{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

PAS PÅ TELIA!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hey. .Vil egentlig gerne advare folk imod telia.. og finde andre alternativer.. 3 eller tdc eller andre..

Min kæreste købte for to uger siden en ny mobil.. med telia express... Hun er 21 år.. har fast arbejde.. og læser også. (er hun lige blevet færdig med). Hun er så netop taget til spanien. Og her virker hendes mobil altså bare ikk. så vi ringer til Telia´s kunde sevice... ELENDIG kundeservice iøvrigt.. 30 min sad jeg og ventede. nååh.. Men de siger så.. at efter 6 måneder kan hun først bruge den i udlandet.. oga. at man skal "vise" at man kan betale sine regninger osv. Griner.. Hva fanden er det for noget. var så et smut i sønderborg i weekenden. Det blev min mobil ved med at hoppe fra telia til 2 andre tyske operatøre.. Så når man troede man sendte på telia´s net.. ja så havde man sendt fra tysk net istedet.. Men der sige de.. Det er ens eget ansvar at tjekke det. bare svært når man tjekker inden man skriver.. og bagefter er den på tysk.. hmmm...

Så nu må jeg nok heller komme over til et andet selskab igen..

Bare lige en advarsel.. har ellers altid før i tiden haft gode oplevelser med dem. men det er satme slut da!!!!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PAS PÅ TELIA!!!!!
Kommentér på:
PAS PÅ TELIA!!!!!

Annonce