{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.426 visninger | Oprettet:

sammenlægning af lejlighed og pris {{forumTopicSubject}}

Hey.. jeg har muligheden for at købe en andel der ligger klods op perfekt til min egen..

Køkken og bad ligger lige op ad hinanden og det er en alletiders mulighed for at få en 100kvm penthouse andel til næsten ingen leje om måneden...

Mit spørgsmål er følgende.. Har nogen været i samme situation og hvor meget skulle de slippe for at få sammenlagt?.. her snakker jeg håndværkere og sl¨mure ned..

Vi snakker måske sammenlægning af køkken og bad.. og en dør i en væg..

Men det er selvfølgelig lidt svært at forklare .. men hvis folk har erfaringer må de meget gerne dele dem. Det ville jeg sætte stor pris på.

Ved godt der også er boliggalleri... men det er lettere dødt og der er større chance for respons herinde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sammenlægning af lejlighed og pris
  • #1   22. aug 2008 Jeg ville nok ringe til nogen håndværkere og få dem til at se på sagen! Indhent forskellige tilbud.

• #2   22. aug 2008 øh.. nej.. Det har du ret i.. og din pointe er hvad?

anywho.. er der nogen der har været igennem en sammenlægning?

• #3   22. aug 2008 tror ikke det er så fandens dyrt, det bliver nok et størrere problem med kommunen og tilladelser.

• #4   22. aug 2008 myggen har du overhovedet læst indlægget?..

Dennis Jeps..det var da også planen... men igen... igen... jeg snakker erfaringer.. smiley

• #5   22. aug 2008 Piet.. gider du ikke være en sveske og slette alle de intetsigende indlæg..

og tilladelser osv er intet problem.. Der er udførlige procedurer i vores forening ang sammenlægninger

• #6   22. aug 2008 tjoe..

jamen så er det jo intet problem, igang med hammeren.

• #7   22. aug 2008 Det er bare mere at høre om hvad folk skulle slippe hvis de har stået i samme situation smiley

• #8   22. aug 2008 Der er jo ikke nogen faste priser. Derfor er første skridt jo at få nogen med forstand på det ud og give et overslag. Hvad andre har skulle af med kan du ikke bruge til så meget da timeprisen svinger en del, og der kan være flere ting som er forskellige.

• #9   22. aug 2008 Jeg er bare interessert i om vi snakker 500.000 eller 100.000 osv.. Men jeg er klar over at det svinger.. men det kunne være det her var min heldige dag da en måske havde sammelnagt til en 2v og så ville øse ud af sin visdom.. Jeg siger jo ikke det er det som gælder.. men du ved.. en go debat skal man ikke kimse af..

Det kan trods alt ik kun være de forhøjede benzinpriser og dumme teenagere der skal snakkes om herinde smiley

• #10   22. aug 2008 Hehe, nej men det ku man godt forlediges til at tro det meste af tiden.. smiley
    Det var bare hvordan jeg ville gribe det an.

• #11   22. aug 2008 I princippet skal du jo bare lave en dør imellem/ vælte en væg og så er den klaret. Hvis det ikke er en bærente væg og der ikke er ledninger i koster det ca 2 - 5.000,-

Skal der nyt køkken / bad koster det ca 150.000,-/200.000,- pr del.

Hvis du vil have et seriøst svar skal du lave en plantegning før/efter og komme med en materialebeskrivelse.

• #12   22. aug 2008 Frank > Er det kommunen jeg skal have fat i for at få en plantegning eller er det foreningen?.. Jeg går ud fra en håndværker skal have en nøjagtig beskrivelse. Mht bad og køkken.. Køkken delen er vel bare at rive lortet ned og sætte et nyt op?.. Gassen skal ikke flyttes.

Er det noget du har gjort dig i eller?

• #13   22. aug 2008 I know i know i know.. tak for svarene.. Men det reglmæssige osv har jeg styr på .. Jeg er mest interesseret i hvad folk har givet for at få deres egne lagt sammen.

• #14   22. aug 2008 jeg købte min naboandel for 3 år siden.. og er stadig igang med sammenlægning.. indtil videre, er det løbet op i ca 50K + invita køkken til 115K.. alt er renoveret loft gulv vægge nyt el.. det eneste der har været håndværker, er flytning af faldstamme + afløb.

og er IKKE gået igang med bad endnu.

det er super invistering.. (hvis du gjorde det for 3 år siden)

Min mening nu, er andele er steget så meget, så det ikke rigtig kan betale sig mere.. Min er nu vuderet til 1.2 Mill det er det dobbelte af hva den står mig i. har små 100 kvm på frb.

men 1.2 for en andel er sindsygt meget.. og det for jeg med 90% sikkerhed heller ikk.

men regn med 100 K for bad. og 60-70K til diverse sammelægnings ting som håndværker skal lave.

min overbo har lavet samme nummer.. de har ikke rørt en finger selv.. det løb op i 200-250K for en sammenlægning incl. nyt bad

• #15   22. aug 2008 hvide.. min andel er en 1v på 59kvm.. 2 altaner.. udsigt til amager strand og aftensol..stort bad og ok aflangt køkken.. Min leje er 2300 inkl alt.. og jeg har givet 0kr for den. Har dog et lån på 300k for andre ting... Den jeg kan sammenlægge med er en 1v på 41.. som måske koster omkring de 400.. og er lækker.. stor stue .. lækker nyrenoveret køkken og bad.

Der er lejen ca 1700-1900...

og vi er 2 om det.. min kæreste og jeg..

Jeg tænker..siden jeg ikke har smidt særlig mange penge efter min egen ville det være en super mulighed.... min står til omkring 985k lige pt.. som jeg ikke kan få for den... men altså.. give or take kan jeg jo ikke undgå at tabe på det..

Kommentér på:
sammenlægning af lejlighed og pris

Annonce