{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Flere der blev stoppet i skive i går?? {{forumTopicSubject}}

Godmorgen. Fik sq lige en bøde i går, surt men fair smiley Havde glemt den skide sele, og det passede self ikke hr betjent.

Så kom vi jo til og stå og snakke lidt, betjenten og mig. Aner ikke hvordan pokker vi kom ind på det med fik fortalt at jeg havde en synsviksomhed. Så var helvede løs skal jeg love for. Han havde ihvertfald ikke svært ved at fortælle sin ærlige mening om synshaller. Han fortalte at det var noget pis at det blev privatiseret, og han ikke ga en skid for et bilsyn, og INGEN synsfolk tog noget som helst seriøst. Han plafrede løs. Kunne lige få indskudt "Jamen vi bliver da kontrolleret engang i mellem". Han sagde I bliver sq aldrig kontrolleret nu må du holde, nej STATENS det virkede. "Tjo er da blevet tjekket 5 gange siden d. 4/8-08 så det syns jeg da" Nå men så blev han færdig med bøden og jeg gik tilbage med bilen, skulle lige til og sætte mig ind, så kom han løbende mens han råbte på en anden betjent "Ham her skal puste!!" Yes yes pustede så, og der var self ingenting. Så var hans sidste afskedsreplik, "Ja så kan du godt køre igen, du hører fra os" Jamen jo Ønskede da hr betjent en fortsat god aften..


Pointen er, hvorfor vil han provokere mig sådan. Tror i bare det er fordi han er blevet tilsvinet på det groveste, eller han nød bare danmarks ytringsfrihed?
Nu er jeg heldigvis en knægt med en meget lang lunte, så er lidt ligeglad, men ved da at hvis det havde været en af vennerne ville der ha kørt en diskution endnu i skive smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flere der blev stoppet i skive i går??
  • #1   5. dec 2008 Sådanne betjente vil der altid være, men genneralt syntes jeg nu de plejer være meget flinke...


  • #2   5. dec 2008 K-FINN: Enig...har aldrig mødt en direkte sur betjent. Endda da mine plader skulle klippes var de flinke og jeg fik lov at køre. Kun én gang har jeg mødt en muggen betjent, men har var ikke direkte magtliderlig...min bil var ulovlig og fik jeg en bøde for...så han gjorde bare sit job.

  • #3   5. dec 2008 Syntes generelt de fleste betjente er flinke mennesker, så længe man er ordenlig over for dem. som regel er det de helt unge, eller de helt gamle som er smarte.. men han kan jo også have en dårlig dag.. måske har han stoppet en rigtig idiot 2 sekunder før han stopper dig.. så går det måske ud over dig.

  • ED
    ED Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 40 Følgere: 41 Svar: 1.611
    #4   5. dec 2008 jojo kristian var jo heller ikke grov over for ham. Kristian var jo netop meget large og respekterede ham, men alligevel skulle han lige overfuses. Han havde sikkert bare lige haft en dårlig oplevelse med en synhal eller noget smiley

  • #5   5. dec 2008 Jeg grinede skam kun af det, det må han da selv om. Er bare mere forberedt på den slags til næste gang de standser mig.

  • ED
    ED Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 40 Følgere: 41 Svar: 1.611
    #6   5. dec 2008 men så er det jo du skal passe på kristian.. hvis du bliver fræk eller svare igen er det jo de blive sure. Synes det var helt rigtigt at du bare lod ham lukke luft ud.. lad ham da om det, så længe han ikke giver dig flere bøder smiley Hvis man først begynder som ham invandregutten i klippet "politichikane" at genere dem får de jo logisk nok også lyst til at gennemgå alt på bilen..

  • #7   5. dec 2008 Hmm... Syntes nu min er lige så slem

    Jeg vidste at de stod og filmede ved tanken.

    Jeg kommer kørende og kører 5 km/t under det man må - Lige pludselig springer Kasper Petersen ( Spasser, mongol politibetjent ) ud foran bilen - Fair nok.

    Jeg drejer så ind og ruller ruden ned og venter på han kommer - jeg spørg hvor jeg skal sætte bilen og han svare " LIGE HER " - Fedt nok, lige i indkørslen til en stor shell tank.

    Nå - Men efter han havde tjekket kørekort, gik han da lige bilen igennem

    Først RAT - Kunne det dytte? Nej det kunne det ikke fordi der var faldet 1 ledning af, som jeg efterfølgende lavede - 500 kr i bøde.

    Så gik Positionslys, alm lys, langt lys, stoplys, bremselys, baklys igennem.

    Han tjekkede også om der var spor i dækkene og om der var nok bremser på.. :S

    Da jeg sagde at hornet ikke virkede svarede han : Det tænkte jeg nok..


    ------

    2 sek efter, kommer min kammerat trillende, som ikke har noget spor i dækkene, hans ene lys i venstre side virker ikke, og han kører med 12.000 k xenon. UDEN AT BLIVE STOPPET !

    Fedt fedt fedt..:S


  • #8   5. dec 2008 Dentzo
    Nemlig.. Har man en dårlig dag skal man bare ikke svares igen ;-). Så måske tænker han nu, sikke en sød knægt, fuck han lige glemte den sele, vi sløjfer bøden smiley NOOOT


  • #9   5. dec 2008 Jeg har kun oplevet een sur betjent..
    Det var til race i Vejle, hvor der var blevet mørkt og de havde stoppet alle biler.
    Da han nåede til min bil, så lyste han ind hvor der normalt sad en person og styrede.. og da der ikke sad nogen fik han et MEGET underligt udtryk i ansigtet.
    Det blev så ikke meget bedre af at jeg sad ovre i den anden side og vinkede til ham.

    Alle de andre gange jeg er blevet stoppet, senest i forgårs, har de kun stoppet mig for at se på bilen.


  • #10   5. dec 2008 så skulle du bare begynde med sådan nogle politi folk ikke kan finde ud af noget og det var fordårligt de aldrig hjalp dem som havde brug for hjælpp frem for og stoppe en bilist der lige har fået fri fra arbejde af og gerne vil hjem

  • #11   5. dec 2008 Christian Member Of The Bling Society .
    Naa havde han ikke stået der havde jeg heller ikke lært at huske selen smiley


  • #13   5. dec 2008 jeppe N Nej ikke andet end han ville prøve at hidse mig op. Det eneste der rigtig var træls var at jeg skulle stige ud af bilen og fryse mens han skrev den skide bøde, så er endnu mere syg i dag end i går smiley

Kommentér på:
Flere der blev stoppet i skive i går??

Annonce