{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

F480 VS. HTC diamond {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Kan godt være det har været oppe før, kan bare ik lige finde noget konkret, som jeg kan bruge til noget..!

Jeg skal have nyt talerør, og står imellem disse to tlf....

Kan bare ik finde ud a hvilken jeg syntes bedst om... og har lidt sp. omkring dem begge..

HVordan ser det ud med batteri-tid?
Kan begge tlf lave smileys?
Er samsungs problem med +45 blevet løst?
bliver tlf-bogen stadig sorteret op i efternavne på samsungen?

Hvad er ellers jees generelle erfaring, og hva ville i vælge, og hvorfor??

Syntes designet er mange gange federe på samsung´en... men jo ikke designet man skal købe efter.

Håber der er nogle der kan hjælpe...

På forhånd tak.

Mvh

Lars S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  F480 VS. HTC diamond
  • #1   3. dec 2008 Hvis du bare skal ringe og sende MS, syntes jeg en HTC er alt for professionel.
    Det er meget hurtigere på almindelig telefon..
    Har selv en HTC som arbejds telefon

• #2   3. dec 2008 F480 har ikke trådløst net og af den grund alene ville jeg ikke have den ...

• #3   3. dec 2008 Har en HTC Diamond, og kan ikke anbefale den... Den er utrolig langsom til at sms'e med, den hakker faktisk i grafikken som med en computer smiley Batteriet holder cirka en dag, hvilke irritere mig meget.

Og ud over det, har den nogle underlige software fejl i deres Touch 3D, bl.a. når jeg vil slå lyden fra går den tit over og viser batteriforbruget :S

Købte den kun fordi min N95 er til reparation, og når jeg får den tilbage sælger jeg min HTC smiley

• Christian M
    Christian M Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 44
    #4   3. dec 2008 Har selv en HTC diamond

Og ja den var lidt sløv da jeg fik den, men har opdateret den med hjælp inde fra mobildebat

Og nu er jeg rigtig glad for den smiley

Men ja batteriet kan jeg kun få til at holde 2 dage, smiley

• #5   3. dec 2008 har haft en f480 i 2-3 uger nu og er vildt glad for den... chekkede lige det med tlf bogen og der skriver den fornavn først... touchfunktionen syntes jeg funkere perfekt og der giver en lille vibraton hver gang man trykker så man ikke er i tvivl.. med alt det softvare pjat og trædløst interned ved jeg sku ikke bruger den ikke til alt det shit.. men jeg er sku meget tilfres..

• #6   3. dec 2008 fuck noget wollapuk jeg skrev der hehe bær over med mig... men mit batteri holder i 3-4 dage men jeg bruger den osse over gennemsnittet

• #7   3. dec 2008 Jeg har også en F480 og kan kun sige jeg er utrolig glad for den. Fingertouch virker perfekt og som andre nævner vibrerer den lidt når man trykker på skærmen. Man lærer lynhurtigt at skrive sms'er, og navigere rundt.

• #8   30. apr 2009 Har os selv lige købt en F-480 lidt besværlig i starten og rigtig rart som det er sagt tidligere med den lige ryster lidt når man trykker på noget så man ved hva man laver. Mange +++++++ herfra.. smiley

eneste jeg mangler lige pt er en genvej eller hva man kan kalde den til og sende sms fra hoved skærmen af så man ikk ska gå ind i det hele hver gang.

Kommentér på:
F480 VS. HTC diamond

Annonce