{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.406 visninger | Oprettet:

Problemer med udlejer HJÆLP ? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Nu har jeg hentet meget nyttig hjælp vedr. biler hos alle jer herinde.. men denne gang er situationen en helt anden men håber stadig at nogle kan hjælpe mig og min kæreste og den lille .

Vi har fået mange problemer med vores udlejer og han ønsker nu at sætte os ud ... fordi en husleje er betalt 2 dage forsent. vi ved at vi kunne vinde sagen via retten .. men da vi ikke ønsker at blive boende da der er masser af andre problemer har vi fået en frist på knap 4 uger til at finde en ny lejlighed.

er der nogle herinde der kan hjælpe os ?

Evt med kontakt til nogle eller hvis nogle har en bruger til en boligside vi må låne eller lign. det ville virkelig være en stor hjælp .. vi er fra odense og ønsker gerne bolig i samme by

Venlig Hilsen Per

Håber meget at nogle kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sengeramme skal samles færdig 500 kr.
  • Opsætte akustikpaneler 1.200 kr.
  • Pudsning af væg 2.000 kr.
  • Samsung 65'' Tv vægophængt 500 kr.
  • Hanging pendant lamp in living room 650 kr.
  • Lægge væg-til-væg gulvtæppe i 10kvm værelse 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med udlejer HJÆLP ?
  • #1   5. dec 2008 Der er altid 3 måneders opsigelse, så i kan tage den med ro...

• #2   5. dec 2008 Christiansvænget....

Der er min kæreste lige flyttet ud... Dejligt område, også børnevenligt... med lejeplads osv... Gå afstand til centrum og 2 min fra fakta... smiley

• #4   5. dec 2008 sajmon .. nej desværre for vi skal i retten den 17 dec. da de har sendt en udsættelses begæring smiley

Jonas ... ved du hvem der lejer dem ud ?

• #5   5. dec 2008 i kan ikke i blive smidt ud for en husleje der er betalt 2 dage for sent, han skal sende rykkere først og så kan i blive smidt ud med en månedes varsel hvis det er oplyst i kontrakten ellers har i 3 måneder

• #6   5. dec 2008 jonas: tusind tak vi vil ringe og se om de har noget ledigt smiley

• #7   5. dec 2008 Brian Du har helt ret .. men vi har kæmpet med dem i 2 år nu og vi har ikke energi til at fortsætte kanmpen og vil hellere bare efterkomme deres ønske ... vi har for nyligt været udsat for en slem bilulykke og vi har derfor ikke overskud til at skulle kæmpe videre selv efter retten den 17 smiley det er derfor vi søger hjælp til ny lejlighed her f.eks.

• #8   5. dec 2008 Hej Per.

Situationen er jo sådan at vi ikk helt ved præcist hvor i vil bo?
    Du skriver Odense, det et vidt begreb..

www.hd-ejendomme.dk

Har mange lækre lejligheder samt række + huse , de fleste er nyistandsat , så prisen er lidt høj synes jeg selv..

Dem ska man ihvertfald ikk stå i kø hos..

Hvis du søger på google under cityhuset i odense, der er heller intet opskrivnings gebyr, de har lejligheder i odense city , og de også lækre har været hos begge boligselskaber og har været yderst tilfreds med dem..

Håber det ka bruges..

Venlig hilsen Kim

• #9   5. dec 2008 Hallo, han kan ikke smide jer ud, selv hvis i bliver sendt i retten, så vil retten sikkert lade jer blive boende til jeres fordel,
    Hvis det er pga. 2 dage for sent har udlejer ikken rettigheder i forhold til retten, da det nok ikke for retten er hensigtsmæssigt at sætte jer på gaden, og dette vil de nok ikke lige gøre.
    Hvis de gør så er jeres historie ikke helt ren i kanten, og det koster jo mere for jeg at flytte og ikke mindst i al hast osv.
    Bliv boende og søg noget andet og noget indenfor en boligforening da i har en størrer sikkerhed der.
    Jeg kan desværre ikke give jeg andet råd, og har ikke oplysninger som kan hjælpe jer videre, andet end at gå på kommunen og høre om de kan hjælpe jer i den sitiuation i står i da det lyder til at i har et barn.
    Min far gav mi foor mange mange år sidet et råd som var.: Betal din husleje til tiden og hav et godt forhold til din bank, så kan det aldrig gå helt galt, for tag over hovedet er en nødvendighed....;-))

• #10   5. dec 2008 kim J det hjælper helt sikker jeg kigger lige på det med det samme smiley tusind tak

Dan M .. nej du har ret i de ikke kan smide os ud via retten ... men som sagt så har vi ikke mere energi at bruge af smiley vi har prøvet mange ting og vi vil hellere bare væk i en fart ellers så har vi dem rendende vær dag smiley

vi kunne sagtens tage kampen op ... men vi vil hellere bare væk smiley men tak for din sympati glæder mig over at jeg ikke er den eneste ´der kan se at det er langt ude det de laver smiley

• #11   5. dec 2008 Skriv hvis du vil ha andre sider også, har vist nogle stykker i lommen endnu jeg ka finde frem, hehe..

