Tysk til Dansk oversættelse {{forumTopicSubject}}
en der kan oversætte det her for mig:
Sie bieten auf einen Audi TT 1,8T Quattro APX Motor 225PS
Der Motor ist aus einem Audi TT Bj 1999 mit 145tKM
Passt in alle VAG Fahrzeuge wie Golf 4,Audi A3 und Polo 9N3 GTI
Der Motor ist noch eingebaut und läuft.
Zu der Auktion gehört der Motor, Kabelbaum und allen Anbauteilen
(Halter,Eispritzanlage,Turbo,Ladeluftkühler nur Rechts,Lima,Anlasser,Steuergerät mit E-Gas
Kleinkram wie Luftfilter, Leitungen,Ladeluftschläuche und Abdekungen Schrauben usw.
Das 6 Gang Getriebe und die Bremsanlage können auch gegen Aufpreis erworben werden sowie der Rest des Audis Leder und Armaturenbrett Klima.
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Emner: 15 Svar: 121
They offer on an AUDI TT 1,8T Quattro APX engine 225PS The engine is from an AUDI TT Bj 1999 with 145tKM AUDI A3 and Polo 9N3 GTI fits into all VAG of vehicles such as gulf 4, The engine is inserted still and runs. To the auction belong the engine, wiring harness and all attachments (Owner, Eispritzanlage, turbo, intercooler only right, Lima, Anlasser, Steuergerät with E-gas Small stuff such as air cleaners, lines, load air hoses and Abdekungen screws etc. 6 course transmission and the brake assembly can be acquired also against surcharge as well as the remainder of the Audis leather and instrument panel the climate
oversat over nettet self :=)
jan 2006
Følger: 170 Følgere: 166 Biler: 5 Emner: 1.029 Svar: 14.662
Moteren er fra en audi tt årgang...
Passer til alle VAG biler som...
Moteren er er stadig i bilen og kører
Til auktionen tilhører motor, ledningsnet og alle ombygsningdele
Resten orker jeg ikke lgie...men det er alle de dele der følger med, så står der 6 trins gearkasse og bremser kan medfølge ved merpris samt læder, klima og instrumentbord
okt 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 670
De tilbyder en Audi TT 1,8 T Quattro APX 225HP motor
Motoren er en Audi TT, bygget i 1999 med 145tKM
Passer til alle VAG biler som Golf 4, Audi A3 og GTI Polo 9N3
Motoren er bygget op og køre.
På auktionen tilhører den motor, seletøj og alle vedhæftede filer
(Indehavere, Eispritzanlage, turbo, intercooler kun ret, Lima, startere, kontrolenhed med E-Gas
Små ting, såsom luftfiltre, rør, slanger og luftfragt Abdekungen skruer mv
De 6 gear og bremser kan også købes på ekstraomkostninger og resten af Audis og læder dashboard klima.
jul 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 42
Motoren bliver stadigvæk indsat og løber.
Auktionen tilhører motoren, kabellæggende seler og alle bilag (Ejer, Eispritzanlage, turbo, interkøler kun højre, Lima, Anlasser, Steuergerät med E-benzin
Lille materiale så som luftrengøringsassistenter, furer, læsser luftspuleslanger og Abdekungen-skruer etc. 6 kursusoverførsel og bremsemontagen kan erhverves også imod tillægsafgift såvel som resten af Audis-læderet og instrumentkommission klimaet.
jul 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 42
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 60
Tysk til Dansk oversættelse