{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Til dig som arbejder i et varehus {{forumTopicSubject}}

Hej med dig

Jeg har et par spørgsmål jeg har grublet over den sidste til vedr. hvordan et varehus fungerer.

1. Hvis fx bilka har tilbud på dåsetomater - 8 dåser for 30 kr - bestiller man så hjem i et antal der går op i 8 så den sidste har mulighed for at benytte sig af tilbudet, eller skyldes det udelukkende at der er en spade der fx kun har købt EN dåse, hvis der fx står syv tilbage når dagen er omme?

2. Er det sandt at alle ikke-coop butikker ryster sodavandene for at slippe af med bru/g)sen?

3. Er der nogen der har spurgt om toiletpapir fra prøverummene i tøjafdelingen?

4. Hvorfor placerer man afdelingen med køkkenudstyr - herunder knive - FØR afdelingen med kosttilsud der kan virke antideprimerende?

5. er det korrekt at veje frugt i eller uden for posen? regner varehuset med at posen er gratis, eller regner de med den skal vejes med og derfor også betales for?

6. "store tasker må ikke medbringes" hvorfor nu det? min storbarmede kæreste bliver altid så sur når hun skal vente i bilen mens jeg boltre mig i bilka

7. Hvor optimistisk er det for en unavngiven dansk supermarkedskæde at sælge sne-scooter olie? det må der sq virkelig være salg i.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til dig som arbejder i et varehus
Kommentér på:
Til dig som arbejder i et varehus

Annonce