• #12   5. dec 2008 Hvad med at finde en campingplads med en hytte eller noget hvis i ikke kan finde noger her og nu, tabe modet skal man ihvertfald ikke men kæmpe sammen...

• #13   5. dec 2008 kim J jamen kom glad vil meget gerne have flere smiley

Dan M vi kæmper sammen .. nu kæmper vi sammen om at komme væk og videre smiley hehe

• #14   5. dec 2008 www.boligportalen.dk
    Ellers er det
    www.bolig-portalen.dk
    Koster et gebyr for 3mdr , men der har du en sikkert, man får så mange tilbud derinde fra, fik tilbudt 3stk om dagen, vil næsten garantere dig det der du får din bolig,.
    Medmindre din kæreste ikk er for kræsen med at hun ska ha en rød løber hvor hun går og det ska være det største a det største smiley

Du kan godt hører jeg stadig kæmper med min herhjemme ikk? ;P

• #15   5. dec 2008 Kim J haha ja det lyder lidt sådan smiley haha

vi har kigget derinde og har nettop fået adgang ... så vi er i fuld gang smiley hehe tusind tak for det smiley

• #16   5. dec 2008 Det var da så lidt, man ska hjælpe hvor man kan..

Men tjek siden ud, jeg fik ihvertfald tilbudt mange derinde fra..

Venlig hilsen Kim

• #17   5. dec 2008 Generelt skal man passe på med at leje sig ind privat , rigtig mange er kun udenom een ting penge penge , mit råd så snart man er 15år , kan man ligså godt melde sig ind i et par boliforeninger , man ved jo aldrig.

• Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 195 Svar: 586
    #19   6. dec 2008 LEJ JER ALDRIG IND HOS HD EJENDOMME!

De er ligeså slemme som Rolf Barfod.

Jeg boede i en af deres lejligheder for næsten 3 år siden, jeg boede der kun i ca. 3 måneder, jeg nåede hverken at hænge billeder lamper eller noget på vægge og loft. Da jeg flyttede beholdt de hele mit dep. på 13.000kr mener jeg plus de ville ha mig til at betale 21.000kr oveni for rengøring, malerarbejde og udskiftning af dele som jeg havde skrevet på fejl og mangel liste da jeg flyttede ind. Jeg besøgte så ham der flyttede ind efter mig og der havde HD ejendomme hverken malet eller skiftet noget i lejligheden, derfor skrev jeg et brev til dem om at jeg ikke ville betale de penge for ting de ikke havde lavet og fordi lejligheden ikke skal afleveres i bedre stand end den var før indflyttning.
    Først nu her næsten 3 år efter har jeg så modtaget et brev fra inkasso om at jeg skylder HD ejendomme 21.000kr!
    Det kan de godt glemme alt om!!
    Har snakket med advokater og Lejernes Landsorganisation om det og det sagde at jeg slet ikke er den eneste de har prøvet at ta røven på, og at man skal holde sig fra alt der har med HD ejendomme og Rolf Barfod at gøre.

Bare lige for at advare jer og andre der leder efter lejlighed smiley

• #20   6. dec 2008 Per.. prøv at snakke med Kommunen.
    De har (eller havde) et system der hedder den akutte boligliste.
    Det er en ordning der gør at x antal ledige lejligheder fra boligforeninger skal forbi kommunen så folk der akut har brug for en bolig kan få en.
    Eneste minus er at du får eet tilbud som du SKAL sige ja til, ellers ryger du af listen.
    Den vej kom jeg ind i den boligforening jeg er i nu.
    Og så snart man er inde, så kan man søge om boliger i andre "afdelinger" af boligforeningen.

• #21   6. dec 2008 www.ledigelejligheder.dk

suvern hjemmeside .. fandt selv min lejlighed igennem der

• #22   6. dec 2008 Søren B

De valg vi har taget er taget ud fra et syn på vores lejekontrakt ´´sammen med en advokat.. og som jeg skriver i starten af annoncen så vile vi vinde sagen hvis vi ville når vi skal ind til retten. men da vi ønsker at forlade stedet hurtigst muligt er deres udsættelse en god ting for os . i det vi ikke er forpligtet til at betale for yderligere 3 måneders husleje.. lejligheden vi bor i nu skal afleveres uistandsat så mht. til det ingen problemer smiley efter vi har fundet noget nyt tager vores advokat fat om de gamle ikke ordnede ting.

Men tak for dit indlæg smiley

Daniel A tak for dit råd ... ud fra hvad jeg kan se på deres side ligger deres priser også en smule for dyrt i forhold til hvad man får. men jeg vil lige have det du siger i baghovedet smiley

Kim ZC Ja det vil vi også gøre på mandag .. det kan du tro .. og tak for det smiley

Technomulen .... tak for rådet vi kigger der allerede smiley

• #24   6. dec 2008 tak Søren B

Kommentér på:
Problemer med udlejer HJÆLP ?

Annonce