{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Mange traffikulykker {{forumTopicSubject}}

Synes da godt nok der sker en del på den front for tiden.

Fredag pløjer en militærbil ind i en hest til en halv million tæt på hvor jeg arbejder

I morges, uden for varde, møder vi ambulance med politieskorte. Højst sandsynligt en kvinde, der kørte frontalt sammen med en lastbil.

Her til aften er to biler stødt sammen midt i krydset ved Bilka i Esbjerg, og da vi kører hjemad igen holder der en bil i grøften ved en lille rundkørsel.

Desuden var det ved at gå galt på motorvejen ved Kolding i dag, da en spasser i en Audi præsterer den sygeste omgang hasarderet kørsel jeg nogensinde har været vidne til. Han var ved at pløje ind i en mondeo bag os, lå max 2 m. fra vores bagkofanger, indtil han kunne overhale, og så tog han lige en overhaling indenom en varevogn, og ud igen mellem den og en forankørende lastbil.

Hvad sker der lige???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mange traffikulykker
  • #1   8. sep 2008 Øhhh en masse ulykker.. Og tilsydenladne ikke nok siden ham audi manden ivrigt også prøver.

• #2   8. sep 2008 Det var næsten før ham i Audi'en burde være den, der kørte galt..

Kan simpelthen blive så gal over den slags kørsel..

• #3   8. sep 2008 hmm hmm, ja det er sku træls.. by the way... en hest er altså ikke mere værd end man gør den til.. hvade det været en hest til 1000.- ville det være ligeså sørgeligt!

• #4   8. sep 2008 Ja, idioter kan vi aldrig slippe af med.
    Jeg oplever tit billister der køre tæt, på mig når jeg køre på motorcykel.
    Jeg ved ikke hvorfor mange billister ligger for tæt på motorcykler, når vi kører efter reglerne, og overholder fartgrænserne. Jeg oplever det oftere på motorcykel end jeg gør i bil, måske fordi de ved at jeg er den sårbare og de ved at de ikke selv kommer til skade hvis det går galt.

Jeg har engang losset til en bil der lå alt for tæt.
    Hans bildør fik en meget pæn bule da han overhalede.
    Jag havde flere gange trykket let på bremsen, for at gøre ham opmærksom på at han lå for tæt, men det hjalp ikke, han kommer bare endnu tættere på mig. Til sidst lå han ikke mere end 1-1½ meter fra fra mig.
    Men heldigt for mig stoppede han ikke op efter jeg havde losset til hans bildør, han skyndte sig væk.

• #5   8. sep 2008 Martin Kaas - det betyder faktisk en del, eftersom bilisten står med ansvaret for at erstatte hesten. Pga. en lorte lovgivning på området.

• #6   8. sep 2008 tja var osse ved og gå galt for mig igår var lige en motor cykel udenlys på der mente han skulle overhale en bil mens jeg kom i mod ham havde jeg ikke reageret havde det højst sandsynligt sagt bang

• #7   8. sep 2008 DEm der blev dræbt i den ulykke i morgen på Tingvejen var lig ved siden a hvor jeg arbejder næsten .. ikk så rar at tænke på .

Kommentér på:
Mange traffikulykker

Annonce