{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.804 visninger | Oprettet:

Jan
Jan
Tilmeldt:
17. apr 2007
Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 36 Svar: 122

eftermontering af 3. sæde gulplade bil {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har lidt kig på en toyota sportsvan den nye model fra 01. Den har kun 2 forsæder. og det er for det meste nok for mig. Men det ku være nice lejlighedsvis at ha plads til en ekstra passager, og kan se at flere har fået monteret et smalt 3. sæde. Er der nogen der ved hvad det koster? Skal bilen til omsyn efter montering?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  eftermontering af 3. sæde gulplade bil
  • #1   19. sep 2008 Jeg kan huske at have set en pris på 7-8000,- incl hoftesele , jeg mener ikke den skal til efterfølgende. hvis jeg kommer i tanke om firmanavnet skal jeg nok skrive det , men det var under en google søgning på et 3'ede sæde til min lillebrors 98'er sportsvan , men fandt det kun til din model.

  • #2   19. sep 2008 Jeg ved der ligger et firma på ballevej i sillkeborg der laver disse sæder til varevogne, men nu kan jeg ikke huske hvad det hedder. Men det ligger praktisk talt lige på hjørnet ved globus biler og ballevej på din venstre side når du kører ud af ballevej.
    Jeg mener det er nummer 5 eller nummer 7.


  • #3   19. sep 2008 jeg havede en sportsvan fra 98 hvor der var det lille midtersæde foran og der skal siges at det kan være meget svært at skifte gear når der sidder en der for vedkommen skal sidde med et ben på hver sin side af gearstange

  • #4   19. sep 2008 Man kan også få det originalt, mener jeg. prøv nærmeste Toyota forhandler smiley

Kommentér på:
eftermontering af 3. sæde gulplade bil

Annonce