{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.373 visninger | Oprettet:

Vintertid = tåbelygter! {{forumTopicSubject}}

Morn folkens,

Jah, med de sure opstød der er her til morgen, vil jeg da give mit bidrag.

NEJ!! Din bil bliver IKKE sejere af, at du kører rundt med dit tåbelys tændt! (og for flueknepperne, så mener jeg selvfølgelig tågelys).

Det blænder, det er ulovligt, og er slet ikke tiltænkt almindelig kørsel - sluk nu det lort, og køb en ordentlig bil, hvis dit ego er så lille at du må ty til den slags fordi du tror din bil bliver meget sejere..

...og ja, selvfølgelig er det i orden når det er tåget smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vintertid = tåbelygter!
  • #1   2. dec 2008 Stodder - om dagen er det sgu også ligemeget, der blænder de jo ikke smiley

• #2   2. dec 2008 ville så lige sige, at den gang jeg tog kørerkort, sagde min kørerlærer af det ikke var ulovligt at kører med tågelygter tændt, hvis bare der stadig var almindelig potitionlys også..

• #3   2. dec 2008 WORD!

• #4   2. dec 2008 læs hér hvis I er i tvivl = http://www.fri.dk/bil/taagelys-tiltraekker-politibetjente

• #5   2. dec 2008 synes ikk det blænder, du kan bare sætte dig op i sædet så du ikk ligger ned og blir nød ti at pege dit bakspejl lige ned i vejen bag dig smiley

• #6   2. dec 2008 Kragh --> I modsætning til mange andre tosser, ligger jeg IKKE ned når jeg kører bil. Jeg kan ikke fordrage at skulle strække armene for at nå rattet, så jeg kører såmænd meget "korrekt".

Desuden er det både bagvedkørende og modkørende der blænder med det lort..der er ikke rigtigt nogen undskyldning for at køre med det. Det giver næsten intet brugbart lys, når det almindelige er tændt, det generer de andre bilister, og så er det ulovligt. Håber sgu der bliver delt en stak bøder ud for det igen i år.

• #7   2. dec 2008 Jacob Skree:

Du er da en værre "wuzz" at høre på.

Du kan brokke dig lige alt det du vil, for jeg kører med tågelys når det passer mig. Det er et spørgsmål om at have denm indstillet ordentligt og IKKE køre med Xenon i dem.

Jeg vil hellere se på fejl indstillede tågelygter end det forpulede blå Xenon. DET blænder

• #8   2. dec 2008 Tågebaglys skulle så derimod afskaffes smiley

• #9   2. dec 2008 G40Driver --> Jeg er enig omkring Xenon, men at kalde mig en wuzz, fordi jeg irriterer mig over noget som MANGE irriterer sig over, det er da noget knald! Men igen, hvis vi passerer hinanden på gaden, og du har tåbelyset tændt, så er du også sikker på at få fuld skrue på det lange lys fra mig inden vi passerer hinanden smiley

• #10   2. dec 2008 Stodder, hehe, så håber jeg også at politiet giver dig dobbelt op på bøder, for ikke at blænde ned, og for at have tågelys...bare for at drille dig smiley

• MG
    MG Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 40 Følgere: 41 Svar: 1.608
    #11   2. dec 2008 Enig enig enig med dig Jacob. Er ved at blive åndsvag af alle dem der køre med tågelys.. det ville være ok hvis de så kunne få dem indstillet ordenligt så de pejede ned i vejen, men de står jo lige dyrk op i fjæset. Og også dem der ikke kan finde ud af at blænde ned. De får satme et ordenlig skud langt lys allesammen.. sluk det lort

• #12   2. dec 2008 Er så dejligt herinde på BG, at folk skal til at blive personlige, når man er ved at løbe tør for argumenter .... Trist!

Nå, men jeg kan kun give Jacob ret. Synes selv at det på min egen bil ser federe ud når jeg har tågelygterne tændt, men på den anden side ved jeg ikke noget værre end at blive blændet af latterlige lygter, hvad enten det er tågelygter, eller eftermonteret og forkert indstillede Xenon lygter.

Folk burde have mere respekt for hinanden på vejene ...

• #13   2. dec 2008 Stodder
    klart gør du det,
    hvad med vi montere tre store hella lygter lige midt på grille som altid er tændt, vil sgu nødig have nogen køre ud foran mig.

• #14   2. dec 2008 Jeg kører med ALT tændt på Samurai'en - inkl. de bagerste arbejdslamper, og policecruiseren får også fuldt blus på alle blink, så kan i satme lære at være ligeså cool som mig og altid køre med solbriller 8)

• #15   2. dec 2008 Tjah jeg blev da stoppet i razzia i fredags... Og der fik jeg at vide af politiet er ligeglad med tågelys, så længe der bare er kraftigt nedbør eller tåget... Så jeg slap for en bøde.

• #16   2. dec 2008 Jonas --> Forstå mig ret, det er da helt i orden hvis sigtbarheden er nedsat, så skal man jo gerne se hinanden, men en klar aften, hvor det max regner lidt, dér er det bare ikke i orden smiley

• #17   2. dec 2008 Jacob, præcis.. Men omvendt, når det så er tåget og så alle de aber der ikke har tågelygter, som tror det hele bliver meget bedre ved at køre med højlys hele tiden uden at blænde ned når der kommer modkørende... Så får de altså lige et vip med Xenon fjernlys.. hehe.

Hvad sker der for det? Alle ved det at lang lys er no-go i tåge..

Martin, Det gør alle lygter da når vejen er våd.. Det kommer bare an på vinkelen og din kørehøjde.. Så det kan man ikke klage over.

• #18   2. dec 2008 Ja ja, men så er de jo også i sin ret til at gøre det samme... Det er jo ikke dem med tågelygter i regnvejr der gør fejlen.. smiley

• #19   30. dec 2008 tåbelygter skal kun bruges når det er tåget og ikke nå som gelel belysning. jeg svare også igen med det lange lys elsker det...

Kommentér på:
Vintertid = tåbelygter!

Annonce