{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

2 HESTE STJÅLET I SKANDERBROG {{forumTopicSubject}}

Jeg hjælper en fra hestegalleriet:

1 HEST OG 1 PONYPLAG ER STJÅLET PÅ PRIVAT EJENDOM I SKANDERBORG.

DE ER FORVUNDET FRA DERES FOLD, HEGNET ER LEVET ÅBNET OG BEGGE HESTE FORSVUNDET I DEN BLÅ LUFT. FOR 3-4 DAGE SINDE HAR NABO SET 2 BILER OG EN HESTETRANSPORTER PÅ GÅRDEN.

VEJEN ER SPÆRET FOR GENNEMKØRSEL DA DER ER VED AT BLIVE JERNBANBRO

GÅRDEN LIGGER LANGT INGE AF EN GRUS VEJ OG HESTENE GÅR OMME BAG 2 HUSE OG IND AF 50M STI OG BAG HØJE TRÆER

SÅ MAN SKAL VIDE HVOR DE GÅR FØR MAN KAN KOMME TIL DEM.

LEDET VAR TAGET A OG HESTENE VÆK, STALD OG UDSSTYR ER URØRT.

BEGGE HESTE ER CHIPSMÆRKET......

HEST 1. TRAVER . BRUN MED STJERNE OG SOK VENSTRE BAG. 4ÅR billeder se profil ( http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=82062&ipc=258531 )

PONY 1. WELSH SEC F. BRUN MED 3 HØJE SOKKER OG STOR BLIS.1 ÅR. BLÅ GLIMMERGRIME. billeder se profil. ( http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=80071&ipc=252558 )

HVIS DU HAR SET DEM ELELR VED NOGET SÅ RING PÅ 42242080

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 HESTE STJÅLET I SKANDERBROG
  • #1   17. jul 2008 Sovs. JEg håber i finder jeres heste igen. Sikre på bilerne har noget med det at gøre? det er ikke et sted folk går forbi og tager ledet af?

• #2   17. jul 2008 jeg kan slet ikke læse det dér... er det en 12 årige pige som har fået stjålet sine heste?

• #3   17. jul 2008 Gal der er en som er dårlig til og stave.

• #4   17. jul 2008 Alle de idioter som skriver med store bogstaver, er idioter!

• #5   17. jul 2008 Smølfen ! - LOL

• #6   17. jul 2008 Ret dine fejl og slå caps lock fra. Vi gider fandme ik engang forsøge at kigge efter de pis heste med sådan et lorte indlæg.

• #7   17. jul 2008 HEST 1. TRAVER . BRUN MED STJERNE OG SOK VENSTRE BAG. 4ÅR billeder se profil ( http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=82062&ipc=258531 )

PONY 1. WELSH SEC F. BRUN MED 3 HØJE SOKKER OG STOR BLIS.1 ÅR. BLÅ GLIMMERGRIME. billeder se profil. ( http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=80071&ipc=252558 )

tror jeg er heste mongol men jeg ville aldrig kunne se forskel på hendes og alle andre heste jeg ser rundt omkring

• #8   17. jul 2008 TheMan - Ved hvordan du har det. Føler sq med dig. Vi burde lave en klub.

• #9   17. jul 2008 Jer der kun er intrasseret i at irretere SKRID!!!

Jeg håber jeres bil bliver stjålet for så vil jeg sige... sådan en skide bil vil jeg da ikke bruge 5 sek på......

jeg har bare kopieret indlæget fra ejeren af hestene.... så det er ikke mig som kun skriver med store bogstaver.... og om det gør eller ej så er sagen sku da lige vigtig af den grund

Det kommer i TV2 Østjylland i dag. ejeren kontaktede dem allerrede i går.

Jeg er ikke inde i sagen som sådan vil bare gerne hjælpe hende sådan at hun finder hendes 2 heste

• #10   17. jul 2008 Trine nej det er sku trist at folk reagere på den måde.... men jeg hjælper sku ikke dem den dag deres rustspand forsvinder... og sympati får de SLET ikke noget af fra min side (jeg er Nielses forloved som skriver)

• #11   17. jul 2008 Liderlighed

Er der noget der hedder det?
    Og hvem lider af det?

Man er jo et flinkt menneske, så kan i ikke lige hjælpe Ducati i denne tråd?
    http://baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=70343

Den gamle af de heste er så retarderet at den ikke kan stå på benene, den lille af dem har en bold som om den er en søløve.

