{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

dagens jokes {{forumTopicSubject}}

Ønsket!!!

En dag, i den mystiske skov, hoppede en magisk frø hen mod sit vandhul. Skoven var så stor, at frøen aldrig havde mødt et endet dyr før. Men denne dag var anderledes. Ved et lykketræf så den en bjørn der jagtede en kanin den ville ha til middag.
Frøen råbte på de to, at de skulle stoppe. "Fordi i er de eneste to dyr jeg nogenside har set, vil jeg opfylde tre ønsker for jer hver! Bjørn, du kan starte..." Bjørnen tænkte sig om et øjeblik, og som den "mand" den var sagde han: "Jeg ønsker at alle bjørne i denne skov, undtagen mig, er hunner." Kaninen ønskede så en styrthjelm, og puttede den straks på. Bjørnen var forbløffet over kaninens idioti, at smide et ønske væk på den måde.
Bjørnen ønskede igen: "Jeg ønsker at alle bjørne i den nærmeste skov også er hunner." Kaninen ønskede en motorcykel, og hoppede øjeblikligt op på den og startede motoren. Bjørnen var chokeret over at kaninen ønskede sådan en latterlig ting, for han kunne jo bare ha ønsket sig penge og ha købt en motorcykel.
Ved sidste ønske tænke bjørnen et øjeblik igen. "Jeg ønsker at alle bjørne i hele verden, undtagen mig, er hunner." Kaninen grinede og fyrede op for motercyklen og sagde: "Jeg ønsker at bjørnen blir bøsse!"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dagens jokes
  • #1   2. okt 2008 Haha den var sku meget god smiley

• #2   2. okt 2008 ja godt man ikk er bjørn..

• #3   2. okt 2008 hmm.. bjørnen tænker på kaninens idioti, hvorfor i alverden brugte den ikke bare sit første ønske på at alle bjørne i hele verden undtagen ham selv var hunner...?

• #4   2. okt 2008 Haha:)

• #5   2. okt 2008 haha, den var ret god.

• #6   2. okt 2008 haha, den var faktisk meget god:P

• #7   2. okt 2008 jaaah.. Lur mig om jeg ikk har en anden i ærmet..

• #8   2. okt 2008 Manden siger til vennen:
    - "Ja, nu hvor man har været gift med den samme i 4 år, så kunne det da egentlig være lækkert med noget fremmed."

Desværre hørte konen bemærkningen og siger så:
    - "Jamen Knud. Du kan da bare stikke den 5 centimeter længere op. Der har du jo aldrig været før."

• #9   2. okt 2008 Der var en mand, der kom ind på en bar og råbte "GIV MIG EN STOR ØL, FOR JEG HAR EN STOR TISSEMAND" bardamen sagde, "Det må du da bevise", så sagde han "okay" og lynede ned og hev en skilpade op af bukserne.
    Så sagde bardamen, "Det er ikke en tissemand, det er jo en skildpade", Så sagde manden, "Nej det er ikke en skildpade, det er en fladlus".

• #10   2. okt 2008 Manden skal til at slikke damen.
    - Fy for satan, hvor der stinker her!
    - Ja, siger hun det er gigt.
    - I fissen
    - Nej i skulderen, jeg kan ikke tørre mig i røven!

• #11   2. okt 2008 Flere smiley

Det er fodt med et lille grin på jobbet...

• #12   2. okt 2008 Nu har vi alle hørt at Peter Lundin er blevet gift i Horsens statsfængsel. Men dagen efter kom den nye hustru op i fængslet for at fortælle at hun nu ville skilles. Hans eneste kommentar til dette var: I hvor mange dele ?

• #14   2. okt 2008 Michael: Haha:)

Dennis: Den med gigt´en var god:)

• #15   2. okt 2008 Hvor sødt... Har du hørt den henne i børnehaven idag? Hehe smiley

Vældigt gode grin smiley

• #16   2. okt 2008

Hvad er selvtillid?
    Selvtillid er en mus der svømmer på ryggen op gennem Storebælt med stådreng og råber: åben broen for helvede!

• #17   2. okt 2008 Hvor går grænsen mellem forskellige ord?
    En dreng kommer hjem fra skole, og efter aftensmaden spørger han sin far:
    - Far. Vi havde dansk i dag, hvor vi talte om, hvor grænsen går mellem forskellige ord. Kan du hjælpe mig med at forklare forskellen på hypotetisk og virkelighed?

Faderen tænkte lidt og sagde så:
    - Ja, ser du, min søn, jeg kunne godt komme med en længere videnskabelig forklaring. Men jeg tror nu hellere jeg vil give dig et praktisk eksempel i stedet. Gå op til din mor og spørg hende, om hun vil bolle med postbudet for en halv million kr.

