{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.638 visninger | Oprettet:

Svindel på "gul og gratis"..???? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle som ved om der er "svindel" på guloggratis.dk..?
Der er en "englænder" som vil købe en computer vi har tilsalg. og bliver ved med at spørge efter vores kontonummer, email og mobnr...
Jeg ville selvføldig aldrig give disse oplysninger til en fremmed, men ville bare høre om andre har oplevet dette...
Det omhandler en person som kander sig. "Juliet Mathias"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svindel på "gul og gratis"..????
  • #1   5. nov 2008 Det er svindel! Fik også tit selv sådan nogle mails da jeg satte min gamle bil til salg!

• #2   5. nov 2008 jeres mobil nr jah til at ringe til jer evt?? email til at skrive til jer evt??? konto nr til at overføre penge til jer evt ????

kan ikke lige se dit problem

• #4   5. nov 2008 Mig bekendt kan man kun overføre penge til et kontonr, hvis man skal trække penge så skal det ske med kortnr. så umiddelbart ville der ikke ske det helt store.

• #5   5. nov 2008 Svindel. Fik en 2 henvendelser af en "Jason". Fuld af pis.

• #6   5. nov 2008 jeg mener at have hørt at på den ene eller anden måde at det godt kan lade sig gøre, at få pengene ud..
    Og i denne sag er det en englænger som vil købe vores computer, som vil have at vi skal sende den til afrika til hendes veninde...
    Ville godt have EN god grund til at købe en gammel defekt computer i danmark

• #7   5. nov 2008 Det lyder også helt hen i hampen det han beder dig om!

• #8   5. nov 2008 Martin J >> Èn god grund kommer her:
    Selv en slettet Harddisk kan genskabes, med ALLE passwords, mailadresser, kontonumre på netbank, brugerkonti på hjemmesider etc.! Alt det kan bruges til datasvindel, og det kommer DU til at hæfte for, eftersom det er dine egne data der er blevet brugt! smiley

Derfor, riv HD ud og smadr den med en hammer, inden du sælger en com videre.. Skal der slåes et par hundrede af en handel, for at sikre sin egen røv og installere en ny HD, so be it.. smiley

• Claus c
    Claus c Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 85
    #9   5. nov 2008 Fik den her og G&G skrev den sikkert var en fup mail

Hello seller am interested in buy these your PRODUCT for sale It's been some time now that i have been looking for this kind of PRODUCT,which am showing interest in it But i want to ask this question,Are you the owner?is it in good condition?can you tell me more about it i will love to see the pics?and above all how much do you want to sell it and the last price you will be willing to sell it for me?MAIL ME BACK ASAP?further discussion.Awaits your urgent response as soon as possible for us to talk better on the price.t_moore101_1@yahoo.co.uk Thanks.

• #10   5. nov 2008 rør det aldrig med en ildtang.. !

Kommentér på:
Svindel på "gul og gratis"..????

Annonce