{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Snydt? {{forumTopicSubject}}

Hvad kan man gøre hvis man ikke modtager betaling for en afsendt vare mellem privat personer?

Varen er sendt som almindelig pakke og halvdelen af pengene er blevet indsat på min konto... Resten har jeg ikke set endnu og det er over en måned siden!

Nogen som har erfaring med dette problem?

Prisen var ikke til diskution og alt forløb planmæssigt indtil han pludselig ikke svarer på mine sms beskeder længere...

Ku være rigtig godt med lidt feedback?!

MVH
Christian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt?
  • #1   5. jul 2008 Du opsøger ham på hans adresse... Som du selvfølgelig har fået OG checket eftersom man ikke kan stole på folk..

  • #2   5. jul 2008 Ja det er typisk... troede jeg havde handl med en der NU har stemplet sig selv for 300 kr

    SVINDLER og har udleveret en go røvfuld for mindre så glæd dig XXXX


  • #3   5. jul 2008 Ved man ikke må hænge folk ud men det vil jeg skide på

    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=19706

    Han har gjort sig til en svindler for KUN 300 kr


  • #4   5. jul 2008 Ville nok også besøge ham, men kommer an på hvor mange penge det drejer sig om.? men man skal aldrig stole på nogle, og slet ikk på BG...

  • #5   5. jul 2008 F:S . Ved udemærket godt der ikke er nogen sag især ikke for politiet.


  • #6   5. jul 2008 Der er ikke andet at gøre end at besøge ham..
    Hvilket heller ikke rigtig kan gøre nogen nytte, da manden kan melde dig hvis du gør noget dumt..

    Sådan er livet.. (:
    Du burde også vide at man ikke kan handle med folk på nettet på den måde..
    Skal man sælge/købe noget, skal man mødes og klare handlen den vej..


    Men det nemmeste er sku da at køre i butikken og købe det? smiley


  • #7   5. jul 2008 Copenhagen Cruisers Simon P Enig. Men trist at man ikke kan stole på folk

  • #8   5. jul 2008 Smeden Wonnabe Toke L
    Jeg kan KUN give dig ret..
    Det er utroligt at man ikke kan stole på folk..
    For det går jo desværre ud over dem som har rent mel i posen..

    Der er helt sikkert mange som er ærlige og har en masse ting de gerne vil have solgt, hvilket de efterhånden ikke længere kan.


    Tror næppe på at 'christian J' handler gennem private længere..
    Det samme grø andre som er blevet snydt nok heller ikke..


  • #9   5. jul 2008 skal ikke true nogen.bare mød op og hør om hans telefon er gået i stykker eftersom han ikke svarer..

    Hvis han stadig er på tværs skal du endelig passe på ikke at falde over noget i nærheden af hans bil.. samtidig med at du har nøglerne i hånden


  • Jan  M
    Jan M Tilmeldt:
    dec 2003

    Følgere: 1 Biler: 2 Svar: 700
    #10   5. jul 2008 Eller 10 Cubik meter grus i indkørslen.

  • #11   5. jul 2008 Jan M Brosten hehe

  • #12   6. jul 2008 man må godt stå og råbe ad folk der skylder penge , foran deres dør.. samt true med at kyle en cykel gennem deres vindue.. det siger politiet selv... har prøvet det... min kærestes stedfar gjorde overfor hende.. vi havde vidner på det også...

    men da jeg talte med dem ( politiet) og sagde at jeg ville forsvare min famillie og han sku være glad for at jeg ikke var hjemme på det tidspunkt så sku jeg passe på at jeg ikke blev sigtet for selvtægt.. ; de ville ikke komme før at han gjort noget ! ; mit svar var at så er det forsent for jer at komme , for så har jeg ordnet det selv !!!


  • #13   6. jul 2008 Nu skal vi lige slå en ting fast...
    Vold løser temmelig sikkert ikke økonomiske uenigheder og det er ikke en løsning jeg kan bruge til noget...

    Politi anmeldelse er vel også uden udsigt til succes da han jo ikke ligefrem har gjort noget ulovligt... Blot opført sig hamrende umoralsk!

    Er vi nået dertil hvor næste våben som (lovligt) kan have en effekt mod denne type mennesker er offentlig ydmygelse eller truslen derom?



  • #14   6. jul 2008 forstår ikk hvorfor du ikk har ventet med at sende til du havde alle pengene...jeg sender intet før alle pengene er på min konto

  • #15   30. jul 2008 christian J
    Du må jo DESVÆRRE ikke engang hænge folk, så som forretninger, butikker osv. ud her på siden..
    Og generelt ikke på nettet..

    Så det eneste du faktisk kan gøre er at gå til politiet..
    Ved godt de intet gør, men der er sku ikke andet for..

    Medmindre du selv vil tage kontakt til personer..
    Benytter du derefter vold eller trusler så går det bare ud over dig..


    Så det eneste du faktisk kan gøre er at bide i det sure æble og glemme denne episode.. /:


Kommentér på:
Snydt?

Annonce