Sønnen går op til moderen med spørgsmålet, og hun svarer, at hun selvfølgelig vil det. Sønnen går herefter ned til faderen med svaret.

- Ja, det tænkte jeg nok, siger faderen.
    - Gå nu op til din storesøster og spørg hende, om hun vil bolle med sin universitetslærer for en halv million kr.

Som sagt, så gjort. Sønnen spørger søsteren, som svarer, at hun naturligvis gerne vil det for et så stort beløb.

Drengen går retur til faderen med svaret. Faderen sukker dybt og siger:
    - Ja, søn, der kan du se forskellen. Rent HYPOTETISK kunne vi være millionærer, men i VIRKELIGHEDEN bor vi bare sammen med et par ludere!

• #18   2. okt 2008 Den lille thai-pige
    Thai-pigen fik den så hårdt bagfra, at hun ramte sengegavlen og ødelagde fortænderne.

Jørgen Leth sagde:
    - Det er jeg sgu ked af, jeg skal nok give dig erstatning.

Hun svarede:
    - Pyt med det, det er jo bare mælketænder.

• #19   2. okt 2008 Tarzan hos medicinmanden
    Tarzan mistede et øje, en arm og sit penis. En medicinmand gav ham et falkeøje, en abearm og en elefantsnabel. Senere spurgte han hvordan det gik. Med øjet kan jeg se flere kilometer, med armen kan jeg bedre svinge fra træ til træ, men jeg er træt af at min pik konstant stopper græs op i røven på mig

• #20   2. okt 2008

2 guldbajere mødes i halsen på en Grønlænder
    Så siger den ene til den anden:

- Hvor skal du hen?

- Jeg er på vej op!

• #21   2. okt 2008 Mælketænder" Haha:) Griner..

• #22   2. okt 2008 muhahaha...

• #23   2. okt 2008 sønnen: hvordan kom jeg til verden far??
    far: jeg må jo forklarer dig det før eller siden.... mor og jeg møtes i et chatrum... jeg startede stævnemødet ved at maile mor... senere mødtes vi på en netcafe i et aflukket rum. hvor mor stak mit memorystick ind i hendes usb-port. da jeg var i færde med overførelsen viste det sig at vi ikke havde benyttet en FIREWALL, og det var for sent at trykke på delete.....
    ni måneder senere dukkede en virus op...
    ..dig min dreng..

• #24   2. okt 2008 "Kan du ikke rende ned på hjørnet og hente noget hårpomade til mig?
    Og hvis de ikke har det dernede så har de det sikkert længere nede."

Lille Per løber afsted, og for ikke at glemme hvad han skal købe
    gentager han det hele vejen derned:
    "Hårpomade... hårpomave...hårpåmave...
    hår på maven"

Han kommer ned til købmanden på hjørnet og går ind.
    Derinde står en ung og smuk ekspeditrice og lille Per siger henvendt til hende,
    "Har De hår på maven?"
    "NEJ...!
    Det har jeg så sandelig ikke," svarer pigen vredt.

"Nå," siger lille Per, "så har de det sikkert længere nede..."

• #25   2. okt 2008 - Hr. Direktør. Jeg vil bare lige meddele Dem, at jeg har fundet en anden stilling.
    - Det lyder godt, frk. Jensen. Hvis De lige låser døren, kan vi jo prøve den.

Den lille dreng kommer hen og sætter sig på julemandens skød. Julemanden siger: ?Jeg ved godt hvad du ønsker dig! Du ønsker dig en?? og fortsætter mens han prikker drengen på næsen, "? c-y-k-e-l. For sådan en kan du godt lide!" Drengen nikker, og siger, Ja, men jeg ved også godt hvad du kan lide, Julemand!"
    "Nårh, hvad kan jeg så godt lide?"
    "Du kan godt lide piger!" siger drengen.
    "Nåh, hvorfra ved du det?" spørger julemanden.
    "Fordi din finger lugter af," og fortsætter mens han prikker julemanden på næsen, "f-i-s-s-e."

• #26   2. okt 2008 Bondemanden & hans kone lå og læste i sengen. Pludselig kigger han op fra bladet og siger til konen:
    - "Vidste du at menneskene er det eneste væsen hvor også hunkønnet kan få orgasme?"
    Konen ser lystigt på ham & siger:
    - "Åh er det sandt? Bevis det!"
    Han tænker sig om, rejser sig & går ud. En time senere kommer han svedig tilbage & siger:
    - "Jeg er helt sikker på at koen & fåret ikke kan få orgasme, men sådan som den gris skriger er jeg lidt i tvivl med den..."

Kommentér på:
dagens jokes

Annonce