{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Selvstændig virksomhed og der om. {{forumTopicSubject}}

Hvis der ikke står noget i ens ansættelses kontrakt, om at man ikke må drive lign. virksomhed ved siden af jobbet, er det så i strid med virksomhedens politik umildbart?

Mange firmaer idag vil jo ikke gerne se at deres medarbejdere driver en virksomhed i fritiden som kan skade dem, eller tage deres kunder, men om det er fyringsgrundlag ? dont know ?

Jeg arbejder som Kurer chauffør, for et større pakke firma i dk, og vil gerne til at køre lidt selv i fritiden. Der er ikke oplyst noget om det på kontrakten eller i retningslinierne der primært omhandler påklædning osv inden for firmaet.

Hvis jeg passer mit job, ikke smider mit visitkort hos kunder jeg er hos i forbindelse med min arbejdsplads, og ikke stjæler deres kunder "MED MINDRE" de selv henvender sig til mig efter arbejde, er det så et problem mener i ?

Bør jeg tale med min arbejdsplads om dette, eller bare kaste mig ud i det?

Hjælp søges smiley

Mvh Kenneth

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Selvstændig virksomhed og der om.
  • #1   22. aug 2008 Snak helt sikkert med din arbejdsplads inden , kunne jo være at du pluselig stod uden job

• #2   22. aug 2008 De må ihvertfald godt fyre dig for det, men om de tillader der skal du nok spørge din chef om