{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Min bil blev stjålet i nat {{forumTopicSubject}}

ja min bil blev stjået i nat, man bliver ringet op af sin far der soørger hvad man laver, jeg sad derhjemme med to kammier, jeg var fuld af løgn fordi min bil holdte total skadet i nykøbing F, så sagde jeg kan ikke passe, er lige kommer hjem for 45 min siden, jeg var fuld af løgn. smiley
det er ikke fedt at se sin bil total skadet når man ikke selv har gjort det smiley men føreren blev taget fordi han blev kvæstet og ik kunne stikke af, og andre stak. megete meget kedeligt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min bil blev stjålet i nat
  • #1   16. jul 2008 TRIST....

• #2   16. jul 2008 super han blevet taget.. så er det bare med at punge ud.. men det er da altid trist .. smiley

må vi se billeder af bilen ? smiley

• #3   16. jul 2008 prøver lige at kigge på nettet men den store avis herende havde ik billeder, så skal se om jeg kan findce nogete, smadrede min tlf i 1000 stykker da jeg så min bil smiley

• #4   16. jul 2008 Rhino .: .rundkørselen ved handelsskolen, kender du en der hedder michael fra GLS ?? smiley

• #5   16. jul 2008 Det sku da dumt at ødelægge sin mobil bare fordi en eller anden spade har smadret din bil.. omg..

Men trist.. Træls folk ikk kan kende forskel på dit og mit..

• #6   16. jul 2008 temperament = Jeg får røde øjne og ja, står du i vejen beder du selv om det.

Rhino : dit navn lyder bekendt nemlig smiley

• #7   16. jul 2008 Er det den bil der er omtalt i den her artikel ?

http://www.folketidende.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080716/GULDBORGSUND/454475857/0/GULDBORGSUND

• #8   16. jul 2008 ØV!!! den så da ellers ud til at være i prima stand! men... tro mig... det bedste du kan gøre... for din egen skyld... mød op i retten med en god flok venner, når de skal have deres dom... Se hvordan de skal stå skoleret for dommeren - hør med fryd, hvordan alle deres ugerninger bliver lagt for dagen.... smil sødt, når de får at vide, hvad de skal erstatte...

I skal hverken råbe eller true.. bare kikke... stilhed og et stift blik vækker større frygt en trusler og vold!!

Men... føler sq med dig... det er aldrig rart at se andre ødelægge det man har lagt tid, krafter og energi i... Var det mig, ville jeg sq græde som et barn der får sit sandslot ødelagt på stranden! MENINGSLØST - det er sq hvad det er !!!

• #9   16. jul 2008 ja det er den bil i artiklen smiley

• #10   16. jul 2008 smiley = ;(

• #11   16. jul 2008 Jeg bryder mig bestemt ikke om folk, der ikke kan styre deres temperament! "Står du i vejen, ber´ du selv om det" - nej, det er der du tager fejl :o)

Men det er sq ærgeligt - jeg håber, at de tyve får straf som fortjent!

• #12   16. jul 2008 Alle kan præsses til at slå.. alle kan præsses til at dræbe... Alle kan præsses til at udvide afmagt i form af vold... det handler bare om at prikke tilpas meget til deres ømme punkter... Dem der siger de er 100% passifister lyver for dem selv...

JA - vi kan sagtens blive enige om, at der er nogen personer i denne verden der har et meget lavt temprement - hvorfor? fordi vold nu en gang avler vold. Mennesket er det eneste dyr der aktivt vælger at være ond / voldlig.. Det bedste man kan gøre for/ved disse mennesker er at vise dem kærlighed, tilgivelse og omsorg.. en dag kan det måske fyde deres sind mere end vold.... Tvinge dem til at få deres indre demoner ud gennem munden ledsaget af tårer, fremfor at få energien ud gennem deres hænder...

jeg er selv militærnægter og går ind for fred, men jeg ved udemærket med mig selv, at trykker man på de rigtige punkter så bliver jeg vred... jovist - der skal extremt meget til, men der er visse ting jeg er villig til at tage 10 år i fængsel for - dø om så det gælder... det tror jeg ALLE har, bare de søger længe nok i deres sind.

<b> Det uskyldige sind er en løgn.

Kommentér på:
Min bil blev stjålet i nat

Annonce