Dagens skuffelse! - Elgiganten - {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg må lige ud med det.
Jeg modtog i fredags Elgigantens tilbuds avis hvor der på forsiden var et tilbud med et Panasonic TH42PX80E Plasma fjernsyn til 5999 kr. (Normal pris ifgl. dem 11999 kr.) Dette var lidt af et tilbud hvor man kan spare ca 800 kr i frohold til nettet, + butikken lå "kun" 35 km væk fra mig.
Så her i morges lidt over 8.00 ringede vækkeuret og op og lige lufte hunden og afsted mod Elgiganten.
Jeg var derovre ca. 9.30 +/- og der stod vel allerede 10-15 mennesker, og jeg stillede mig da raskt i kø og ventede. Så efter ca. 15 min. var der en ældre dame (som også stod i køen) der lige vil nævne der stod noget om dette omtalte fjernsyn på døren til butikken.
Jeg gik så op og kiggede, og så var det slet ikke et TH42PX80E, men et TH42PX8E, hvilket er den mest skrabede model, som "kun" havde en normalpris på 8999 kr i Elgiganten.
Jeg kørte hjem igen, inden de nåede at åbne, men hvordan i #"/#&/" kan man sætte et fjernsyn i deres avis hvor der HELT SPECIFIKT står PX80 både på forside og inde i bladet og så når man dukker op i butikken står der noget andet på døren.
Jeg syntes dette er urimeligt ringe af elgiganten. Jeg kiggede så sent som kl 01.00 i nat på tilbudet, så de har da haft tid til at rette det.
.. ja. jeg skulle bare ud med det. jeg håbede der stod et nyt fjernsyn for enden af væggen nu, men jeg må trække med min gamle kasse lidt endnu. Jeg havde sgu lidt sat mig op imod at endelig skulle have en fladskærm til min PS3
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 464 Svar: 3.030
nov 2004
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 108
feb 2006
Følger: 82 Følgere: 81 Biler: 2 Emner: 122 Svar: 1.255
forbehold for trykfejl
mar 2007
Følger: 91 Følgere: 88 Biler: 5 Emner: 94 Svar: 442
okt 2004
Følger: 2 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 80 Svar: 3.159
Jeg har handlet der 3 gange, og haft problemer alle 3 gange. Så det er bare ris til min egen røv at det tog mig hele 3 forsøg at finde ud af de åbenbart altid er sådan.
sep 2004
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 8 Emner: 169 Svar: 1.742
~ RYGER´EN. www.VejleRaecers.dk ~ --> Det skulle man mene, men PX8E modellen har aldrig været i nærheden af at koste 12000 kr for ny. Jeg er "næsten" også sikker på det ser anderledes ud inde i den "rigtige" avis. Men jeg har desværre smidt den ud.
Jeg syntes bare det er underligt det ikke lige er blevet nævnt på deres hjemmeside, men man bare har hængt en lille seddel på størrelse med et A4 ark op på deres dør til butikken, men som Kris H siger. så er det blot for at lokke folk over i butikken. og så købe noget dyrere
dec 2006
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 5 Emner: 279 Svar: 1.055
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 12 Emner: 405 Svar: 2.810
okt 2004
Jeg har set en "travl" kassemand i elgiganten op til juletid, med 25 kunder i kø og kun ham ved kassen. Han lettede ikke engang sin fede røv fra kontorstolen og prøvede at sætte tempoet op, nej han brugte 2 minutter på at prøve at få en kasse der tydeligvis ikke passede ned i en pose - ned i en pose.
Så hellere give 200 ekstra og købe varen et sted man får service.
Bare ikke i inspiration. For magen til snobber skal man sku lede længe efter.
okt 2004
Men jeg skal love for jeg sjældent oplever mokker som i inspiration. Og jeg kan også forklare hvorfor. Det er nemlig oftest de lidt ældre, for hvem det er gået op at de spilder deres liv i en "middelmådig" butik, og som ville ønske butikken var mere "fin" end den i virkeligheden er.
Det er nemlig sjovt når man så går i rigtig fine butikker, såsom rigtige guldemede (som regel kendetegnet ved at "guld og sølv" eller "smykker" ikke indgår i navnet udover i ordet "guldsmed") eller fx Georg Jensen. Der ved salgsassistenterne hvad kunden er værd, og at selvom de måske endda går i grimt tøj, kan de godt have penge og være gode kunder.
nov 2004
Følger: 35 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 107 Svar: 6.039
apr 2004
Følger: 20 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 192 Svar: 2.040
okt 2004
Det er bare de færreste der er sikre nok i deres sager til at råbe meget op om tingene. Og jeg slipper heldigvis for det nu jeg ikke handler der mere.
apr 2004
Følger: 20 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 192 Svar: 2.040
Ja, det er rigtigt nok. Man skal have styr på tingene, hvilket jeg i den grad havde på omtalte tidspunkt. Det var derfor det virkede. Min fætter har stadig problemer med dem. De har haft 4. reparationsforsøg på en bærbar han har. Samme fejl hver gang.
Jeg tog alle mulige papirer med fra afgjorte sager som Forbrug.dk havde vundet som eksempler. Det virkede
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 43 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 286
Tog ind til El Giganten i Næstved for at købe en billig bærbar idag eftermiddag, som jeg så i avisen.
Når jeg kommer frem, bliver jeg oplyst at de kun har haft EN eksemplar og den kan jeg ikke få hjem, fordi en anden har reserveret den telefonisk i imorges, selvom jeg står derinde med pengene i hånden! EN eksemplar i heeele butikken!!!
Det er så PROVOKERENDE at man altid går glip af tilbud, fordi man først kan komme ind til butikken EFTER arbejde, mens en skide DF-samfundsnasser, som nægter at tjene sine egne penge, allerede kan tømme butikken, når den åbner! AAAARG!
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 43 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 286
Dagens skuffelse! - Elgiganten -