{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

SENSOR {{forumTopicSubject}}

HOLD kæft hvor jeg hader sensorer!!!

har lige været oppe til den sidste eksamen idag i faget byggeri og energi. jeg skulle ha haft 4 for at bestå min eksamen.. og det synes jeg ikk var umuligt da bedømmelsen for min rapport var 02.. så den var jo bestået, og så skulle jeg bare lave en ordentlig præsentation, TROEDE jeg.. nej nej du..
der jeg er færdig og kommer ind og får min karakter, siger de til mig "du kan lige så godt få det at vide, du får 00, din præsentation var rigtig god, både fremlæggelsen og fremvisningen af produktet, det var faktisk rigtig rigtig godt.. men rapporten talte ned" Her tænker jeg så.. hvordan kan det være at en rapport der er til 02 som er bestået, trække noget der er bedre ned under 02.. det hænger sku ikk sammen i min hverdag..
Vil gerne lige hører jeres meninger? føler mig virkelig snydt lige nu.... det skal siges at jeg var den sidste der var inde.. og sensor virkede nærmest ligeglad med mig...

Sorry skulle lige ud med det.. Hvis du ikk gider høre på det.. så lad være med at komme med en lam kommentar, det er unde OFF TOPIC!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SENSOR
Kommentér på:
SENSOR

Annonce