{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. job som bilsælger
  • #1   18. nov 2008 tror den første ide var god, forbered hvad du ville sige, og så tag og skriv noget ansøgning og tag derop og tal med dem, beder de om en ansøgning har du den med hvis ikke så har du talt med dem og vis dig

  • #2   18. nov 2008 Spørgsmålet er om du kan lyde og virke mistænkelig nok til at være bilsælger. På Sjælland er eneste krav vist at man er forhodsvis utilnærmelig og umulig at snakke med, mens du i Jylland blot skal være troværdig og venlig smiley


    Spøg til side. Aner intet om hvordan man havner som bilsælger.


  • #3   18. nov 2008 Ville da nu være en god idé med en relevant uddannelse hvis du vil være sælger!

  • #4   18. nov 2008 du kan jo sagtens ansøge som sælger hos en nærliggende bilsælger firma det skulle der ikke være problemer i, tror bare helst de ser folk med en uddannelse bag sig og noget salgs erfaring før de bare ansætter en. Men umiddelbart synes jeg ikke din idé er dum..

    // Nielsen


  • #5   18. nov 2008 For at få foden i døren, skal du have erfaring. Al slags salgserfaring er naturligvis et stort plus, men har du ikke noget erfaring med bilsalg. Så søg job som Weekend sælger, det kan føre til mere hvis du viser gode resultater.

    Det er ligemeget om du har solgt campingvogne eller biler, kommer lidt ud på et til et job interview som bilsælger. Det vigtigste er bare at du er god til det.

    Den hårde vej, er uddannelsen som biløkonom. Men det tager tid smiley
    IBC (international business collage / handelsskolen) tilbyder desuden et såkaldt sælgerkursus til 16.000 kr hvis det var noget for dig.

    Mvh Kenneth


  • #6   18. nov 2008 ja jeg ville helst selv snakke med folk og vise mig...
    Det kunne jo godt være folk havde prøvet det...


  • #7   18. nov 2008 En handelsskole eksamen ville jo ikke være helt dum hvis du vil være bilsælger. Og en lille smule erfaring med biler tror jeg da de fleste kræver?

  • #8   18. nov 2008 sys selv jeg ved en del om biler og det er også det jeg får af vide af folk..
    man er jo nød til og starte et sted for at få erfaring..hehe


  • #9   18. nov 2008 Hahahhaha giver Chris H ret smiley

  • #10   18. nov 2008 ej det er nok ik lige det taktk jeg ville væge og bruge...

  • Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 171
    #11   18. nov 2008 tror ikke det er noget du skagøre dig forhåbninger om lige pt.... ilslget er styrtdykket, og tror generelt kun der fyres i den branche pt.

  • #12   18. nov 2008 Tror du får svært ved det ..
    Især nu her pga. finanskrisen, hvor salget ikke har været så stort af biler. Ergo - der er blevet afskediget medarbejdere rundt omkring.
    Plus at du vil få rigtig stor konkurrence fra folk med en gymnasiel uddannelse og folk som er i gang med / er færdig uddannede biløkonomer / handelsøkonomer..


  • #13   18. nov 2008 Hvis du er en god nok sælger, får du jo solgt dig selv og går hjem med et nyt job..

  • #14   18. nov 2008 det er jo det...

  • Ole J
    Ole J Tilmeldt:
    jun 2003

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 47
    #15   18. nov 2008 Branchen er i kæmpe krise lige nu pga. faldende salgstal.
    Så tror også godt du kan skyde en hvid pil efter det lige p.t.

    Har selv lige været møllen igennem, da jeg søgte elevplads som handelsøkonom, og meldingen var den samme alle steder: "kom igen næste sommer, så ser vi om tingene har ændret sig"

    Så mit råd; find noget andet smiley


  • #16   4. aug 2009 Jeg læser biløkonom og det er da en af de bedste måde at komme ind i branchen på.

    I kan læse mere om uddannelsen på Danskebil.dk


Kommentér på:
ang. job som bilsælger

Annonce