Havde det været mine heste ville jeg ikke have dem tilbage, de er jo fuldstændig fucked up!
    Derudover skider de på vejen så min undervogn bliver smurt ind i deres lort - så har jeg ikke noget til overs for dem. Ligesom kamikaze-katte...

• #12   17. jul 2008 Mikael N og Smølfen ! SKRID..... jeg har oprettet det i Off Topic og derved kan man se at det ikke omhandler noget om biler og overskriften er sigende... så hvis man ikke vil hjælpe så lad vær med at gå ind i tråden.....

• #13   17. jul 2008 *host host*

• #14   17. jul 2008 Mit lort er ligeså offtopic som dit lort...

• #15   17. jul 2008 smølfen smut.....!!! jeg var nok heller ikke gået ind i din tråd om dit lort VEL.... men det siger jo bare mere om dig end mig....

• #16   17. jul 2008 De vil aldrig kunne kende hestene igen hvis de skifter deres sokker...

• #17   17. jul 2008 HAHAHAHAHA Kim!

Niels, jeg keder mig åbenbart lige så meget som dig. Og ja, jeg holder mig så til bilgalleri (og baboom en enkelt gang fordi jeg tænkte at der nok var en ligeså lam artikel jeg kunne linke til derinde så du kunne hjælpe der).

Iøvrigt, når nu man mangler 2 "heste", kan man så ikke løse problemet med skarpere knaster og en indkøring af motorstyringen?

• #18   17. jul 2008 Niels M - Prøv at tage det som konstruktiv kritik, det de kommer med. Det er vitterligt svært at læse og fatte det du har oprettet.

Hehehe... Mikael N

"Skrevet: 17-07-2008 10:21:17
    Gal der er en som er dårlig til og stave."

Det hedder.... Gal der er en som er dårlig til AT stave - bare når vi nu er ved det kaste med mudder smiley

• #19   17. jul 2008 Smølf... hehehehe - 2 heste smiley

• #20   17. jul 2008 ved at have tænkt lidt over det.. den ene hest der mangler er en hoppe, og så kunne man jo tænke at det andet var en springe. Også var de måske hoppet og sprunget afsted??

HAHA Paaske er sjov HAHAHA

• #21   17. jul 2008 Så gør vi det lige klart en gang for alle, hold jeres OT snak ude at det her indlæg, vis i ikke har noget konstruktivt at skrive, som kan hjælpe med at finde hestene...

• #22   17. jul 2008 Who am I: Mit var konstruktivt. smiley

• #23   17. jul 2008 jeg keder mig sku ikke... men bliver bare SÅ sur når man prøver at hjælpe andre mennesker... og så bliver man bare overhældt på den måde af useriøse mennesker som ikke forstår at have medføgelse.....

• #24   17. jul 2008 Tak Who Am I ?

Krigslund - Van til salg . ja jeg vil give dig ret i at det er træls at læse men som jeg skriver har jeg ikke skrevet det jeg har bare kopieret det fra ejeren på HesteG.

• #25   17. jul 2008 Niels - Nej, jeg så godt du ikke selv havde skrevet det. Men i stedet for at poste det volapyk, så kunne du lige have rettet lidt i det. Så tror jeg mange af disse sjove indlæg havde været undgået smiley

• #26   17. jul 2008 Det tror jeg så ikke Krigslund ...

Men ja, man havde da kunne tage det bare en snert seriøst hvis man ikke blev helt lilla i bolden af at læse CAPS-LOCK INFICERET TEKST - og hvis der så også var blevet læst korrektur, så havde det nok også hjulpet...

• #27   17. jul 2008 Nogle hester koster kassen...

Nogle fra min familie har lige købt en til ca 50.000... SOM IKKE VAR TRÆNET !!!

De siger hvis den bliver trænet godt op vil den ligge omkring 200.000-250.000 kr i værdi...

Troede faktisk de tog pis på mig da de sagde det...

Hvem fanden vil give 250.000 kr for noget der kan dræbe dig når det vender FORKERT !?

• #28   17. jul 2008 jeg er selv ordblind så derfor vil jeg ikke gå igang med at rette indlæget... men hvis nogle stavefejl kan ophidse folk på den måde syntes jeg det er sørgeligt at man har så meget brug for at gøre sig selv bedre.....

og må sige jeg ville ikke sætte mig til at skrive det hele med småt må jeg sige.....

• #29   17. jul 2008 Jonas... jo der er også nogle der er dyre.... men lige meget om den har kostet 10.000 eller om den koster 200.000 syntes jeg at det er forfærteligt...
    men Jonas ville du ikke også give mange penge for en bil??? den kan jo også slå dig ihjæl.....

