{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Kender i det? {{forumTopicSubject}}

Når man har en bil man er MEGET glad for, men er nødt til at sælge den af praktiske årsager? Puha...det kan være hårdt....solgte min bimmer i går, så nu ligger jeg og fræser rundt i en lille rød polo, som jeg ikke engang ved om jeg gider oprette herinde...hehe....

Men bimmeren var upraktisk med hunden osv. så den var nødt til at rejse...æv æv....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i det?
  • #1   1. jul 2008 Det vel bare priotering, hunden eller bilen? personligt ser jeg ikke at en hund har noget at gøre i en bil, kald mig bare katte menneske, men sådan en hund der stinker langt væk i en fin bmw?? nej tak..

• #2   1. jul 2008 Hehe...jamen når man skal køre landet tyndt for at komme til træf og wp-træning osv. og har en hund der bliver 45kg tung som fuldvoksen, så er der ik så meget andet at gøre...hehe...

• #3   1. jul 2008 Hvad skal en kat så inden for? Den går bare og skider over det hele og fælder på ens seng mens man er væk.. FØJ

Hunde er in, katte er yt.

• #5   1. jul 2008 Christian K en hund har da mere at gør i en bil end en kat her, det er da en trofast ven... katten passer sig selv......

• #6   1. jul 2008 Jeg tror måske også jeg ville fravælge katten helt...hehe...kan ik fordrage dem og det kan Pablo heller ikke...

• #7   1. jul 2008 kender det kun ALT for godt.. da jeg skulle have en praktisk bil, blev mazda'en sat i olie til bedre tider.. Fru egern siger det er min opsaring til min midtvejskrise, hehe... Har adskilt motoren ad i atomer så jeg ikke bliver fristet af at tage en tur, hehe...

PT står den i en lade hos mine forældre - alle løsdele lagt i olie... kompelt NYT bremsesystem ligger opmagasineret.

Men hold da op hvor jeg nyder at skubbe den ud og vaske og polere den en gang årligt. Drømme - det kan man heldigvis altid :o)) omend det bare er en "tom" skal man polerer.

• #8   1. jul 2008 ellers en søøøøød hund du holder dig :o))

• #9   1. jul 2008 hehe...mange tak....ja han er super skøn...8mdr, 55cm og 30kg. så han er noget af en basse allerede synes jeg...hehe....

• #10   1. jul 2008 Ej jeg hader godt nok osse katte, men jeg gider slet ikke have dyr i bilen...hihi

• #11   1. jul 2008 Har heldigvis kat smiley kunne ikke drømme om at smide en hund i min bil. Når der har været hund i firmabilen stinker til forfærdeligt.... og der er hundehår alle vegne. Skulle jeg absolut have hund i bilen var det i bur i bag.

• #12   1. jul 2008 hehe..det er jo også derfor bimmeren er skiftet ud...med en gulplade polo med masser af plads til ham...:-)

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #13   1. jul 2008 Hund, som løber rundt PÅ bilen? Du må da være helt fra den, number one. Det er katte som gør det, ikke hunde.

Desuden er der intet galt med en hund i bilen, det kræver bare en lille børste til hårene og så sørge for den ikke ligger på bagsædet, når den lige har været ude og svømme. Det hele afhænger af hvordan du passer bilens interiør jo smiley

Brian O, i din profil på hundegalleri, skriver du at Pablo er en Amstaff og _måske_ blanding. Hvis du har forventninger om at han rammer 45kg i fuldvoksen stand, så kan du da være helt sikker på at han ikke er ren racet Amstaff, for den vægt opnår de ikke normalt da, hehe.
    Din hund vejer mere end hvad min fuldvoksne tæve vejer lige pt. Og hun er godt bygget. Udover det, så ser han fin ud, så længe det ikke er en Netto hund, så må man gerne lade køteren komme om bag smiley

• #14   1. jul 2008 Audi> jo men alle de hår osv....og vi tager meget til stranden, på playdates(hundeleg) osv. og nogen gange skal jeg have andres med....så er det ik så sjovt med en møgbeskidt bmw....så hellere købe en når jeg engang har råd til at holde en hundebil og en pæn bil...hehe...

Tommy> Jeg er ret sikker på der er noget standard ambull eller andet stort i...det var bare opdrætter der sagde han var ren....hehe...men kan jo se hans far er kæmpe, og med Pablos størrelse allerede nu forventer jeg at han bliver ret stor...hehe...men han er superlækker, og har det skønneste sind...:-)...må vi se om han også har når han kommer i lømmelalder...hehe...jeg er ihvertfald forberedt på det kan give lidt ekstra arbejde...:-)

Kommentér på:
Kender i det?

Annonce