7.039 visninger
|
Oprettet:
Forlovelse, hvad med ringen ?? {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Ved godt det er BILgalleri men der er jo sikkert nogen herinde der er forlovet og nok også gift ..
Jeg skal fri til min kæreste, bare forlovelse men hvad gør man med hensyn til ring.
Køber jeg en kanon flot ring og frier, og så går vi sammen ud og finde et SÆT forlovelses ringe vi begge er vilde med, eller ?
Håber i gider hjælpe .. På forhånd tak
jun 2005
Følger: 34 Følgere: 31 Biler: 4 Emner: 28 Svar: 664
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 116 Svar: 397
Og så har jeg set der var de der forlovelses sæt ..
Men dem skal man vel finde sammen bagefter ik eller ?
Undskyld hvis jeg ik forstod dit svar PingO
jun 2007
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 187 Svar: 2.613
hvis man er til den billige løsning
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 40 Svar: 305
jul 2004
Følger: 1 Emner: 32 Svar: 326
Jeg tog ud og købte en ring som jeg pænest tror hun kan lide, og så få det pakket ind og aftalt at hun og jeg kommer tilbage og får det ombyttet på et tidspunkt, til det rigtige størrelse eller evt. en helt anden ring som hun kan lide...
Jeg mener også at man skal bærer ringe begge to, og ikke kun hende ! =)
jun 2005
Følger: 34 Følgere: 31 Biler: 4 Emner: 28 Svar: 664
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.333
Men sådan gør man jo ikke mere - forlovelse er i mine øjne blevet usselt.
Men held og lykke.
jun 2007
Rigtig dejligt med nogle seriøse svar ..
jun 2007
Martin - Perfekt man, skriver en PB til dig ..
maj 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 42 Svar: 456
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 72 Svar: 230
Jeg er bryllupsfotograf og har er bred kendskab til hvad folk gør i dagens Danmark.
Min bror friede til hans kæreste i søndags på hendes fødselsdag. Han havde selv tegnet ringene og lavet dem sammen med min stedfar, hvilket han har brugt mange mange timer på. Han spurgte også hendes far om lov inden han friede. Det er simpelthen bare så romantisk.
Han er virkelig lagt meget kærlighed i de ringe selv om de er enkelte stråler de virkelig af kærlighed.... og de er helt unikke.
Mange finder et sæt ringe og frier med den som de køber i sættet. De fleste bruger de samme ringe når de skal giftes, måske får de lige sat et bette sten i som et sympol på at de skal giftes. andre køber et sæt mere så de både har vielsesringe og forlovelses ringe.
Det er op til den enkelte hvad man gør og føler for, ringene kan heldigvis byttes hvis ikek der er skrevet navne i. Så hvis nu hun ikke kan lide dem, så er det muligt at bytte dem, meeeen mon ikke at hun vil elske de ringe uanset hvad du vælger?
Håber det hjalp dig en smule
okt 2004
Følger: 2 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 80 Svar: 3.159
Køb, bestil, lav eller få lavet en ring til hende, som du agter at fri til hende med.
Når bryllupet så kommer, har i valgt et sæt ringe i skal give hinanden på i kirken. End of story.
Folk der lader sig forlove med en ring hver er et løfte om at blive sammen, uden et ægteskab til følge er en nødvendighed. Man kan i mine øjne ikke "fri" med en ring fra et "sæt" - men KUN med en ring til hende, som skal være enestående, og symbolisere din kærlighed til din kommende brud.
Jeg friede med en enkeltstensring i efteråret, og bryllupet står her til august. Til den tid får vi en helt enkel ring hver, som tilfældigvis matcher hendes enkeltstensring, så hendes kan sidde op og ned af enkeltstensringen dag efter dag, uden at ligne et trafikuheld.
Så hvis du frier med det formål at i skal giftse bør du med andre ord fortælle hende forlovelsesringe ikke er korrekt.
okt 2004
Følger: 2 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 80 Svar: 3.159
Forlovelse i den forstand at man får en ring på hver, uden det er nogen lovning om ægteskab er bare fesent. Så lev med at være kærester, eller tag og bliv gift.
Jeg kan ikke forstå hvad den der ubrugelige mellemting skal nytte, hvis ikke formålet på et eller andet tidspunkt er at blive gift.
Forlovelse, hvad med ringen ??