{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køleskab slush ice maskine fryse hallø
  • #4   6. sep 2008 maskine har ligget ned i måske 1 time. og da jeg reste den op igen og startede den ville den ikke rigtig fryse. og der var ingen problem før den blev lagt ned. har snakket med en køle fryser tekniker han siger det er freon den mangler

• #5   6. sep 2008 Altså, et køleanlæg, uanset hvilken, om det er et køleskab, frostrum aircondition eller whats so ever, så er det et lukket "kredsløb, dvs at en køleanlæg kan ikke bruge kølemiddel (freon) den kan være utæt og det er det. så jeg vil nok nærmere helde til at en at de små spoler til magnet ventilen der er i den er faldet af og brændt. eller nogle ledninger er faldet af.
    Men om den bruger R134a eller R404A det er så det.
    den der står højest sandsynligt både kølemiddel type og fyldningens størelse et sted på maskinen.

• #7   7. sep 2008 det er det der hedder r4004a den kører på

• #10   7. sep 2008 Jeg tror også nærmere at det er ledninger eller lign. der er faldet af.

• #11   7. sep 2008 per. ham køle manden sagde der næsten ikke var noget freon på. og efter i går da det lød som om alt freon sev ud køler den næsten ikke. men heldigvis er det en af mine kammerater som er køle mand. han arbejder ved danfrig i hørning. så han burde kunne lave den. tror ikke det er noget med ledningerne når den gik ud som den gjorde i aftes. men en af magnet ventilerne er ihvertfald brændt af,

rart du vil hjælpe til videre

• #13   8. sep 2008 han ahvde et slange med manometer og alt muligt på. og han sagde han kunne se trykket ikke var ret højt. så han tømte reste ud og fyldte den helt op igen

• #15   8. sep 2008 han sagde at spolen på magnetventilen er ligesom en pære, pludselig kan den gå i stykker ligesom en pære springer. tror ikke den har brændt hul i noget. vi kunne ikke få fat i en ny ventil i lørdags. så der er ingen på lige fortiden. han havde endda sådan en maskine der kan lugte om der er utætheder. og den fandt ikke noget. men har lige smide maskinen af ved ham igen i dag, så han kan lave den

• #17   8. sep 2008 jo tak, og tak for svarende.

• #18   20. nov 2010 hej ville lige hører om din har fået din slush ice maskine til at virke ?(hva var der galt) har en maskine der laver det samme .

Mvh Jerry

Kommentér på:
køleskab slush ice maskine fryse hallø

Annonce