Hvorfor kan jeg ikke formatere min com {{forumTopicSubject}}
Hey i dejlige bilglade og forhåbentligt også computer folk
For ca en uge siden fik vi virus, og først igår fik jeg så fat i en windows xp cd. Jeg kan overhovedet ikke åbne nogle programmer i windows, så skriver den systemfejl. Den er bare helt gal. Men så da jeg skulle prøve af formatere den ved hjelp af xp cd'en så kan jeg ikke starte op fra cd. Den skriver skiven fint, og spørger om jeg vil starte på fra cd, så skal jeg bare trykke på en vilkårlig tast. Men den vil bare ikke registrere mit tryk, ligemeget hvad jeg trykker på! Hvis jeg slukker computeren og tænder den igen, hvorefter jeg med det samme trykker på alle de knapper jeg kan komme til, så bibber den nede fra computeren. så der kan den vel godt registrere mine tryk! Og når jeg skal vælge bruger i windows så virker mine tryk på tastaturet også. håber virkelig nogen kan hjælpe mig.
Onkel T
maj 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 267 Svar: 1.763
Jeg er godtnok på arbejde lige nu, men det er det første jeg vil prøve når jeg kommer hjem. Håber virkelig det virker. Den virus har vidst sat sig meget dybt
sep 2005
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 54 Svar: 2.462
maj 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 267 Svar: 1.763
Jeg kører med trådløst tastatur, men ikke i USB porten, men den "rigtige" tastatur indgang. Den virker jo fint lige når jeg trykker på tændknappen på computeren, men når det kommer med at trykke på en vilkårlig tast for at starte fra cd-rom virker det heller ikke. Men det er værd at prøve, det er helt sikkert
Onkel T
maj 2004
Følger: 16 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 113 Svar: 3.388
Hvorfor kan jeg ikke formatere min com