{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Så blev man lige frosset. {{forumTopicSubject}}

Stor var min forundring i morges/formiddags da jeg ville logge ind på BG, og måtte erfare at min konto her på BG var blevet frosset midlertidigt - indtil kl. 1453.

<b>Begrundelsen ses nedenfor.</b>

Jeg føler ikke selv, at jeg på nogen måde har reklameret for nogen konkurrerende side - ud over at jeg på et tidspunkt (mindst en uge siden) blev spurgt af en anden Mondeo-ejer om, hvor jeg havde købt de sorte forlygter, som jeg har på min Mondeo. Jeg henviste med et link til en annonce på E-bay, hvor udbudsperioden i øvrigt længe var afsluttet. Jeg har ikke på nogen måde nogen økonomiske interesser eller mellemværender med den pågældende udbyder på E-bay, men henviste udelukkende den anden BG-bruger til annoncen, for at
han kunne se lygterne der. Det er jo heller ikke ligefrem fordi jeg kører rundt med bannerreklamer på bilen, så det kan vel heller ikke være årsagen ???

Da det jo åbenbart (som i en anden bananrepublik) iht. FAQ`s osv. på denne side ikke er muligt på nogen måde
at forhøre sig nærmere hos administratorer ell. lignende angående anklagen, ville jeg lige høre her i forum, om linket til E-bay annoncen virkelig kan være årsagen til frysningen - efter jeres mening??

På forhånd tak for kommentarer ;-D


------------------------------------------
Hej Hans

Du har tilsyneladende valgt ikke at følge de anviste brugerbetingelser ang. reklame for hjemmesider samt gældende lovgivning. Det er vi rigtig kede af.

Vi ønsker ikke reklamer for konkurrerende hjemmesider i vores forum, hvorfor indlæg som udelukkende handler om konkurrerende sider på den ene eller anden måde straks slettes. Det svarer til at gå i Netto og anbefale kunderne at handle i Fakta i stedet.

Vi accepterer heller ikke at man bevidst prøver at omgå vores regler på området. Har vi derfor lukket af for at skrive bestemte hjemmesideadresser i vores forum, dvs. hjemmesideadressen laves om til ”bannedsite.dk”, er det ikke meningen at man straks skal skrive ”b a n n e d s i t e. dk” (hjemmesideadressen med mellemrum). Det opfatter vi som hacking.

Derfor beder vi dig venligst om at undlade at reklamere for konkurrerende hjemmesider på BilGalleri.dk.

Vi gør opmærksom på at hvis du på trods af denne advarsel forsætter med at reklamere for konkurrerende hjemmesider, bliver vi desværre nødt til at lukke din konto.

Vi forbeholder os retten til ikke at kommentere beslutningen om frysningen af din brugerkonto yderligere.

Med venlig hilsen
BilGalleri.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev man lige frosset.
Kommentér på:
Så blev man lige frosset.

Annonce