Iphone? {{forumTopicSubject}}
hey,
Overvejer lidt om jeg skal købe mig en iphone, men er i tvivl om et par ting. Måske nogen der allerede har den der kan hjælpe
Hvad er det jailbreaker (eller hvad det hedder) folk snakke om for at få dansk tastatur mm? Og hvad med det resterende del af iphone, kan den også blive dansk? (med ring op i stedet for call mm)?
At telefonen har WIFI betyder vel bare at den kan kobles op på ens lokale trådløse netværk ikke? eller er det mig der har misforstået det?
GPS funktionen i iphone fungere den over "GPS" eller skal man på nettet (over 3g) når det anvendes? Så det koster penge?
Den telefon jeg overvejer er gennem telia, men heldigvis med hæftig medarbejderrabat på det månedlige abonoment.
Håber nogen kan hjælpe og evt. andre erfaringer fra folk der allerede har prøvet telefonen ville være super!
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 28 Svar: 336
Synes ikke den er pengene værd, desværre
Thomas //
dec 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 25 Svar: 224
Yes, den fungerer som en bærbar computer med netværkskort. Hvis der er et trådløst netværk i nærheden, hopper den på det (forudsat det ikke er krypteret).
GPS-funktionen bruger google-maps, så ja det er gennem 3g (hvis det er til rådighed), eller Edge, eller din wi-fi.
jul 2003
Følger: 13 Følgere: 11 Biler: 11 Emner: 73 Svar: 2.062
JailBreake gør dig i stand til at installere programmer som ikke er godkendt af Apple.
Jeg har ikke gjort det ved min endnu, da jeg ikke har haft behov. Der er SÅ mange fede gratis programmer inde på appStore.
mar 2007
Følger: 101 Følgere: 91 Biler: 24 Emner: 154 Svar: 945
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 2.124
nov 2006
Følger: 55 Følgere: 50 Biler: 4 Emner: 540 Svar: 1.724
feb 2007
Følger: 21 Følgere: 17 Biler: 6 Emner: 189 Svar: 432
jan 2005
Følger: 24 Følgere: 55 Biler: 25 Emner: 299 Svar: 3.869
Tastaturet er den eneste grunf til at jeg ikke har købt en iPhone endnu. Det tastatur er som du siger ALT for belastende.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 41 Svar: 47
Men dansk ordbog er med andre ord ikke en mulighed uden Jailbreake?
Hvad med pladsen? Bruger man hurtigt de 8gb eller er det spild at købe 16gb? (selvfølglig forskelligt, men styresystem mm fylder vel en del?)
jul 2003
Følger: 13 Følgere: 11 Biler: 11 Emner: 73 Svar: 2.062
Og jo da .... Der er dansk ordbog i telefonen standert. Den er noget anderledes at skrive SMS beskeder på, men man vænner sig lyn hurtigt til det.
Det er muligt at der "kun" er et kamera på 2 mpixel indbygget, men optikken er faktisk udemærket. Så det tager fine billeder. derud over kan du hente gratis programmer så du kan sende MMS og videofilme med den også.
Ang. plads. Jeg har ikke brugt særlig mange GB, men jeg vil skynde mig at sige, at hvis man kigger på den lille pris-forskel. Ja, så er det da fjollet at købe en 8GB udgave.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 41 Svar: 47
tak for jeres svar.
telefonen er ved at blive bestilt nu, så glæder mig allerede :)... Nuppende en 16 gb
Iphone?