{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

Iphone? {{forumTopicSubject}}

hey,

Overvejer lidt om jeg skal købe mig en iphone, men er i tvivl om et par ting. Måske nogen der allerede har den der kan hjælpe smiley

Hvad er det jailbreaker (eller hvad det hedder) folk snakke om for at få dansk tastatur mm? Og hvad med det resterende del af iphone, kan den også blive dansk? (med ring op i stedet for call mm)?

At telefonen har WIFI betyder vel bare at den kan kobles op på ens lokale trådløse netværk ikke? eller er det mig der har misforstået det?

GPS funktionen i iphone fungere den over "GPS" eller skal man på nettet (over 3g) når det anvendes? Så det koster penge?

Den telefon jeg overvejer er gennem telia, men heldigvis med hæftig medarbejderrabat på det månedlige abonoment.

Håber nogen kan hjælpe og evt. andre erfaringer fra folk der allerede har prøvet telefonen ville være super!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone?
  • #1   2. nov 2008 Har selv Iphone, og er virkelig skuffet over den ..
    Synes ikke den er pengene værd, desværre smiley

Thomas //

• #2   2. nov 2008 Hvis du køber den med Telia-abonnement behøver du ikke at jailbreake den. Folk jailbreaker deres iPhone for at kunne ligge 3.partsprogrammer ind på telefonen.
    Yes, den fungerer som en bærbar computer med netværkskort. Hvis der er et trådløst netværk i nærheden, hopper den på det (forudsat det ikke er krypteret).
    GPS-funktionen bruger google-maps, så ja det er gennem 3g (hvis det er til rådighed), eller Edge, eller din wi-fi.

• #3   2. nov 2008 Jeg er SÅ glad for min Iphone. Der er utrolig mange muligheder i den. Ja, de er ubegrænsede for man kan jo bare blive ved med at installere programmer.

JailBreake gør dig i stand til at installere programmer som ikke er godkendt af Apple.

Jeg har ikke gjort det ved min endnu, da jeg ikke har haft behov. Der er SÅ mange fede gratis programmer inde på appStore.

• #4   2. nov 2008 er der kamara i sådan en sjover

• #5   2. nov 2008 ja.. 2mpix og det eneste du kan er tag billed og slet billed.... virkeligt dårligt.

• #6   2. nov 2008 Jeg er også vildt glad for min Iphone ... jeg vil sku ikke tilbage smiley

• #8   2. nov 2008 Jeg er meget glad for min. Det er den bedste mobil jeg nogensinde har haft.

• #9   2. nov 2008 ottZen>

Tastaturet er den eneste grunf til at jeg ikke har købt en iPhone endnu. Det tastatur er som du siger ALT for belastende.

• #10   3. nov 2008 Ok, hvad med batteri tiden? Har læst man ikke skal bruge WIFI normalt da den så alt for hurtigt løber tør... Men hvad ved normalt brug? (kun ringe og smm + kalenderen)?

Men dansk ordbog er med andre ord ikke en mulighed uden Jailbreake?

Hvad med pladsen? Bruger man hurtigt de 8gb eller er det spild at købe 16gb? (selvfølglig forskelligt, men styresystem mm fylder vel en del?)

• #11   3. nov 2008 Min holder batteri i et par døgn og bliver ellers brugt flittigt.

Og jo da .... Der er dansk ordbog i telefonen standert. Den er noget anderledes at skrive SMS beskeder på, men man vænner sig lyn hurtigt til det.

Det er muligt at der "kun" er et kamera på 2 mpixel indbygget, men optikken er faktisk udemærket. Så det tager fine billeder. derud over kan du hente gratis programmer så du kan sende MMS og videofilme med den også.

Ang. plads. Jeg har ikke brugt særlig mange GB, men jeg vil skynde mig at sige, at hvis man kigger på den lille pris-forskel. Ja, så er det da fjollet at købe en 8GB udgave.

• #12   3. nov 2008 Super..

tak for jeres svar.

telefonen er ved at blive bestilt nu, så glæder mig allerede :)... Nuppende en 16 gb smiley

Kommentér på:
Iphone?

Annonce