731 visninger
|
Oprettet:
Nintendo Wii - Billigste salgspris {{forumTopicSubject}}
Hey BG..
Er ved at have set mig lun på sådan en Nintendo Wii..
Og har kigget lidt omkring ang priser..
Men synes ikke jeg kan finde dem unden 2000.-
Men mener bare at høre hørt at den skulle kunne findes billigere!
Så mit spørgsmål lyder på om hvad jer der har en har givet ? eller om der er nogen der kender et sted de er billige?
Er det ellers en god spillekonsol eller er der nogle negative sider ved den?
PFT Kenny
feb 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 41 Svar: 432
sep 2003
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 8 Emner: 72 Svar: 891
Det er jo netop ikke en maskine man køber hvis man vil have den bedste grafik...
Der er super høj ydelse, og lav loade tid.. Og samtidig synes jeg egentlig at lydsiden på spillene er i top.. Så masser af ros herfra.
okt 2004
Følger: 2 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 80 Svar: 3.159
Jeg vil ikke kalde den en reel konkurrent til PS3/Xbox mastodonterne, men et "supplement" - i form af en maskine der er væsentligt nemmere at gå til end de to andre. Jeg bruger fx gerne hele og halve dage ved PS3'eren på at gennemføre spil, mens wii,en mest bliver brugt til en hurtig omgang mario-kart eller wiisports.
Selvo mange inkarnerede nintendofans (af hvem jeg er en selv) vil sige det modsatte, så syntes jeg wiien udfører et godt job og fylder ud som et party piece hvor "konkurrenterne" er mere dybdegående og bliver brugt af "gamere".
Jeg ved ikke om der er nogle deciderede negative sider ved den faktisk Grafikken og gameplay bliver aldrig så godt som PS3, men det er jo så heller ikke meningen i mine øjne.
Så alt i alt superfed maskine, ingen tvivl om det. Men jeg har godtnok heller ikke set den til under 1950,- herhjemme lige for nylig.
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.738
Det bedste tilbud jeg lige er faldet over er det her tilbud ved EB games, hvor man får 3 spil med til 2400
http://www.ebgames.dk/wii.asp
feb 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 41 Svar: 432
http://www.coolshop.dk/catalog/product/51602-nintendo-wii-console--for-wii
Nintendo Wii - Billigste salgspris