares?

Så sjovt at du med sikkerhed kan sige at de havde muligheden.... Man har jo ikke mænd at gøre godt med, end man har!

• #44   13. jun 2008 BluezCat-DK *: Lige mine ord. Har følgt meget med i denne sag da martin er min gode kammerat. Og jeg syntes ikke at de har behandlet sagen før og efter som de skulle. Sket er sket, men de vil jo ikke erkende at de ikke har gjort det godt nok.. De kan ikke finde ud af at han har haft ringet tidligere. men sjovt nok står det på hans mobil ud skift..
    Efter drabet tog det politiet 20 min at køre fra aalborg og til hjørring. jeg har derefter testet hvor lang tid det tager at køre fra sunset i hjørring til tunnellen i aalbror. Det kan gøre på under 20 min med en gennemsnits hastighed der ikke var over 150 km/t. De må køre så stærkt de vil. Så efter hvad jeg erfare så kunne de sagtens nå det fra aalborg og til hjørring på en noget kortere tid..
    Hvorfor befandt der sig ingen bil i området.? politiet har 2 biler som køre om natten fra hjørring og op af. (har det fra en søn af en betjent så det passer) De betjente skulle vel ikke opholde sig i aalborg på daværende tidspunkt.? Og til dem som siger at vi kun kritisere politiet. Ja det gør vi. Men hvornår ser vi noget godt. Ungdomshuset? Jeg har altid rost dem for hvor godt de arbejdede de dage.
    Men problemet er at de ikke vil tage skyld i deres fejl. Hvis betjentene stod frem og sagde at det var noget sjusk der var sket og det ville der bliver gjort noget ved, så ville man nok have en anden holdning til nogle af problemerne.
    Men igen politi efterforsker politi.
    Lidt det samme som hvis en dommer skal dømme sin egen kone for at køre uden lys. Ville hun få den rigtige dom. NEJ derfor erklæres han inhabil. Hvilket politiet også burde i denne sag. Men det er jo ikke muligt i lille dk.
    Håber ikke i kvæles ved at læse den her smøre. Hehe.

Daniel.

• #45   13. jun 2008 Daniel A
    Jeg takker for svaret, indlægget.

Mikkel T
    Så regner jeg med, at dit spørgsmål er besvaret ;o)

• #46   13. jun 2008 Statsadvokaten undersøger politiet... Og statsadvokaten er IKKE en del af politiet smiley

Men som tidligere sagt, så udelukker jeg ikke at der sker "fejl" i politiet, som i alle andre virksomheder...

• #47   13. jun 2008 det er jo ikke politiet der undersøger sig selv, det er en internafdeling under stats.anklageren. Skulle nu nok gå meget fair til.

• #48   13. jun 2008 statsadvokaten undersøger plitiet, JA! men statsadvokaten er også en DEL! a politiet! og bliver lønne a staten!... edste ville være hvisnogle ude fra kommendene advokater skulle undersøge dem og ikke en fast bestemt person som høre ind underes egne rækker!

• #49   13. jun 2008 BluezCat-DK *: det var så lidt. Hehe.
    K L. Det er også min mening.

• #50   14. jun 2008 hmm... alså jeg har forstået det sådan at vi fik lavet den nye politi reform fordi det skulle være bedre og hurtigere udrykninger osv...

det som daniel siger er helt rigtig de har for få biler ude meeen, de har haft 4 timer til og komme så enten tænker de fuck dem det sikkert gas selv om de kan se svinet er ved og blive fældet i en voldsdom imod hende, ellers så de fatts svage i såfald de ikke havede biler eller noget kunne de havede sendt fra aalborg og kom ikke og sige de alle er fuld beskæftiget i 4 timer klart de kunne også tænke nåe ja der nok ikke sket mere siden de ikke rigtig har hørt noget men de er klar over hvor alvorligt sagen var, de burde havede kørt ud om ikke andet og spørge om alt var vel de kunne havede gået der over det nærmest politiets for have!

• #51   14. jun 2008 Tænk på hvor tit forsmået ekskærester i deres brandert møder op og ringer på eks´ens dør i hele landet.. Godt det kun har en tragisk udgang i en brøkdel af tilfældene.

• #52   16. jun 2008 Mikkel T

er nok klar over det sker ofte men de var klar over at sagen var alvorlig de viste godt de kørte en sag imod ham hvor han havede ydet vold mod hende og trusler på livet!

