{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

konkurrencer bil {{forumTopicSubject}}

lige lidt ting jeg skal gør mig mere klog på, da jeg ikke har erfaring med det.

Nu vil jeg ikke til at generalisere. Men har da set, nogle enkelte biler rundt omkring, med nogle fede kofangere og div. andet styling og jo - meget af det ser da pænt og flot ud, men der er også nogle som bare er til at brække sig over.

Så mit spørgsmål er. Skal man bruge 100+++ tusinde på fuldstændig at restaurere sin bil, og bygge den helt op igen. så det er muligt at stille op til konkurrencer ?

Jeg har helt respekt for dem, der vil og lyst til at restuarere en bil fuldstændig 100% og bruger penge på at får en pæn og seriøs flot bil. De skal da bare roses op til skyerne for deres biler og have vinde premiere som de har fortjent.

Men hvad så med os mere "dødelige", som måske ikke lige har råd, til at brug så mange penge på en masse styling. Jeg mener, skal man virkelige ofre flere milliarder før, man kan stille op til træf, og føle sig lidt værdig ? eller kan man bygge en bil til "low budget" og vinde nogle priser osv. Synes at der er nogle, biler derude som absolut ikke har fortjent, at vinde nogle priser, fordi den styling, der er blevet brugt, er så grim. Så hvorfor kan vi "dødelige" ikke også være med ?

ja, nu har jeg skrevet et par romaner da..
Håber I ved hvad jeg snakker om.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  konkurrencer bil
Kommentér på:
konkurrencer bil

Annonce