{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puha !
  • #1   7. nov 2008 det gør det altid ja.. men det bedste er at se ofre med sine egne øjne

min mor har arbejdet et sted med folk som var sen-hjerneskadede.. altså folk som er blevet hjerneskadet EFTER fødslen..

de fleste lignede normale 40 årige mænd............i specielle kørestole som de knap selv kunne styre.
    nogle af dem virkede dybt retarderede.. andre kunne hverken styre bevægelser eller tale og opfattede ting meget langsomt...
    de fleste kunne ik tage tøj på selv.. enkelte fik besøg af en luder for at få lettet trykket ...da de ikke selv kunne ordne det..

min mor fortalte også at nogle af dem var helt normale oppe i hjernen .. men havde bare fået skadet bevægelses og tale centeret .. så de var fanget i en spastikerkrop

så er det man overvejer..... .burde man ik liiige tage 10 af farten og lade være med at tage et sving for hurtigt ... blot for at vise sig overfor vennerne

• #2   7. nov 2008 Jeg lærte til kørekort, at man aldrig skal undvige for dyr fx. i sådan en der situation. Man skal kun bremse eller undvige hvis det på ingen måde er til fare for andre trafikanter.

Og ja det virker da.. hvis det ikke gør indtryk på en, så er der noget galt i ens hoved. Godt man kører i en bil med sikkerhed i hoved og røv.

• #3   7. nov 2008 "Godt man kører i en bil med sikkerhed i hoved og røv."

Det er fedt DIN bil er sikkerheden selv.
    Men når du rammer et andet menneske, har dette INTET sikkerhed overhovedet. Det siger "bump". Der ligger så en ung mand, der havde hele livet foran sig. Død... Kvæstet... Slået til ugenkendelighed.

Ville din samvittighed kunne klare det?

• #4   7. nov 2008 jh - Det er jeg udmærket klar over, en stor del af min bils sikkerhed handler om at UNDGÅ den slags ulykker, fx. med ESP som heldigvis er standard i alle nye biler idag.

• #5   7. nov 2008 Det er sygt, fordi det sker. Selvom det ikke burde ske, det er jo fedt køre stærkt og mærke det der 'rus', men alt med omtanke!

• #6   7. nov 2008 Dennis V

nu netop det med at køre stærkt.. det er jo pga det visuelle
    hvis man laver midter rabat striberne kortere og ligger dem tættere på hinanden så virker det som om man kører hurtigere end man rent faktisk gør..
    og på den måde kører man ikke 40 kmt for hurtigt men måske kun 25 kmt for hurtigt smiley

det samme med bykørsel.. man syntes det går vældig stærkt hvis man kører 100 inde i byen.. men på motorvejen går det langsomt med 100 ..

det burde trafik myndighederne tænke lidt på engang imellem

• #7   7. nov 2008 Fx. så kunne det første uheld med Civicen være undgået hvis bilen havde haft ESP. Det fede ved ESP er, at det griber ind så snart bilen mærker at der er risiko for udskridning, og bremser en eller flere hjul ned så bilen undgår at skride ud. Mange tror ikke det virker, men tro mig, det gør det. Det samme gælder uheldet med Vectraen..

• #8   7. nov 2008 Macnuz
    Selvfølgelig. Der er jo heldigvis blevet lavet en masse indenfor udskridning osv. Og det har og vil redde mange menneske liv.

Men så snart det værste sker, er der desværre ikke noget vi kan gøre ved det.

• #9   7. nov 2008 FUCK man det er nogle gode reklamer ! det får virkelig en til og tænke smiley

Kommentér på:
Puha !

Annonce