{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

en rigtig god morgen {{forumTopicSubject}}

Ville da også lige fortælle at denne morgen også har været god - om ikke andet så i min ende af landet...

I min have har jeg et æbletræ... mega mange æbler.. har levet af alt hvad der kunne laves af æbler de sidste 14 dage og var faktisk blevet godt træt af æbler.. så.. jeg høster de sidste.. fylder bogstaveligt talt golf'en med æbler... bagsædet blev lagt ned og så satte jeg ellers de klassiske hvide flamingo-kasser ind, til der ikke kunne mases flere ind.. på forsædet kom der 3 kasser ind... Tænkte at jeg ville tage dem med ud på arbejde, så dem der ville have dem kunne få.. som alternativ til at de skulle ligge og rådne på min plæne..

Nå.. men.. på vej til arbejde ser jeg der er billig benzin / diesel.. faktisk ser jeg skiltet skifte til 9.99 per litter diesel... SÅ skulle egernet sq have diselle på Gollum... komemer ind og begynder at tanke ved den fjerneste stander.. bag mig kommer der hurtigt en mere... Da udluftningen på golfens tank ikke er optimal, bliver hende bagved jo naturlgivis færdig før mig... og da hun går rundt om sin bil for at stige ind, bemærker hun æblerne bag i golfen og siger: "nå - der er nok en der har høstet æbler" ... ja, siger jeg, mens jeg åbner bagklappen.. du må gerne tage en... det fanger nr 2 i køens opmræksomhed og inden længe er SAMTNIGE der holder i kø kommet for at spise æbler... tror nok der alt i alt var en 20 - 25 mennersker da der var flere i nogle af bilerne..

Se DET var en god morgen :o))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en rigtig god morgen
Kommentér på:
en rigtig god morgen

Annonce