10.740 visninger
|
Oprettet:
Sarah-Lee kage?! {{forumTopicSubject}}
Hej alle..
er der nogen der kan huske den kage (chokolade) der hed Sarah-Lee, sara-lee (aner ikke hvordan det staves) - det var en lækker chokoladekage der kunne fås en gang - den lå i køledisken -
nogen der kan huske den og VIGTIGST - NOGEN DER VED OM MAN STADIG KAN FÅ DEN!?
jeg SAAAAAVNER den...!
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 22 Svar: 82
Glæder mig til at høre hvad folk de siger.
Mvh Christian
feb 2008
Følger: 34 Følgere: 29 Emner: 79 Svar: 647
Jeg overvejer at holde en kage fest når/hvis den blir fundet
lige et råd - IKEA har fået en chokolademus kage der smager LIDT som sarahlee kagen - bare ikke kold eller med det der tynde chokolade ovenpå - men ellers
feb 2008
Følger: 34 Følgere: 29 Emner: 79 Svar: 647
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 22 Svar: 82
Du siger til hvis du finder den , så kan jeg love dig at vi kommer med det samme :o)
Det fandme os den beste kage ever nogensinde.
Tror jeg skal i ikea imorgen lyder det som. :o)
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 5 Biler: 5 Emner: 87 Svar: 180
Den blev lavet af Sara Lee Bakery ikke at forveksle med den firma der Hedder SaraLee der er et holding selskab der bla laver merrild kaffe.
Sara Lee er engelsk kage producent har et bredt udvalg med kage men desværre ikke den i snakker om mere såvidt jeg ved.
MEN.. i Tyskland når i skal derned og shoppe kan dette mærke fåes coppenrath und wiese, der finder i helt sikkert noget i jeres smag... kan sige de føres med sikkerhed i SPAR *Süderlügum og Citti - Flensborg og i Fördepark (REAL') Flensborg..
jul 2013
Følger: 1 Svar: 1
Jeg ved godt det er et gammelt indlæg, men vil nu alligevel lige svare.
Jeg husker tydeligt kagen fra da jeg var lille, og jeg ville (næsten) give min højre arm for at finde den igen. Jeg har søgt lidt rundt omkring og har fundet den her http://saraleedesserts.com/products/cakes/german-chocolate-layer-cake/
Er det den? Jeg var som sagt ret lille, da jeg fik den, så jeg husker ikke indpakningen eller udseendet af kagen så godt - men smagen står tydeligt i min hukommelse
Sarah-Lee kage?!