{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løn som ejendomsmægler elev?
  • #1   11. nov 2008 Højest sandsynligt ALLLLLLLLTTTT for lidt smiley

• #2   11. nov 2008 Tror det er de færreste som tager elever.

De fleste tager kun finansøkonomer.

Hvad man får som finansøkonom ved jeg ikke.

Kan du få en elevplads (findes de), ska du regne med en 12-13k før skat.

• #3   11. nov 2008 nu har jeg så aldrig været bange for at arbejde, så vis det var muligt, så ville det ikke skræmme mig at køre aftenjob også. + lønnen som mægler er ok når først man er uddandet.

• #4   11. nov 2008 Martin J.

nej det er muligt, men mit alternativ er bilsælger, og der er lønnen langt fra god heller. det er jo også for lystens skyld. hellere tjene mindre, og have et job man kan lide, end omvendt.

D J

Synes ellers jeg havde søgt efter alt, men det der ser godt ud, jeg takker smiley

• #5   11. nov 2008 ja en 12-13 kg passer meget godt..

• #6   11. nov 2008 En af mine fars forretninger giver deres trainees 19.000 + provision, hvilket giver 25.000 månedligt, ialt...

• #7   11. nov 2008 er selv trainee, og lønnen for elever er da deromkring. Men tag en finansøkonom efter HHX, mega nemt, som 4 og 5 år på HH, også er lønnen en del bedre, samt der er flere åbne muligheder som f.eks. bankrådgiver, realkreditrådgiver, revisortrainee osv.

men skriv over pb hvis du vil have nogle reelle løntal.

Men det er stort set umuligt at få en elev eller traineeplads for tiden, læs de fleste mæglere fyrer folk, ikke ansætter. Derfor jeg ville tage en finansøkonom.

• #8   11. nov 2008 Det er jo noget som du skal forhandle om, jeg fik tilbudt en trainee stilling til 16000, (takkede nej) men har også arbejdet som kontorelev hos en ejendomsmægler i 2 år. Men som situationen er nu så skal du ikke forvebte at blive miliionær det første år.

• #9   11. nov 2008 Er også kun igang med 2. år på HHX. så tingene med dk økonomi kan forhåbentligt nå at vende, men takker de nej pga. manglende udd. så er det jo bare at læse videre.

• #10   11. nov 2008 vil mene jeg ved hvad jeg taler om. Er selv ejendomsmægler trainee og færdig til nytår. Forskellen ved at blive direkte elev efter HHX er at du så kun går i en retning. Tager du en finansøkonom har du mange veje åben, og der starter du som trainee og ikke elev. Efter finansøkonomen er traineelønnen ca. 20-24k, dog ikke som mægler, men klart at anbefale.

Kommentér på:
Løn som ejendomsmægler elev?

Annonce