{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.740 visninger | Oprettet:

Sarah-Lee kage?! {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

er der nogen der kan huske den kage (chokolade) der hed Sarah-Lee, sara-lee (aner ikke hvordan det staves) - det var en lækker chokoladekage der kunne fås en gang - den lå i køledisken -

nogen der kan huske den og VIGTIGST - NOGEN DER VED OM MAN STADIG KAN FÅ DEN!? smiley

jeg SAAAAAVNER den...!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sarah-Lee kage?!
  • #1   6. nov 2008 Hehe Super spørgsmål, min dame og jeg snakked om det forleden, total grineren du tag det her emne op :o)
    Glæder mig til at høre hvad folk de siger.

Mvh Christian

• #2   6. nov 2008 Christian...

Jeg overvejer at holde en kage fest når/hvis den blir fundet smiley

lige et råd - IKEA har fået en chokolademus kage der smager LIDT som sarahlee kagen - bare ikke kold eller med det der tynde chokolade ovenpå - men ellers smiley

• #3   6. nov 2008 og så koster det kun 8 kr stk smiley

• #4   6. nov 2008 Anders...
    Du siger til hvis du finder den , så kan jeg love dig at vi kommer med det samme :o)
    Det fandme os den beste kage ever nogensinde.
    Tror jeg skal i ikea imorgen lyder det som. :o)

• #5   30. nov 2008 Drenge jeg er desværre ked af at sige det men mener bestemt den ikke laves mere...
    Den blev lavet af Sara Lee Bakery ikke at forveksle med den firma der Hedder SaraLee der er et holding selskab der bla laver merrild kaffe.
    Sara Lee er engelsk kage producent har et bredt udvalg med kage men desværre ikke den i snakker om mere såvidt jeg ved.
    MEN.. i Tyskland når i skal derned og shoppe kan dette mærke fåes coppenrath und wiese, der finder i helt sikkert noget i jeres smag... kan sige de føres med sikkerhed i SPAR *Süderlügum og Citti - Flensborg og i Fördepark (REAL') Flensborg..

• Laura H
    Laura H Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #6   25. jul 2013 Hejsa!
    Jeg ved godt det er et gammelt indlæg, men vil nu alligevel lige svare.
    Jeg husker tydeligt kagen fra da jeg var lille, og jeg ville (næsten) give min højre arm for at finde den igen. Jeg har søgt lidt rundt omkring og har fundet den her http://saraleedesserts.com/products/cakes/german-chocolate-layer-cake/

Er det den? Jeg var som sagt ret lille, da jeg fik den, så jeg husker ikke indpakningen eller udseendet af kagen så godt - men smagen står tydeligt i min hukommelse smiley

Kommentér på:
Sarah-Lee kage?!

Annonce