• #53   17. jun 2008 Korrekt. Når nu de er så underbemandet som de siger de er. pga. de skal lave så meget kontorarbejde, hvorfor så ikke ansætte en røvfuld sekretere som kan lave alt som der ikke lige er nødvendigt at en betjent laver.. jeg var til sindal marked for et års tid siden hvor en ung mand som ikke var helt normal (mener her lettere hjerneskadet) fik nikket et skalle så hans øjenbryn flækkede. Jeg tog omgående kontakt til de betjente der opholdt sig på marked, de stod ca 100m derfra så det varede aldrig. de anholdte den sigtede og jeg skulle så give dem mit nummer så jeg kulle afgive forklaring næste dag om hændelsen. Næste dag ringer selv samme betjent som anholdte sigtede. Hvorfor fanden er det lige at det skal være hans opgave. Hvorfor ikke sætte en anden til det arbejde. En som ikke er betjent. En anden person som kan finde ud af og skrive kunne sagtens skrive min forklaring ned. Det tog alligevel ca 45 min. det var da bedre at denne betjent fik lov at køre ud og lave noget fornuftigt, som at hjælpe sine kollegaer med deres spritkontroller som de havde kørene den weekend. Måske det havde hjulpet på noget andet..
    Hvis det hele bliver prioteret bedre kan vi også få stoppet meget mere vold osv..

• #54   17. jun 2008 Ja og igen en smøre som bare fanden fra mig.. hehe.

• #55   17. jun 2008 Daniel A. Det er fordi du ikke har forstand på retsystemet i Danmark. Det er vigtigt at det er samme betjent der er sagsbehandler, ihvertfald et stykke af vejen. Sagen skal jo som oftes i retten, og der skal retten jo afhøre den betjent der har den største indsigt i sagen.

Det er lidt det samme som en mekaniker, hvis han bare laver service derudaf, uden at skrive på hvilke biler, så ved chefen ikke hvem der skal have regningerne til sidst.. så praktisk arbejde bliver nødt til at indeholde lidt papirarbejde.

• #56   17. jun 2008 Mikkel T

ikke sån for noget men lyder jo til du har svaret på alt ! ?

hva mener du så lige der skal laves om på før det spiller ?

eller du syns måske det fint nok ?

• #57   17. jun 2008 Jamen, jeg har da indsigt i arbejdet af naturlige grunde.

Men flere betjente og flere midler, så borgerne altid kan få hjælp af politiet ville være en god start.

• #58   18. jun 2008 jamen ja alså en politistation på hvert gade hjørne ville da være godt men du ved jo ligeså godt som mig vi ikke får flere betjente på gaderne og flere udryknings grupper...

• #59   18. jun 2008 Måske, men hvis man mangler midler, så har man jo ikke mere at gøre godt med... ergo bliver det ikke meget anderledes.. Rapporter kan ikke skrives af dem der ikke var der, da rapporten skal forklare i detaljer hvad der skete på stedet. Og det ved kun de betjente der var der.

• #60   18. jun 2008 Mikkel T:
    Siden du har så god indsigt i deres arbejde, skyldes det så at du selv er betjent? da jeg mener at hvis du er betjent er det jo nok ikke så relevant at du skal skrive med omkring kritikken af hjørring politi.

• #61   18. jun 2008 Det er jo et åbent forum, så alle har vel lov at deltage, og komme med deres synspunkter eller?

• #62   18. jun 2008 Mikkel ...

self. skal du da have lov til det, håber bare du vil tage det op, vis du har nogen relation til politiet

• #63   18. jun 2008 Som jeg skrev tidligere, så synes jeg det er en megt tragisk hændelse, men er jeg 100% sikker på at ingen betjente ønsker at ignorere den slags, hvis der er mandskab til at handle imod det. Men hvis man læser hvad der er oppe i medierne, så lider politiet pt. at mangel på gadebetjente.

• #64   18. jun 2008 Fik stadig ikke noget svar på hvilke relationer du har til politiet så?

• #65   18. jun 2008 Nej, det har jeg ikke lyst til at oplyse herinde. Men siden indlægget er lagt herind, så har alle jo lov til at komme med deres synspunkter.

• #66   18. jun 2008 mikkel t

det klart men hvad fanden kan en alm. borger lige gøre for at råbe sin nød ? vis det er reformen der skal laves om skal den sgu bare det !

men der jo ingen os alm. borger kan få fat i og gøre noget for at få flere resurser til politiet ! ?

• #67   18. jun 2008 klage over politiet... til regeringen

• #68   19. jun 2008 er det bare mig eller ? nu der blevet indfør at vis man render rundt med en ulovlig kniv så ryger man en uge i fængsel første gang man bliver taget det jo sådan set fedt men man må stadigvæk gå rundt med en kniv hvor bladet ikke er over 7 cm så det jo et fedt 7 cm er sgu nok til og skære halsen over på dig eller ramme andre skadelige dele

burde fanme være totalt forbudt medmindre man kunne bevise det er arbejds releteret !

Kommentér på:
hjørring politi ny kage fabrik eller ?

Annonce