{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Bilgal kvinde en god cocktail ?? {{forumTopicSubject}}

Tænker indimellem på, hvordan det må være som kvinde, at have en stor interesse for biler, dens måde at være sammensat på, og hvad der i det hele taget kan gøres ved den, for at gøre den endnu mere personligt.

Men somregel ser man jo det som lidt en "mande/fyre verden", og jo, det er ret hyggeligt at se, at der er flere kvinder der nu gider at gøre noget udaf deres biler i forhold tidligere, for bare få år tilbage.

Når man så har den interesse for biler, så har man vel sikkert en masse kammerater, der er indenfor den verden, men hvordan er det at være en single kvinde/pige med den interesse, er det nemt at finde en fyr, der accepterer/ikke bliver skræmt, at kvinden har den interesse ??

Nok ikke noget at spørge de andre drengerøve om herinde, da vi jo deler den interesse, så det vil jo kun ses som værende fedt, at kæresten har den interesse.

Men er der nogen kvinder/tøser der ikke har noget imod at dele lidt erfaring/viden ?? :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilgal kvinde en god cocktail ??
  • #1   17. aug 2008 he he lidt erfaringer kan man vel altid smide ind.

jeg er single og bilglad men må da indrömme at det er ikke let at möde fyre når man har den ineresse, tror det er fordi de bliver lidt skrämt ved at vi også ved en del om den mande verden ved det ikke, de vil jo gerne väre de bedste, smiler.
    selv om de alle sammen siger det kunne väre fedt at få en biltosset pige, hvorfor henvender de sig så ikke til dem der er, jeg har aldrig prövet der var nogen der hendvente sig til mig på den måde, tvärt imod tager fyerne afstand synts jeg.

• #2   17. aug 2008 Har ikke stødt på problemer i den retning, kun hvems bil der skal have den bedste plads i garagen.

Men er man jaloux anlagt så er det et meget dårligt valg af kæreste, for ens dame er så uden tvivl altid omgivet af knægte til træf osv, og har ganske naturligt mange venner af modsatte køn.

Om man skræmmer nogen skal jeg ikke ku udtale mig om, der er sikkert mange der ikke ønsker sig en dame der har nøjagtig samme lidenskab, da man så muligvis nemmere render ind i hinanden når man blir lidt agressiv i et projekt.
    Samt det er jo ikke til at lave bil med lange kunstige negle og tilmed passe på at der ikke kommer skidt i sine hairextensions.

Piger med biler er typisk ret jordnære, hvis det er dem der "lever" for lidenskaben, og ikke blot for opmærksomheden i den verden.

• #3   17. aug 2008 Gritt har også lidt ret, mange gange jeg er stødt på at fyre er irriteret over ens viden overgår deres.

Men når det så brænder på og man rent faktisk kan hjælpe dem, så falder de ned igen.

• #4   17. aug 2008 Ergo er det at de fleste fyre modsiger sig selv, når de egentlig lægger ud med, at de gerne vil ha´ en kvinde/tøs der har samme interesse, men når først hun har en hel del viden omkring biler, så bliver de alligevel skræmt.

Vil egentlig gerne har nogle drengerøve med ind i kampen, for det forstår jeg ikke, men kan I nikke genkendende til det ??.. Eller vælger I bare at tie og samtykke ?? ;o)

• Ejvind Ø
    Ejvind Ø Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   17. aug 2008 Vi tier blot og samtykker.. Det er aldrig sjovt at blive slået på egen boldgade.. smiley

Lidt ligesom når vi trækker en Jamie Oliver op af hatten når i skal hjælpes ved kødgryderne.. smiley

• #6   17. aug 2008 Fristet til at tro, at det er et ømt punkt for de andre fyre herinde, siden de vælger at udelade en kommentar, hvad det angår ;o).... I er da lidt småkedelige, når I ikke "tør" skrive..

• Ejvind Ø
    Ejvind Ø Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   17. aug 2008 Jamen, der er da "retalieret".. smiley

• #8   17. aug 2008 få tøser, mange knægte=dårlige odds. Som regel står de jo også med en flok venner også trænger man sig jo ikke bare på.

• #9   17. aug 2008 så i fyre ville ikke byde en söd single pige på date bare fordi hun er bil tosset eller hvad.

• #10   17. aug 2008 det kunne også være fedt og sidde ved siden af, så kan man jo få en bajer når man er ude og kigge ræs.

• #11   17. aug 2008 Gritt: jo da.

• #12   17. aug 2008 Gritt
    Hvis ikke jeg var optaget, så havde jeg allerede inviteret dig, der er dog et lille stykke vej til Sverige, men det klares nok ;o)

• #13   17. aug 2008 Er selv sammen med en der er helt vild med biler og ved en del, og det skræmmer mig da slet ikke... Det er da kun rart når lortet ikke virker og man har brugt flere timer på at finde løsningen... Så kigger hun lige ud " jamen lille skat dog, har du prøvet bla bla ? " Ehmmm Og så virker lortet lige pludseligt igen... hehe....

Så nej jeg føler mig slet ikke skræmt overhovedet... Sys kun det er skønt...

Men kunne måske være rart med lidt flere bilglade veninder.. hehe

• #14   17. aug 2008 Smiler, en date er jeg altid med på, griner. så må du invitere når du ikke er optaget längere.

• #15   17. aug 2008 Føler mig nu ikke som en drengerøv, men mere et stort legebarn.

Har ikke oplevet de store problemer med tøser der ved noget om biler, på en eller anden måde er det lidt nemmere, de forstår ligesom bedre når man er nødt til at skifte turboen med en større fordi, den man har ikke kan give helt tryk nok.

Akkurat lige som alle de livsnødvendige ting til bilen, såsom forchromede ventildæksler osv.
    Synes også det er rart at man kan få lidt indspark til sine ideer på bilen, som ikke kommer fra gutterne.
    Det største problem er nok, hvem der får den bedste plads i indkørslen.

• #16   17. aug 2008 Ole O
    Jeg er selv bilgal, hvad angår BMW, og så er det også dét, hvordan bilen fungerer hele vejen igennem, har jeg ikke 100% forstand på, men hvad angår musik i bilen og hjemmet, se det er en helt anden sag, her er det sjældent jeg støder på en kvinde, med samme umættelige interesse.

Men jeg synes det er herligt, hvis en kvinde kan komme med gode inputs til, hvad der kan være galt, så jeg ikke vil føle mig helt på bar bund, men tværtimod bruge hende som sparring.

Gritt
    Jeg tager dig på ordet når det er, det ved du nu ;o)

• #17   18. aug 2008 Jeg ville ikke have noget imod og være sammen med en dame som vidste en masse om biler. Syntes det ville være alt for fedt. Så kan man jo også snakke om biler med dem og hjælpe hinanden hvis man har brug for det smiley So girls. Bring it on smiley

• #18   18. aug 2008 - viktoria - S
    Hvis du vil på date så siger du bare til. Jeg er frisk smiley

• #19   18. aug 2008 BluezCat-DK *

Hehe ok... Ja inde i huset er der helt andre forhold... Alt hvad der har med lyd/lys at gøre det er mit område.. ( Har arbejdet som Prof. DJ og LJ ) Så det er mit område... Resten er vi fælles om...

Men sys det er dejligt nogle gange at få lidt modspil ang. bilen... Hvis ens ideer løber for vidt, eller er fuldstændig umuligt, at hun så lige måske kommer med en anden, måske bedre idé...

Kommentér på:
Bilgal kvinde en god cocktail ??

Annonce