{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Ridse Med vilje {{forumTopicSubject}}

Historien:

skulle hente damen fra arbejde Igår kl 20 er så ude på henes arbejde kl 18 vælger så at gå ind og hente mig en cola i butikken hvor hun arbejder. sidder mig ud i bilen og venter og venter bliver så enig med mig selv om at jeg lige kunne tage ud i en anden butik for at kigge på nogen nye knapper til min bil(til åbning af dørene) er ude igen 2 min efter da der ikke var nogen. køre så tilbage til hendes arbejde da hun har fået fri vi køre så hjemad mod hende men gør et stop ved langeskov centret og går ind for at leje film vi køre så hjem til hende bagefter på vej ind i hendes hus opdager jeg at jeg har glemt mobillen i bilen jeg går tilbage for at hente den og ser så en lang Ridse på min bagskærm først troede jeg bare det var noget skidt man da jeg kigger nærmere på den er det bare en dyb lang ridse trukket fra bagdørens slut og helt hen til min baglygte fiuck det er så mega nedern fik Malet bilen i uge 31 og så skal det lort hen og males igen

Hader folk der ikke kan klare at man har noget de ikke har undskyld det lange indlæg men skulle lige ud med det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridse Med vilje
Kommentér på:
Ridse Med vilje

Annonce