Mange traffikulykker {{forumTopicSubject}}
Synes da godt nok der sker en del på den front for tiden.
Fredag pløjer en militærbil ind i en hest til en halv million tæt på hvor jeg arbejder
I morges, uden for varde, møder vi ambulance med politieskorte. Højst sandsynligt en kvinde, der kørte frontalt sammen med en lastbil.
Her til aften er to biler stødt sammen midt i krydset ved Bilka i Esbjerg, og da vi kører hjemad igen holder der en bil i grøften ved en lille rundkørsel.
Desuden var det ved at gå galt på motorvejen ved Kolding i dag, da en spasser i en Audi præsterer den sygeste omgang hasarderet kørsel jeg nogensinde har været vidne til. Han var ved at pløje ind i en mondeo bag os, lå max 2 m. fra vores bagkofanger, indtil han kunne overhale, og så tog han lige en overhaling indenom en varevogn, og ud igen mellem den og en forankørende lastbil.
Hvad sker der lige???
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.819
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 92 Svar: 703
Kan simpelthen blive så gal over den slags kørsel..
mar 2005
Følger: 174 Følgere: 170 Biler: 8 Emner: 129 Svar: 2.196
aug 2008
Følger: 1 Emner: 31 Svar: 258
Jeg oplever tit billister der køre tæt, på mig når jeg køre på motorcykel.
Jeg ved ikke hvorfor mange billister ligger for tæt på motorcykler, når vi kører efter reglerne, og overholder fartgrænserne. Jeg oplever det oftere på motorcykel end jeg gør i bil, måske fordi de ved at jeg er den sårbare og de ved at de ikke selv kommer til skade hvis det går galt.
Jeg har engang losset til en bil der lå alt for tæt.
Hans bildør fik en meget pæn bule da han overhalede.
Jag havde flere gange trykket let på bremsen, for at gøre ham opmærksom på at han lå for tæt, men det hjalp ikke, han kommer bare endnu tættere på mig. Til sidst lå han ikke mere end 1-1½ meter fra fra mig.
Men heldigt for mig stoppede han ikke op efter jeg havde losset til hans bildør, han skyndte sig væk.
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 92 Svar: 703
okt 2004
Følger: 229 Følgere: 238 Biler: 13 Emner: 156 Svar: 9.041
jan 2007
Følger: 40 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 727
Mange traffikulykker