• #30   17. jul 2008 Niels, der er forskel på stavefejl og på trykfejl.

Og når man ikke gider læse sit eget indlæg igennem for at finde diverse fejl, så fortjener man ikke at blive taget seriøst.

Det er ekstrem udbredt at folk gladeligt sender alverdens mærkelige skrivelser ud til folk de ikke kender. Kunder, leverandører, samarbejdspartnere, venner og andet. Man skriver lige i 2 minutter og trykker på send.

Jeg tager det aldrig seriøst hvis folk ikke har ofret 30 sekunder på at tænke over hvad de har skrevet...

• #31   17. jul 2008 Tror i ikke bare de er løbet ud vis der er nogen som har taget ledet af...

men vis de er blevet stjålet så må man da håbe i finder dem som har taget dem... mindste straffen for kvægtyveri er 3 år og det kan straffes helt op til livstid...

• #32   17. jul 2008 smølfen: jamen hvis du ikke kan tage det seriøst og ikke noget pænt at sige så er det man skal lade vær med at sige noget og bare gå.....

• #33   17. jul 2008 Niels M: "Jeg håber jeres bil bliver stjålet for så vil jeg sige... sådan en skide bil vil jeg da ikke bruge 5 sek på...... "

... hvordan forventer du at folk skal vise sig fra deres gode side og hjælpe når du selv har den indstilling?

I mine øjne er det okay at sætte en hesteefterlysning op på bilgalleri, men kan kunne i det mindste have den anstændighed at gengive efterlysning i et pænere sprog og være høflig overfor folk.

• #34   17. jul 2008 seriøst tag jer nu sammen ! der er nogen som mangler deres heste, nu har jeg læst mange gange herinde hvor folk går i koma fordi deres bil er blevet stjålet eller fået lavet indbrud sådan har ejeren det nok også med hensyn til deres heste... så hold da jeres meninger for jer selv, man skulle tro at det var inde på arto man er ligenu sådan som folk snakker..

fair nok at man ikke kan kende forskel på en hest det er iorden, men nu er jeg selv heste ejer og hvis der var nogen som stjal mine heste så tror jeg nok at jeg vil tænde fuldstændig af hvis jeg fandt de mennesker igen.. vil ikke kunne nøjes med at tage mine heste tilbage igen tror jeg vil ryge direkte ind til de store gutter bag tremmer... !!!

Men mener altså at de kan spore dem på chippen, så det er bare at ringe til dyrelægen og få dem til at oplyse deres chip nummer ..

Held og Lykke med at finde dem, de skal være glade for at det ikke er mine heste de har stjålet ... * Klask Klask *

• #35   17. jul 2008 Dennis det er rigtigt... tror jeg blev noget grebet af min raserri over det de skrev at jeg skrev det... men det var nu mere som et symbol på at om det er en hest eller en bil kan det jo være lige så vigtigt (at jeg så mener at dyret er i første række er en anden sag)

• #36   22. jul 2008 hmm:

copy / paste fra: http://www.horsens-folkeblad.dk/Default.asp?artikelid=34039

SKANDERBORG - To heste, der på mystisk vis forsvandt fra en fold ved Vrold i Østergaard Plantage, står nu i Nordjylland.

En 85-årig mand har fået dem hentet som kompensation for manglende betaling for tre andre heste.

Ifølge den 85-årige Ejnar Østergaard fra Ranum i Nordjylland har han 30.000 kr. til gode ved Mariza Helene Fjordmand Damm fra Vrold ved Skanderborg.

Hun købte tre heste på afbetaling hos ham i starten af maj, men har aldrig betalt en krone, fortæller han.

Derfor har nogle af hans bekendte været forbi folden ved Vrold Østergaard Plantage og hentet de to heste, som Mariza Helene Fjordmand Damm efterlyste i sidste uge.

- Egentlig skulle mine hjælpere have hentet mine egne tre heste, for når hun ikke har betalt dem, vil jeg have dem igen, siger Ejnar Østergaard.
    Offentliggjort 22-7-2008 kl. 14:22

• #37   22. jul 2008 Hold kæft en spadser at man ikke betaler for de heste man køber good dahm havde så ondt af hende men overhoved ikke mere..

sjovt andre ska ødelægge det for andre som får stjålet deres heste men hun har jo ikke været ærlig i den her sag...

• #38   23. jul 2008 Nej hun er godt nok en spade..... og så sætter hun alt dette igang og mange folk hjælper hende og så er hun selv skyld i det.... GRRR

Kommentér på:
2 HESTE STJÅLET I SKANDERBROG

Annonce