{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

HVA FANDEN... {{forumTopicSubject}}

Hvem var den admin der slettede min markedsannonce med min laptop... Den er sgu da mobil, kan bruges i bilen osv osv osv.. Hva er meningen, i kunne sgu da skrive til mig først før i bare sletter min annonce....

Den var sat til salg under elektronik, elektronik må sgu da også gælde bærbare computere....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVA FANDEN...
  • #1   8. dec 2008 Hjælpe-admins, hvad er det?
    På BilGalleri.dk er der et antal hjælpe-administratorer, som du kan kontakte for at få hjælp.
    Hjælpe-administratorer er brugere fra BilGalleri.dk, som hjælper med sidens drift samt kontakten til brugerne. De er her for at holde ro og orden og medvirke til at brugerbetingelserne overholdes. Hvis du har problemer eller spørgsmål til nogle af de ting, du ser eller oplever på BilGalleri.dk, kan du derfor med fordel skrive til en hjælpe-administrator. Det kan f.eks. være vedrørende:

Dårlig opførsel
    Fjernelse af uønsket indhold
    Frysning eller lukning af brugerkonti, som ikke overholder betingelserne

<b>Indlæg omhandlende administrator eller hjælpe-administratorer’s handlinger er uønsket i Forum. Vil man klage over en hjælpe-administrator kan man benytte kontaktformularen øverst på siden. Alle mails bliver ikke besvaret, men alle mails bliver læst og vurderet og vi foretager derefter de handlinger vi mener, er nødvendige.</b>

Hjælpe-administratorer har dog ingen mulighed for at hjælpe brugerne med info og support til oprettelse og aktivering af profiler. Ved spørgsmål vedr. dette må der rettes henvendelse til administrator via kontaktformularen øverst på siden.

Du kan kontakte en hjælpe-administrator via linket ’Hjælpe-admins’ øverst på siden. Her kan du skrive beskeder til de enkelte hjælpe-administratorer. Undlad venligst at skrive beskeder under Hjælpe-administratorernes biler da disse forbeholdes almindelig bilsnak.

• #2   8. dec 2008 Har også en 42" fladskærm tilsalg. Passer som hattehylde i en kadett e... Med lidt modify.

• #3   8. dec 2008 Nu opretter jeg netop det her fordi der bare stod bilgalleri.dk og ikke navnet på en admin der skrev til mig efter annoncen var blevet fjernet...

• #4   8. dec 2008 underligt at dit svejseværk ikke er blevet slettet sammen med....

• #5   8. dec 2008 det er kun fordi at hjælpe adminen ikke har lyst til at blive udvenner med nogen, og derfor ikke oplyser sit navn.

• #6   8. dec 2008 Ja egentligt...

Også underligt at den PS2 der er til salg under samme kategori ikke er blevet slettet også.....
    Den har sgu da heller ikke en skid at gøre med en bil.

• #7   8. dec 2008 Kan kun give dig ret.. Havde det været en adapter med til ps´en havde det været en anden sag.

• #8   8. dec 2008 Nemlig... Men en bærbar computer kan sgu da sagtens bruges i en bil... Sætter den sgu til salg som en car-pc istedet...:-D

• #9   8. dec 2008 nu ser admins ikke alt, se derfor kan det ske den anden ikke er slettet, smart ikk?

• #10   8. dec 2008 Arh Kim.. Smid den nu bare på dba i stedet. Der er folk også lidt mere seriøse med deres bud. For så kan den jo strækkes i alle retninger.... Har en boxmadras. Så har du en varevogn passer den jo lige bagi.. osv.

• #11   8. dec 2008 TT:

Sikkert ja...:-D

• #12   8. dec 2008 kim, kan din alder virkelig passe?

• #13   8. dec 2008 Attermann:

Kan din....:-D

• #14   8. dec 2008 Hvad sker der også for, at du tror at en bærbar kun taber 1000 kr. i værdi på 4 måneder? Du får max 5000 for den hvis du er heldig

• #15   9. dec 2008 Og så lige et godt trick, lad dog være med at sige hvad du selv har fået af rabatter smiley Det er jo ikke taktisk smart når man skal sælge

• #16   9. dec 2008 Macnuz:

Nu er det jo sådan at når kvitteringen bliver overgivet til køber, så kan man jo se det, så hvorfor skulle jeg ikke sige det...

Kommentér på:
HVA FANDEN...

Annonce